karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:05:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Harls kuntoilee
ViestiLähetetty: 2015-11-20 00:13:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-11-19 23:40:16
Viestit: 20
Moikka! Vihdoin vuosien lukemisen jälkeen minäkin päätin kirjautua tälle foorumille. Olen 21-vuotias opiskelija, joka käy myös osa-aikatöissä. Olen siis karpannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo vuodesta 2009, mutta palannut syystä tai toisesta aina virallisterveellisen ruokavalion pariin :oops: Nyt aion kuitenkin tehdä muutoksen tähän, sillä hiilihydraattien rajoittaminen on ollut aina se ruokavalio, jolla minulla on oikeasti hyvä olo.
Päätin aloittaa vain yhden päivyrin tänne, joten valitsin liikuntapäiväkirjat, vaikka tulen kertomaan täällä myös syömiseni ja painoni yms. Tällä hetkellä painoni huitelee 70,5 tienoilla, ja tavoitteeni on painaa vielä joskus 55 kiloa. Pituutta minulle on suotu mahtavat 150 senttiä, joten tällä hetkellä painoindeksinikin on vähän päälle 31.
Tavoitteenani on käydä salilla 2 kertaa viikossa, myöhemmin kerron tarkemman salitreeniohjelmani. Näiden lisäksi pyrin käymään ryhmäliikuntatunneilla 2-3 kertaa viikossa oman jaksamisen mukaan. Pilatesta (PopPilates youtubesta) harrastan 3 päivänä viikossa, keskittyen erityisesti vatsa- ja selkälihaksiin, joita en erityisemmin tykkää treenata salilla. Tarkoituksena on myöskin käyttää crosstraineria ja juoksumattoa kävelyyn (erinäisestä syystä en uskalla lenkkeillä pimeällä) mahdollisimman usein.
Nyt kun olen kertonut tänne enimmäkseen kaikki tavoitteeni, toivon että onnistumisen paine saa minut pitäytymään tavoitteissa :D Pakko myös sanoa jo etukäteen, että tällä viikolla, samoin kuin ensi viikon alussa, mitään erityisempiä treenailuja ei tule tehtyä, sillä en halua lähteä kotoa mihinkään kun olen koiravahtina :D huono selitys, mutta en vain raski jättää omia rakkaitani.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Harls kuntoilee
ViestiLähetetty: 2015-11-20 21:45:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-11-19 23:40:16
Viestit: 20
Tänään herätys oli vasta 10.30, joten myös aamupala tuli syötyä myöhään.
Aamupala oli siis kello 11 ja se sisälsi 2 paistettua kananmunaa ja 3 kuppia kermakahvia.
Välipalana kourallinen pekaanipähkinöitä ja pari viipaletta juustoa.
Lounas oli kello 17.40 ja se sisälsi jauhelihaa, fetaa ja herne-maissi-paprika-sekoitusta (tästä oli kuitenkin nypitti kaikki paprikat pois, jostain syystä en kestä tuon sekoituksen paprikoita).
Iltapalana olikin kermarahkaa viinimarjojen kera lorauksella vispikermaa smoothiena (ennemminkin ehkä rahkana) kello 21.45. Tämä olikin uusi tuttavuus, ja nousi kyllä yhdeksi ihan suosikiksi heti!

Liikuntaa tuli harrastettua kiitettavästi tv-maratonin yhteydessä :D Poljin siis crosstrainerilla yhteensä 60 minuuttia, kaloreita tässä lystissä kului 879.

Niin tietysti ja paino tänään oli 70 kiloa 8) Vihdoinkin oli laskusuuntaa havaittavissa!

Huomasinkin heti, että postauksesta tulikin hyvin ruokapainotteinen :oops: Noo, ei voi mitään ja ehkä jatkossa nämä keskittyvät enemmän liikuntoihin kunhan palaan takaisin kämpilleni missä tulee harrastettua enemmän liikuntaa :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Harls kuntoilee
ViestiLähetetty: 2015-11-22 17:44:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-11-19 23:40:16
Viestit: 20
Eilen (21.11) herätys oli varsin myöhäinen, jaksoin nousta vasta 12 :D
Siitä siirryinkin heti juomaan aamupalaksi kahvia kermalla, enkä kokenut tarvetta heti alkaa mitään ruokaa syömäänkään koska suurempaa nälkää ei ollut ja se vähäinenkin lähti kermakahvilla.
Neljän aikaan oli lounaan vuoro ja se ei sisältänyt mitään muuta kuin hornetteja :D
Kahdeksalta söin vielä kermarahka+viinimarja+vispikerma sekoitusta =P~

Liikuntana toimi taaskin 60 minuuttia crosstrainerilla, kaloreita kului 899.

Paino oli 69.8 kg, eli vihdoin päästiin 70 alle! :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Harls kuntoilee
ViestiLähetetty: 2015-11-22 23:30:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-11-19 23:40:16
Viestit: 20
Kerkesin jo kirjoittaa sepustukset tältä päivältä, mutta koneeni hienosti keksikin poistaa kaiken :cry:

No kuitenkin. Tänään oli laiska päivä, ja heräsinkin vasta 13 aikoihin, kun eilen tuli oltua juhlimassa (selvänä tosin!)

"Aamupalaksi" söin tänään porsaan ulkofilepihviä ja kasviksia.
Välipalaksi söin pienen annoksen kinuskijäätelöä, mikä hiukan harmittaa, sillä minulla ei ollut oikeastaan edes nälkä.
Päivälliseksi tein lohisalaattia (lohi, lehtisalaatti, tomaatti, kurkku, paprika, feta, majoneesi).

Tänään oli siis tosiaan laiska fiilis, ja vaati suurta taistelua saada itseni nousemaan crosstrainerille. Lopulta kuitenkin onnistuin ja poljin taas tunnin, mutta ilmeisesti pienemmällä teholla, sillä kaloreita kului vain 846.

Paino oli tänään 69,5 kg :mrgreen:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)