Kiitos slim1

. Mutta en mä oikeasti ole reipas. Tai no olen nyt kun on pakko, mutta mieluiten vain löhöisin sohvalla ja katsoisin kaikkia hyviä dokkareita mitä on kertynyt boksille. Harrastan ihan liian vähän liikuntaa siihen nähden että mulla on koira, ja teen aika paljon töitä (nytkin tässä aloittelemassa). Liian monta iltaa on tullut laiskoteltua ja nyt kun deadlinet lähestyy, on aherrettava. No, ammatinvalinnan huonoja puolia
Mitä tulee mutakakkuun niin en syönyt sitä eilen. Oli maha täynnä kebabista ja onneksi se taikinapohja ei aiheuttanut ongelmia mahassa. Päinvastoin, paino oli taas tippunut. Pitäisiköhän mun tulkita tämä niin että mun elimistö tarvitsee enemmän hiilareita? Olen kyllä miettinyt samaa aikaisemminkin.
Tänään sunnuntaina 22.2.
Nukuin kohtuullisesti ja tein aamupalaksi juustoleipäsiä. Päälle vielä voita ja juustoa

. Tunnin lenkki jäällä koiran kanssa.. pidempään ei pystynyt olemaan älyttömän kylmän tuulen takia! Nyt uunissa tulossa uunijuureksia kanan kanssa. Täytyy tehdä ainakin muutama tunti töitä, mutta jos saisin muutamat laskelmat valmiiksi, voisin ehkä illalla palkita itseni sillä mutakakulla

. Tiedän tiedän, ruoalla ei saa palkita, mutta pala mutakakkua ja kermavaahtoa, sohvalla ja tv:ssä lempiohjelma ja vieressä takka lämmittämässä.. mitä muuta voisi vaatia sunnuntai-illalta