karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-28 21:14:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 197 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 6 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Orkidean läskiäisrieha
ViestiLähetetty: 2009-04-16 10:58:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Unohtui mainita, että eilen illalla järjestelin vaatekaappia ja etsin sopivan kokoisia kesävaatteita ja sain ilokseni todeta, että lähes kaikki tähän mennessä löytämäni sopivat enemmän tai vähemmän hyvin päälle :D Löysin myös yhdet vanhat caprit, joita viimeksi käyttäessäni olen painanut arviolta 10 kiloa vähemmän kuin nyt. Ajattelin ottaa ne tavoitehousuiksi ja kokeilin piruuttani kuinka paljon matkaa tavoitteeseen on. En ollut uskoa silmiäni, kun huomasin, että ne mahtuivat päälle ja menivät hyvin kiinnikin, vaikka vähän tiukat olivatkin :shock: :D =D> Ja tämä siis naistenpäivien turvotuksesta huolimatta :wink: Niin, ja tänään lähdin töihin jalassani housut, jotka ovat kokoa 34, kun taas kamppanjan alkaessa en edes kuvitellut pukevani mitään kokoa 38 pienempää päälleni :smt026

ViestiLähetetty: 2009-04-17 08:01:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mie oisin menny kokoon 34 varmaan viimeks.. eka tai toka luokalla? Siis ala-asteella :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-17 10:44:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

monaliz kirjoitti:
Mie oisin menny kokoon 34 varmaan viimeks.. eka tai toka luokalla? Siis ala-asteella :lol:
No olet sinä aika monta senttiä pidempikin :wink: Joo, minä olen aika sirorakenteinen ja olen aina ollut aika "tiivis paketti" runsaan liikunnan ansiosta, eli painan paljon enemmän kuin silmämääräisesti luulisi. Juuri eilen yksi työkaverini veikkaili painoani, eikä se arvaus mennyt kuin kymmenisen kiloa väärin :lol: ja tämänkin riehan aikana vyötäröni oli jo reilusti 60-luvulla vaikka olin BMI:n mukaan vielä ylipainoinen :roll: Tosin se totuus paljastuu minunkin kohdallani kun vaatteet riisuu pois, eli kyllä sitä läskiplösöä edelleen löytyy ihan riittävästi :evil: mutta selluliitit ovat vihdoinkin alkaneet vähentyä :D. Toivottavasti tämä trendi jatkuu, koska rantaloma lähestyy hurjaa vauhtia [-o<

Eilen liikuntana tunnin BodyStep ja venyttelyt. Ruokailut olivat eilen ihan ok ja hiilarihimot alkavat vähitellen laantua, mutta siitä huolimatta on ihan hirveät turvotukset päällä ja paksu olo. Sen vuoksi menen tänäänkin salille vaikka perjantai on yleensä vapaapäivä ja ohjelmassa on joko pilates tai steppi riippuen siitä mihin aikaan pääsen lähtemään töistä. Aamulla meni pekonia ja kananmunia, lounaaksi luultavasti salaatti ja illalla kuntosalin jälkeen lohta höyrytetyn parsakaalin ja salaatin kera. Siinä välissä vaan paljon vettä ja vihreää teetä. Tämä on siis hyvä suunnitelma, mutta tähän aikaan kuukaudesta repsuiluriski on huipussaan, joten saa nähdä miten käy... :?

ViestiLähetetty: 2009-04-18 08:47:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hienoa että sinäkin olet löytänyt vaatekaappisi uudelleen :D =D> .

ViestiLähetetty: 2009-04-19 20:37:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
Hienoa että sinäkin olet löytänyt vaatekaappisi uudelleen :D =D> .
Kiitos slim1, kyllä tulikin hyvä mieli kun lähes kaikki sopivat jo nyt hyvin päälle :D Kiva kun löytää "uusia" vaatteita omasta kaapista eikä tarvitse ostaa kaikkea uusina.

