karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:33:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 539 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-28 06:39:50 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
haili kirjoitti:
Kyllä noi venäjän miehen tempaukset näyttää enempi mun tekemiltä

Sedät jaksaa heilua.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-28 06:47:19 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Tänä aamuna diureettien aikaansaamaa. 120,1 kg. Siis ei vieläkään alle. Olis jo aika. Toi saamarin venäläinen superman tulee jo uniin. Kiusalliin kaveri. Te jotka tunnette, voitte kertoo haililta vittumaisii terveisii :D Jätkä on supermies ja noin rento siitä. Ei toi oo normaalia.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-01 13:00:43 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Jussin julmat 2 kierrosta 24 kilosella. On se julma. En mä noita kävelyjä enää jaksa kirjotella, kun ne on niin vakio tavaraa eli vain lihaskuntoharjoitteet kirjataan... toistaiseksi.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-02 13:12:58 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Jo kuukauden ajan olen aika-ajoin miettinyt, miksi 41v sälli ei enää kestä samoja treenejä kuin aiemmin. Olen tullut tulokseen, että tekniikka on huono, koska liikkuvuus ei riitä. Eli jos jotain pitäisi nyt tehdä niin se olisi opetella kaikki liikkeet uudelleen ja tarkastaa onko liikkuvuuden joku osa tullut rajoittavaksi. Jos rajoittaa, niin nämä liikkeet on karsittava pois tai sitten korjattava liikkuvuus, mutta väkisin ei saa treenata. Tai käy niin kuin mulle kävi eli joku paikka hajoo.

Tästä innostuneena aloin harjoittelemaan jalkakyykkyä, niin kuin sen voimanostoaikoinani tein. Aluksi pelkkä tanko, sitten lisäilin 5...10 kiloo kerralla juuri niin kauan kuin tekniikka pysyi koossa. Testailin tankolle sopivaa paikkaa selässä, jalkaterien asentoa ja jalkojen leveyttä. Lähinnä kolmosia. Viimesessä sarjassa oli 90kg. Menihän siinä sitten ainaski puol tuntii kyykätessä.

Testasin mulle uutta liikettä. Kiekon veto. Hankala selittää, niin laitan linkin t-nationin artikkeliin aiheesta, josta harjoitus 5 - plate drag. Lopuksi hieman pohkeita. Aivan perhanan hyvä treeni.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-02 13:40:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
haili kirjoitti:
Jo kuukauden ajan olen aika-ajoin miettinyt, miksi 41v sälli ei enää kestä samoja treenejä kuin aiemmin. Olen tullut tulokseen, että tekniikka on huono, koska liikkuvuus ei riitä. Eli jos jotain pitäisi nyt tehdä niin se olisi opetella kaikki liikkeet uudelleen ja tarkastaa onko liikkuvuuden joku osa tullut rajoittavaksi. Jos rajoittaa, niin nämä liikkeet on karsittava pois tai sitten korjattava liikkuvuus, mutta väkisin ei saa treenata. Tai käy niin kuin mulle kävi eli joku paikka hajoo.

Tästä innostuneena aloin harjoittelemaan jalkakyykkyä, niin kuin sen voimanostoaikoinani tein. Aluksi pelkkä tanko, sitten lisäilin 5...10 kiloo kerralla juuri niin kauan kuin tekniikka pysyi koossa. Testailin tankolle sopivaa paikkaa selässä, jalkaterien asentoa ja jalkojen leveyttä. Lähinnä kolmosia. Viimesessä sarjassa oli 90kg. Menihän siinä sitten ainaski puol tuntii kyykätessä.

Testasin mulle uutta liikettä. Kiekon veto. Hankala selittää, niin laitan linkin t-nationin artikkeliin aiheesta, josta harjoitus 5 - plate drag. Lopuksi hieman pohkeita. Aivan perhanan hyvä treeni.


Kyllä se vaan tekee hyvää pikkasen kokeneemmankin ottaa painoja pois ja kokeilla vaan. Mä tein kans perjantaina kolmosia ja huomenna ajattelin tehdä vitosesta alas ykköseen, mutta varaa jätän kyllä.
Tsemppiä hakuihin!

