karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Painonvartijat konkursissa?
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=4&t=8800
Sivu 1/1

Julkaisija:  fatboyslim [ 2005-08-12 11:13:38 ]
Viestin otsikko:  Painonvartijat konkursissa?

Tuli mieleen että mitä kuuluu jenkkkilän painonvartijoille eli weight watchersille? Luulisi että yritys olisi ajatunut lowcarb buumin myötä konkkaan tai ainakin joutunut osittain vaihtamaan ravintofilosofiaa.
Kuvittelisi kuitenkin sen verran jenkkilässä tajuttavan bisneksen päälle, että huono tuote kannattaa vaihtaa uuteen trendikkäämpään.
Vai onko sitten niin, että atkinsonin aloitettuaan useinkaan ei tarvitse mitään kontrolliryhmiä, joten painonvartijat tyylinen bisness ei toimi lowcarbilla?

Julkaisija:  marilyn [ 2005-08-12 12:00:46 ]
Viestin otsikko: 

Jos huhuihin on uskomista, jenkki paikkarit on ottanut ohjelmaansa hiilaritietoisen version, jos joku tietää asiasta enemmän, valaisee varmasti lisätiedoilla.

Eli kyllä tuo firma on käsittääkseni aika vakavarainen (vuosien varrella on kerätty paljon fyffee), ja tietenkin asiaa auttaa laskusysteemien muutos jatkuvasti, joten ne joiden kilot on tulleet takaisin, palaavat uskoen uuden ohjelman auttavan entistä paremmin.

Julkaisija:  Morrigan [ 2005-08-12 17:14:49 ]
Viestin otsikko: 

Muistaakseni jo vuosi sitten oli puhetta että jenkkilässä on paikkaritkin karppiintumassa...

Julkaisija:  nuusku [ 2005-08-12 17:18:28 ]
Viestin otsikko: 

Morrigan kirjoitti:
Muistaakseni jo vuosi sitten oli puhetta että jenkkilässä on paikkaritkin karppiintumassa...


Niin olikin.

Julkaisija:  Elka [ 2005-08-12 17:49:51 ]
Viestin otsikko: 

http://www.epinions.com/content_155332480644

Julkaisija:  Kitrus [ 2005-08-13 15:27:46 ]
Viestin otsikko: 

Kyllähän ne täällä Suomessakin sanoo että vältä valkoisia jauhoja ja sokeria. Mutta silti jos syöt niitä pisteiden mukaan niin laihdut.
Ja rasvaa pitää vältää kuin ruttoa. Proteiiniakaan ei saa syödä kuin ihan pikkiriikkisen.

Eli älä syö mitään.

Julkaisija:  Koikkalainen [ 2005-08-13 22:51:28 ]
Viestin otsikko: 

Tiedättekö mitä, painonvartijatkin laihtuvat ja ilman runsasta rasvankäyttöä. Eikö olekin ihmeellistä :roll:

Julkaisija:  Einomies [ 2005-08-13 23:10:14 ]
Viestin otsikko: 

Koikkalainen kirjoitti:
Tiedättekö mitä, painonvartijatkin laihtuvat ja ilman runsasta rasvankäyttöä. Eikö olekin ihmeellistä :roll:

Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Julkaisija:  Koikkalainen [ 2005-08-13 23:33:27 ]
Viestin otsikko: 

Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.

Julkaisija:  Kinkku [ 2005-08-13 23:39:15 ]
Viestin otsikko: 

Mikko Kivinen laihdutti itsensä näkkärillä laihaksi ja kuinka ollakaan, lihoi takaisin.

Julkaisija:  Perry [ 2005-08-17 12:59:25 ]
Viestin otsikko: 

Koikkalainen kirjoitti:
Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.


Vesku ei varmaankaan pysytellyt laihtumisen jälkeen karppiruokavaliossa. Ja epäilen että alkohooliakin tais mennä aika reippaasti.

Julkaisija:  yupik [ 2005-08-17 14:58:22 ]
Viestin otsikko: 

Perry kirjoitti:
Koikkalainen kirjoitti:
Einomies kirjoitti:
Ja kuinka ihmeellistä onkaan, että suuri osa heistä lihoo takaisin vähintään entisiin mittoihin. :shock:

Vesa-Matti Loiri karppasi atkinsilla itsensä laihaksi aikoinaan ja nyt hän on lihavampi kuin koskaan.


Vesku ei varmaankaan pysytellyt laihtumisen jälkeen karppiruokavaliossa. Ja epäilen että alkohooliakin tais mennä aika reippaasti.


Ainakin tykkäsi hirveästi myös Lepuskan Mäkkäristä, kun se oli vielä
siellä.

-yupik

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/