Viikonloppu on ollut vielä normaaliakin liikuntapainotteisempi, koska ensi viikolla julkaistaa uudet ohjelmat, joten normituntien lisäksi on pitänyt harjoitella uusia koreografioita. Perjantaina tein tunnin BodyStepin, sitten puolen tunnin venyttelyt. Eilen oli vuorossa BodyBalance ja uuden stepin harjoitus. Tänä aamuna taas BodyStep ja sen jälkeen pitkä uuden koreografian harjoitus, eli yhteensä 3,5 tuntia BodySteppiä yhteen menoon, kaloreita paloi reilut 2500 kcal pelkästään tämän aamun harjoituksessa, mutta hyvin sujui koko harjoitus pelkällä vedellä vaikka sykkeet olivat koko ajan korkealla :shock: . Hyvin on siis kroppa oppinut rasvapolttoiseksi :D Nyt on kyllä julmetut turvotukset lihaksissa ja jalat ovat tosi tönkön tuntuiset, mutta eiköhän ne siitä toivu ennen huomisillan BodyBalancea :wink:

Ruokailut ovat tänä viikonloppuna olleet tosi karppia ilman mitään lipsumista, paitsi tänään treenin jälkeen söin pari palaa 86 % suklaata ruoan valmistumista odotellessa. Ehkäpä voin antaa ne suklaat itselleni anteeksi tämän päivän liikunnat huomioon ottaen :lol: Tänään pitäisi vielä jotain syödä, koska olen tänään syönyt vasta about 1100 kcal ja se on tietysti ihan liian vähän tuolle liikuntamäärälle :? Yhtään ei vaan ole nälkä, joten pitää kehitellä jotain mahdollisimman energiapitoista pientä syötävää ja sotkea sekaan heraproteiinia lihasten palautusta auttamaan.

Palataan :D

ViestiLähetetty: 2009-04-20 08:28:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea on urheiluhullu :shock:
Oikeasti tsemppiä, sulla menee tosi hienosti. Mulla yksi tavoite painon tippumisen lisäksi oli harrastaa liikuntaa säännöllisesti, sohvaperuna kun olen aina ollut. Alkuperäiset liikuntatavoitteet ovat määrän suhteen suurinpiirtein toteutuneet, mutta lajit ovatkin muuttuneet. Mutta se ei haittaa, pääasia että selkäkivut ovat pysyneet poissa :D

Niin ja sitä piti vielä sanoa että oon kade teidän säistä! Mä odotan kovasti että lumet sulaisivat täällä ja pääsisin pihalle möyrimään 8)

ViestiLähetetty: 2009-04-20 11:21:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Maanantaita :D
LadyInRed kirjoitti:
Orkidea on urheiluhullu :shock:
Hei, tervetuloa takaisin Lady :D Ja kyllä, olen urheiluhullu, jos se nyt jollekin on jäänyt vielä epäselväksi :lol: Tuo eilinen steppimaratoni alkoi kyllä tuntumaan työltä, mutta sitähän se oikeastaan olikin :wink: . Uskomattoman hyvin tuosta eilisestä on palauduttu, lihakset eivät ole yhtään kipeät ja suurin osa turvotuksestakin on jo poistunut ja mikä parasta, tämän aamun punnitus näytti 1,5 kilon pudotusta viime viikosta :smt026 \:D/ Läskiäisriehatavoitteeseen on siis matkaa enää 400 grammaa ja aikaa on vielä lähes 2 viikkoa (aion tehdä viimeisen punnituksen vasta loppuviikosta, koska muuten menetän koko viimeisen viikon, kun punnitus on normaalisti maanantai-aamuna).

Mittanauhaakin käyttelin aamulla ja se näytti ihan mukavia tuloksia: pohkeet -½ cm (yht. -1 cm), reidet -1cm (yht. -6 cm), lantio -1 cm (yht. -9 cm :shock: ), vyötärö -½ cm (yht. -13 cm, mutta minulla lähteekin kaikki aina ensiksi vyötäröstä), rinnan alta -½ cm (yht. 8 cm), rinnan päältä ei muutosta taaskaan :roll: (yht. -2 cm) ja hauikset -1 cm, yht. -1 cm (vihdoinkin käsivarretkin osoittavat kapenemisen merkkejä :D ). Senttejä on lähtenyt siis uskomattoman paljon noihin kiloihin nähden ja yksi asettamistani tavoitteista on jo saavutettu, eli vatsamakkarat ovat kadonneet ja sikspäkki on tullut melko hyvin näkyviin :smt038.

Eilen illalla tuli syötyä ja juotua vielä oikein urakalla ja mukaan mahtui myös epäkarppia evästä, eli pari palaa ruisleipää ja vielä pari palaa prossaa, mutta eipä tuo näyttänyt tahtia haittaavan. Tänä aamuna heräsin kauhean nälkään ja söin aamiaiseksi muutaman siivun pekonia ja kahden munan munakkaan ja pari tomaattia. Lounaaksi joku salaatti ja illasta ei vielä mitään tietoa, mutta jotain mahdollisimman nopeaa, koska päivä venyy pitkäksi.