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-02 18:47:43 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Tossa saunalenkillä mietin, että huomenna vois koittaa penkkipunnerrusta. Sen parina tekis mieli tehä alataljaa, jossa mielestäni saa paremman vasteen ja pidemmän liikkeen kuin kulmasoudussa. Pieni salini ei mahdollista ihan kaikkea, vaan alatalja on kiinni samassa häkissä, jossa pitäis penkata. Toisaalta voishan sen soudunkin opetella uusiks :) Tankoja, lukkoja ja kiekkoja on tarpeeks. Laskin tänään aamulla, kun piti siivota sali, että romuja on 577,6 kg.

Huominenkin harjoitus alkaa saamaan muotonsa. Toivottavasti aika riittää, kun olis taas kaikennäköistä muutakin kivaa. Mites se Pavel* sanoikaan - You are good, what you practise - hailin käännös, jos harjoittelee nostamaan oikein, niin siinä on hyvä. Mulla on vielä aikaa tulla hyväksi.

* muistin varainen lainaus

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-05 21:13:52 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Johan oli jalkakyykyt... huh. Eipä oo tollasta domsia ollutkaan ihan äsken. Sunnuntaina treenasin pikkupainoilla ja vielä tänään kävelee kuin akuankka tai joku ankka ainaskii :) Treenit ovat taas jääneet, kun ei maailma anna hetken rauhaa. Jotain kivaakin sentään. Yks pieni, mutta paha laitos valmis ja nimet vastaanottopyötäkirjas. Jes. Kaverille vähän sähkötöitä tänään. Kyllä ruumiillinen työ on kivaa verrattuna läppärin naputteluun. Iltalenkit pitenee vaan. Menee vaan niin myöhään, että on jo pimee. No pimee on mieskin aina välillä, niin sopii hyvin.

Huominen menee viel sähkärinä, jotta pääsee kaveri saunaan. On se vaan terapiaa, kun on pois koneelta. Tännekin piti viel tulla kattoon kamujen menot ja hyvinhän täällä menee. En nyt muitten päikkyjä jaksanu kommentoida, niin laitan terveiset tätä kautta.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 08:30:59 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-06 00:23:24
Viestit: 2966
Paikkakunta: Tampere
Aika miehekäs määrä rautaa sulta löytyy =D>

Alataljaa on kyllä näin kotioloissa treenatessa ikävä, kulmasoutu tangolla on vähän semmoista säätämistä kumminkin...


EDIT: Piti ihan käydä laskemassa itsekin :mrgreen: Meiltä löytyy 315 kg lätkiä (+ kaksi tankoa + kahdet jousilukot + giryat).

_________________
Koodilla XIW335 saat viisi taalaa alennusta ensimmäisestä iHerb-tilauksestasi!

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 11:39:04 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Mä oon ollu tyytyväinen talja yhdistelmään, joka on kiinni räkissä. Lastataan ihan normaali kiekoilla. 20 kilon kiekkoja tuli joskus hankittua, kun sain vanhaan hintaan teräksen maailmanmarkkinahinnan jo noustua. Kaikenkaikkiaan ostokset salille ovat osuneet aika hyvin yksiin tarpeiden kanssa. Soutuergo on jäänyt vähemmälle, kun ulkona kävely on vaan hauskempaa, enkä muutenkaan tommosesta keskitehoisesta kardiosta perusta. Lämmittelytkin tulee tehtyä pienillä käsipainoilla mieluummin. Poju sillä joskus vetelee saunaa ootellessa, niin olkoon. Kuntopyörä on ihan ok väline reisien lämmittämiseen. Nyrkkeilysäkkikään ei enää niin usein katosta roiku. Ehkä kerran kuussa tulee paukuteltua, ettei vallan unohdu.

Hiukan isompi sais olla toi huone. Korkeutta huoneessa on sentään yli 270cm, niin pystyy nostaan romuja pään päälle. Ei sitä vaan enää osais oikein mihkään kauemmas salille lähteä. Aika kätevä on tämä ratkaisu.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 16:17:23 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Moon aika huonosti kilpavarusteltu, kunnei mulloo kun 188 kg vaikka laskisin markettikuulatkin. Eiku onpas ton päälle vielä 2x 10 kg hanttelit :D

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 17:25:32 
Poissa
korpa
korpa

Liittynyt: 2007-08-08 13:24:22
Viestit: 2470
haili kirjoitti:
Nyrkkeilysäkkikään ei enää niin usein katosta roiku. Ehkä kerran kuussa tulee paukuteltua, ettei vallan unohdu.


