karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:05:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Harls kuntoilee
ViestiLähetetty: 2015-11-20 00:13:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-11-19 23:40:16
Viestit: 20
Moikka! Vihdoin vuosien lukemisen jälkeen minäkin päätin kirjautua tälle foorumille. Olen 21-vuotias opiskelija, joka käy myös osa-aikatöissä. Olen siis karpannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo vuodesta 2009, mutta palannut syystä tai toisesta aina virallisterveellisen ruokavalion pariin :oops: Nyt aion kuitenkin tehdä muutoksen tähän, sillä hiilihydraattien rajoittaminen on ollut aina se ruokavalio, jolla minulla on oikeasti hyvä olo.
Päätin aloittaa vain yhden päivyrin tänne, joten valitsin liikuntapäiväkirjat, vaikka tulen kertomaan täällä myös syömiseni ja painoni yms. Tällä hetkellä painoni huitelee 70,5 tienoilla, ja tavoitteeni on painaa vielä joskus 55 kiloa. Pituutta minulle on suotu mahtavat 150 senttiä, joten tällä hetkellä painoindeksinikin on vähän päälle 31.
Tavoitteenani on käydä salilla 2 kertaa viikossa, myöhemmin kerron tarkemman salitreeniohjelmani. Näiden lisäksi pyrin käymään ryhmäliikuntatunneilla 2-3 kertaa viikossa oman jaksamisen mukaan. Pilatesta (PopPilates youtubesta) harrastan 3 päivänä viikossa, keskittyen erityisesti vatsa- ja selkälihaksiin, joita en erityisemmin tykkää treenata salilla. Tarkoituksena on myöskin käyttää crosstraineria ja juoksumattoa kävelyyn (erinäisestä syystä en uskalla lenkkeillä pimeällä) mahdollisimman usein.
Nyt kun olen kertonut tänne enimmäkseen kaikki tavoitteeni, toivon että onnistumisen paine saa minut pitäytymään tavoitteissa :D Pakko myös sanoa jo etukäteen, että tällä viikolla, samoin kuin ensi viikon alussa, mitään erityisempiä treenailuja ei tule tehtyä, sillä en halua lähteä kotoa mihinkään kun olen koiravahtina :D huono selitys, mutta en vain raski jättää omia rakkaitani.


Ylös