ViestiLähetetty: 2009-04-20 14:49:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Komppaan Ladya ja olen :mrgreen: :lol:
Wau sua, enää -400g tavoitteeseen! ihanaa! =D> =D> =D>
Mäkin haluisin olla urheiluhullu, ja varmaan olisinkin jos olis aikaa niinkuin haluis. Niin, "aikasemmassa elämässä" olin :wink:, no, kun lapset kasvaa niin aikaa varmasti löytyy ja touhua riittää liikunnan parissa myös lasten kanssa :D .
Upeet sentit kadonnu sulla! Ai niin, mulla on vielä pienehkö makkara tallella :wink: vaan aion hävittää sen viim. kesällä.
Tsemppiä vielä! =D>

ViestiLähetetty: 2009-04-20 16:04:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos slim, minä olenkin ollut koko päivän ihan :smt026 kun en millään meinannut uskoa silmiäni aamulla, kun vaa'alle nousin. Taisin punnita neljä kertaa ennen kuin uskoin :lol: Välillä näytti jo siltä, että en millään ehdi tavoitteeseen, mutta nyt on pudotettavaa niin vähän jäljellä, että kyllä minä sen jollakin keinolla pudotan [-o<

slim1 kirjoitti:
Ai niin, mulla on vielä pienehkö makkara tallella vaan aion hävittää sen viim. kesällä.
Joo, minua kanssa ärsytti sellainen ihan pieni vatsamakkara, joka kertyi lantiofarkkujen yläpuolelle, mutta nyt ei enää tule minkäänlaisia muhkuroita =D> ja viimeinkin voin käyttää kuntosalilla vyötärön paljaaksi jättäviä hyvännäköisiä toppeja, jotka hankin jo ajat sitten motivaatiota parantamaan :lol: No joo, olishan niitä tietty aiemminkin voinut käyttää, mutta päätin, että minähän en minkään näköisiä vatsamakkaroita salilla esittele :evil: :wink: Kyllä sinäkin vielä ehdit liikkumaan, kun lapset vähän kasvavat. Tiedän itsekin oikein hyvin, että ei meilläkään voi tahti jatkua samanlaisena loputtomiin, kun perheenlisäystä on kuitenkin toiveissa :wink:

ViestiLähetetty: 2009-04-21 08:10:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voihan vitsi taas mikä pudotus! Onnittelut! =D>
Orkidea kirjoitti:
Joo, minua kanssa ärsytti sellainen ihan pieni vatsamakkara, joka kertyi lantiofarkkujen yläpuolelle, mutta nyt ei enää tule minkäänlaisia muhkuroita =D>

Kylläpäs minä sitten olen paaaaljon teitä kahta muhkumpi :lol: Mulla lopultakin ON vatsamakkaroita, aiemmin maha oli semmonen, mitä raskaudenkin aikana :lol: Yläosa jo "imeytynyt" sisään, vielä kun lähtis tuo alaosakin. Ompas mulla ihana maha :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-21 14:46:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea kirjoitti:
viimeinkin voin käyttää kuntosalilla vyötärön paljaaksi jättäviä hyvännäköisiä toppeja, jotka hankin jo ajat sitten motivaatiota parantamaan

Ihanaa! Mulla on kans tommoset motivaatio kuteet, jumppaan. Mutta syksyllä vetasin ne päälleni, kauheen piukat, siis semmoset yök, kattelin peilistä ja päätös syntyi et läsä lähtee. Nyt ne menee päälle mut vielä pitää "viilata" et ne istuu kunnolla ja tietty se makkara veke kans.
Se on vaan kumma juttu meillä naisilla tuo miten pukeutuminen motivoi. :D Mulla se sanelee aika paljon. On nääs kyllästyny kulkemaan "säkissä" ja se tuottaa lähes pahoinvointia. Niin, no äitiysvaatteet on luku sinänsä. :D

ViestiLähetetty: 2009-04-21 17:37:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

slim1 kirjoitti:
On nääs kyllästyny kulkemaan "säkissä" ja se tuottaa lähes pahoinvointia. Niin, no äitiysvaatteet on luku sinänsä. :D

