slim1 kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on kans tommoset motivaatio kuteet, jumppaan. Mutta syksyllä vetasin ne päälleni, kauheen piukat, siis semmoset yök, kattelin peilistä ja päätös syntyi et läsä lähtee. Nyt ne menee päälle mut vielä pitää "viilata" et ne istuu kunnolla ja tietty se makkara veke kans.
Hommasin tarkoituksella sellaisen tosi pienen topin, joka ostohetkellä näytti päällä aika hirveältä, mutta nyt se näyttää jo ihan hyvältä, vaikka aionkin vielä jatkaa vyötärönseudun "kutistamista"

Vielä kun saisi jalkansa sellaiseen kuntoon, että ilkeäisi laittaa samaan settiin kuuluvan skortin (=shortsien ja minihameen yhdistelmä) päälle...

Jalat on kyllä ihan kiinteän näköiset ja selluliititkin ovat lähteneet lähes täysin, mutta massaa on vielä ihan liikaa, joten reisien kutistumista odotellessa...
Naistenpäivien turvotukset ovat poistumassa hyvää vauhtia, joten nyt alkaa olla suuri kiusaus punnita huomenna tai ylihuomenna, koska nyt tuntuu, että sen maagisen tavoitteen saavuttaminen on tosi lähellä

Maltoin olla punnitsematta tänä aamuna, mutta uteliaisuudesta mittasin vyötärön ympäryksen nyt kun turvotukset ovat aika hyvin poistuneet ja näyttihän se reilun sentin vähemmän kuin eilen

Jos tahti jatkuu tällaisena, niin vyötärönympärys voi hyvinkin alkaa 5:llä ennen kesäloman alkua

Tosin silloin ne reidet näyttävät entistä massiivisemmilta siinä alapuolella
Tajusin muuten yht'äkkiä eilen, että menkat ovat jo melkein ohi, ja PMS ja kiukuttelukohtaukset ovat loistaneet poissaolollaan

Auttaakohan karppaus tähänkin vaivaan?

monaliz kirjoitti:
slim1 kirjoitti:
On nääs kyllästyny kulkemaan "säkissä" ja se tuottaa lähes pahoinvointia. Niin, no äitiysvaatteet on luku sinänsä.
Kyllä mieki ootan, että saisin kaikki iiiihanat vaatteet taas tuolta kaapista päälle, viimeks ne on menny ennen raskautta, eli muutama tovi sitten Toisaalta taas ootan ihan hirveesti, että sais olla raskaana ilman tätä hirveetä läskikerrosta, sais käyttää kaikkia nättejä äitiysvaatteita Ja se nyt ainakin on päätetty, että seuraavalla kerralla EN liho!
Se on kyllä ihanaa, kun voi kaivaa kaapin perältä vanhat lempparivaatteensa taas käyttöön. Minulla mahtuu jo nyt alaosista suurin osa päälle, mutta monet yläosat kinnaavat pahasti etenkin rintojen kohdalta, ja sehän ei ole minulla juurikaan kaventunut, joten paitaostoksille on pakko lähteä. Tietty on kivaa ostaa uusiakin vaatteita, mutta kun minä haluaisin ostaa uusia
pienempiä paitoja... Ja äitiysvaatteet ovat tosiaan luku sinänsä, jos niitä pääsen käyttämään, niin vatsa saa rauhassa kasvaa