Ryhhdistäydy hyvä mies :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 20:10:18 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Mä joskus ammoisina alkuaikoina forumilla tein kauaskantoisia laskelmia oman salin ja etäsalin eroista :) ...löydänköhän sen? ....etsii... etsii edelleen...

viewtopic.php?p=570030#p570030

löysinpäs...heh. On se vaan vinha havaita, että muistaa jonkun sanan monta vuotta vanhasta postista ja pääsee jäljille. En yhtään ihmettele jos newbiet ovat ihmeissään, kun heillä ei ole hakusanapankkia päässään. Vanhoille on tarvetta... nam.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-14 18:19:50 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Olinpas pudonnu listalla alas... melkein jo eka sivulta. Ablodit teille siskot ja veljet. Täällä on liikettä. Mulla taas ei ole ollut, kuin ihan peruskävelylenkkiä ja jotain muuta pientä. Kyynärpään kivut ovat lähes poissa ja reidetkin jo palautuneet. Jos tilannetta aattelee positiivisesti, niin pakolla ei pidä tehdä vaan ilolla. Mulla on semmonen olo, että ilo on taas löytymässä. Ens viikko lomaa pojun kanssa ja hän tunnetusti nauttii, kun iskä on salilla. Silloin en oo koko aika vonkumassa häntä pihalle haravoimaan tai muuta. Saa pelaa pelejään rauhas. Silti aion tämän kiinteistöni valmistella talvikuntoon ja siinähän se sit lomaviikko palaakin. Liikkuvaa syksyä kamut ja käyttäkää please kunnollista heijastinliiviä jos meette pimeellä pihalle. nimim. melkein yliajanut... huh.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-15 15:28:39 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Komppaan noissa heijastinasioissa. Hirvittää ihmisten huolettomuus siinä asiassa...

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-15 15:56:18 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Ennoo muuten nähny yhtään ainutta heijastinkillutinta täällä Turklandiassa...
Ilta jo kohta mailleen laskee...lämmintä 28 astetta...

Malttaakohan täältä ollenkaa kotiin...kun pelkkä tännetulo
lippu oli :roll:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-17 18:38:17 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Ei oikein tienny mikä tänään kiinnostaa, niin kokeilin vähän kaikkea... kerran. Soutuergo max vastuksella 100 vetoa, 24kg kuulalla 5 heilautusta, 5 highpullia, 5 tempausta /käsi, alataljaa 8*80kg, vinopenkki käsipainoilla 8*2*30, jnr 8, clean&jerk 32 kilosella kuulalla 5/käsi, ylätaljaa 8*80kg, yhdenjalan kyykkyjä 8 /jalka. Muistin vissiin kaikki. Alle ½h. Toivottavasti doms pysyy kurissa, kun oli vähän taukoa.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-15 15:03:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Mitäs hailille kuuluu? Jostain lueskelin, jotta olisi selkä kipiänä.

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-15 17:36:04 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Eihän tuo selkä ihan parhaimmillaan ole. Kävelyä vaan.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-15 18:50:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
haili kirjoitti:
Eihän tuo selkä ihan parhaimmillaan ole. Kävelyä vaan.


Voi pasku. Tsemppiä!

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-05 19:42:52 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Aikas kauan on kestäny edellisestä postista. Liian kauan. Alkoi uusi vuosi. Joulun herkut eivät näy, mutta syksyn pahat teot näkyy. Muistan joskus lukeneeni artikkelin t-nationista (tai jostain vastaavasta), jossa todettiin, että suurin osa uudenvuoden lupauksista liikunnan suhteen loppuu ennen helmikuuta. Pitänee paikkansa.

Mä oon tänä vuonna liikkunut joka päivä. Yhteensä n. 2h kävelyä ja n. 15 min kahvakuulaa. Joku jumitti selän, joko kuula, jota epäilen, tai sitten se oli työmaalla vallitseva veto ja epäergonomiset asennot. No ei se mitään. Matka jatkuu rennolla asenteella.

Tässä on erittäin vähän rajoittava ohjelma; 2*viikossa kävelyä vähintään 20 min ja 2 krt viikossa kahvakuulaa vähintään 20min. Jos ei tuota jaksa tai ehdi, niin sitten vika on ihan omassa asenteessa.

Loppuviikolle ei taida osua kuin yksi myrskyn kaataman koivun siivous, mutta saattaahan sitä muutakin aktiviteettia löytyä. Pääasia, että on kivaa.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 539 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)