:lol:
Kyllä mieki ootan, että saisin kaikki iiiihanat vaatteet taas tuolta kaapista päälle, viimeks ne on menny ennen raskautta, eli muutama tovi sitten :D Toisaalta taas ootan ihan hirveesti, että sais olla raskaana ilman tätä hirveetä läskikerrosta, sais käyttää kaikkia nättejä äitiysvaatteita :) Ja se nyt ainakin on päätetty, että seuraavalla kerralla EN liho! :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-22 13:39:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on kans tommoset motivaatio kuteet, jumppaan. Mutta syksyllä vetasin ne päälleni, kauheen piukat, siis semmoset yök, kattelin peilistä ja päätös syntyi et läsä lähtee. Nyt ne menee päälle mut vielä pitää "viilata" et ne istuu kunnolla ja tietty se makkara veke kans.
Hommasin tarkoituksella sellaisen tosi pienen topin, joka ostohetkellä näytti päällä aika hirveältä, mutta nyt se näyttää jo ihan hyvältä, vaikka aionkin vielä jatkaa vyötärönseudun "kutistamista" :D Vielä kun saisi jalkansa sellaiseen kuntoon, että ilkeäisi laittaa samaan settiin kuuluvan skortin (=shortsien ja minihameen yhdistelmä) päälle... :roll: Jalat on kyllä ihan kiinteän näköiset ja selluliititkin ovat lähteneet lähes täysin, mutta massaa on vielä ihan liikaa, joten reisien kutistumista odotellessa... :whistle:

Naistenpäivien turvotukset ovat poistumassa hyvää vauhtia, joten nyt alkaa olla suuri kiusaus punnita huomenna tai ylihuomenna, koska nyt tuntuu, että sen maagisen tavoitteen saavuttaminen on tosi lähellä :wink: Maltoin olla punnitsematta tänä aamuna, mutta uteliaisuudesta mittasin vyötärön ympäryksen nyt kun turvotukset ovat aika hyvin poistuneet ja näyttihän se reilun sentin vähemmän kuin eilen \:D/ Jos tahti jatkuu tällaisena, niin vyötärönympärys voi hyvinkin alkaa 5:llä ennen kesäloman alkua :wink: Tosin silloin ne reidet näyttävät entistä massiivisemmilta siinä alapuolella :roll:

Tajusin muuten yht'äkkiä eilen, että menkat ovat jo melkein ohi, ja PMS ja kiukuttelukohtaukset ovat loistaneet poissaolollaan :shock: :D Auttaakohan karppaus tähänkin vaivaan? :wink:

monaliz kirjoitti:
slim1 kirjoitti:
On nääs kyllästyny kulkemaan "säkissä" ja se tuottaa lähes pahoinvointia. Niin, no äitiysvaatteet on luku sinänsä.

Kyllä mieki ootan, että saisin kaikki iiiihanat vaatteet taas tuolta kaapista päälle, viimeks ne on menny ennen raskautta, eli muutama tovi sitten Toisaalta taas ootan ihan hirveesti, että sais olla raskaana ilman tätä hirveetä läskikerrosta, sais käyttää kaikkia nättejä äitiysvaatteita Ja se nyt ainakin on päätetty, että seuraavalla kerralla EN liho!
Se on kyllä ihanaa, kun voi kaivaa kaapin perältä vanhat lempparivaatteensa taas käyttöön. Minulla mahtuu jo nyt alaosista suurin osa päälle, mutta monet yläosat kinnaavat pahasti etenkin rintojen kohdalta, ja sehän ei ole minulla juurikaan kaventunut, joten paitaostoksille on pakko lähteä. Tietty on kivaa ostaa uusiakin vaatteita, mutta kun minä haluaisin ostaa uusia pienempiä paitoja... Ja äitiysvaatteet ovat tosiaan luku sinänsä, jos niitä pääsen käyttämään, niin vatsa saa rauhassa kasvaa :wink:

ViestiLähetetty: 2009-04-22 14:40:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

monaliz kirjoitti:
Jalat on kyllä ihan kiinteän näköiset ja selluliititkin ovat lähteneet lähes täysin, mutta massaa on vielä ihan liikaa, joten reisien kutistumista odotellessa...

Mutta eikös semmoset lihaksikkaat reidet ilman sellua ole makeen näköset? :shock:
Onko se sitten niin että tota lihasmassaa pitää lähtä pienetään ja miten se sitten tapahtuu? Minä en kyllä tiedä :shock:

Voi, olet kyllä varmasti ihan kohta taoitteessasi! =D> =D> =D> WAU!

ViestiLähetetty: 2009-04-22 15:19:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
Mutta eikös semmoset lihaksikkaat reidet ilman sellua ole makeen näköset? :shock:
Onko se sitten niin että tota lihasmassaa pitää lähtä pienetään ja miten se sitten tapahtuu? Minä en kyllä tiedä :shock:

Voi, olet kyllä varmasti ihan kohta taoitteessasi! =D> =D> =D> WAU!
Kyllä niissä reisissä on vielä laardiakin ihan riittävästi, vaikkei ne höllykään, eli vararavintoa piisaa vaikka ne onkin kieltämättä aika siedettävän näköisessä kunnossa nyt kun sellut ovat hävinneet. No, ok, ihan kosmeettistahan tuo on, mutta kun ne reidet vaan näyttää niin paljon paremmilta kapeampina ja housut istuu silloin paljon paremmin päälle. Ja onhan ne suhteettoman paksut vyötäröön nähden, kun vyötärön ympäryksen ja reiden ympäryksen erotus on oikeesti vaan 7 senttiä... :? :x :evil:

Lihasmassaa ei tosin ole tarkoitus lähteä pienentämään, vaikka se helposti tapahtuisikin kaloreita karsimalla, vaan tarkoitus on pikemminkin vähentää rasvakudoksen määrää ja mahdollisuuksien mukaan muuttaa sitä lihaksiksi, jolloin tiivistymistä tapahtuu yllättävän paljon. Uskoisin, että ainakin 5 senttiä lähtee reisistä vielä helposti ja siinä vaiheessa peilistä pitäisi näkyä jo paljon paremman näköiset jalat :wink: En kyllä yhtään epäile, etteikö tuo vähitellen tapahdukin, koska tähänastinen kokemus on osoittanut että karppiruoka yhdistettynä täsmäiskuihin (jotka BodySteppinäkin tunnetaan :wink: ) on tosi tehokas yhdistelmä, mutta lähtökohtaisesti sitä laardia oli reisissä niin paljon (minä lihon aina ensiksi reisistä), että ei se ihan hetkessä tapahdu...

ViestiLähetetty: 2009-04-23 09:40:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Wau on kyllä pakko mullaki sanoa! =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-24 12:22:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perjantaita :D

Tänään on taas vaihteeksi kiire päivä ja väsyttää armottomasti, mutta pakko tulla hehkuttamaan, että riehatavoite on nyt saavutettu :D \:D/ :smt026 :smt038 ja vähän ylikin :wink: Eli tänä aamuna ehdin punnita pikaisesti ja niinkuin osasin odottaakin, runsas nesteiden poistuminen näkyi myös vaakalla, joka näytti siis 900 grammaa vähemmän kuin maanantaina :D =D> =D> Ihan uskomattoman hyvä fiilis vaikka en vielä ihan siinä lopullisessa tavoitteessani olekaan.

Mies tosin sanoi jo tänä aamuna, että eikö jo rupeis riittämään ja kieltämättä en aio ihan niin alas pudottaa kuin alunperin ajattelin, koska kroppa on tiivistynyt jo näissä kiloissa paljon enemmän kuin odotin. No, ehkä 5 kiloa saa vielä pudota, mutta vähempikin riittää painon suhteen, jos kroppa muuten jatkaa tiivistymistään :D

Ai niin, tämän viikon liikunnat: maanantaina 45 minuuutia cross trainerilla ja BodyBalance. Tiistaina BodyStepin uuden koreagrafian kertaus, keskiviikkona uuden BodyBalancen esittely ja pitkät venyttelyt ja eilen taas kahden tunnin täsmäisku takapuolelle ja reisille, eli BodyStepin uuden koreagrafian esittely, sitten tunnin tauko, jonka aikana siirryimme toiselle salille ja sitten toinen BodyStep. Täytyy myöntää, että parin viime viikon aikana treenitahti on ollut sitä luokkaa, että nyt olen aivan totaalisen väsynyt. Voi siis olla, että jätän tämän iltaisen BodyStepin esittelyn väliin ja keskityn kameran takana heilumiseen :lol:

ViestiLähetetty: 2009-04-24 13:10:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnea!!! =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-24 13:22:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnea, mielettömän hieno suoritus =D>

ViestiLähetetty: 2009-04-24 13:42:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ihanaa Orkidea! Onnea!!!! :respect: :respect: :respect:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 197 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 6 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00