karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 21:08:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-09-23 08:50:32 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Onnea alenevasta painosta Kuva
Täällä toinen joka on nukkunut huonosti viime yönä. Kahvia minäkin vastoin tapojani join illalla ja olisiko sauvakävelylenkkikin piristänyt. Nyt ei kyllä ole kovin pirteä olo :roll:

Hyvää päivän jatkoa sinulle Kuva

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-09-23 11:11:10 
Kiitos pomppupallo! Kuva
Enpäs ollut noita kukkahymiöitä huomannutkaan. Kuva

Nyt en syömisen jälkeen uskaltanut kahvia juoda, mutta iltapäivällä yksi mukillinen on pakollinen. Silloin aikanaan lopetin kahvinjuonnin kerrasta poikki-systeemillä ja sen jälkeen pää särki kolme päivää. Kuva

ViestiLähetetty: 2008-09-24 22:29:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vastavierailulla! :smt006

Minä olen huomannut (tai sitten kuvittelen), että jopa PepsiMaxin sisältämä kofeiini liian myöhään nautittuna valvottaa... :roll: Jos erehdyn illalla kietaisemaan puolen litran pullon, en nuku ennen kahta. Tämä ilmiö tuli siis huomattua aikana ennen univelkaa sillä tällä hetkellä nukahdan vauvan yöelämöinnin aiheuttaman univelan takia sekunnissa, vaikka joisin pannullisen kahvia tahi 1,5l PepsiMaxia. :lol:

Tsemppiä sinunkin syksyysi ja aurinkoisia päiviä! :smt039

ViestiLähetetty: 2008-09-25 11:02:47 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Turreliini, täällä minäkin nyt sitten taas olen häiriköimässä. Näköttimet ja muutenkin olo toimii paremmin. Ei muuta kuin ihanaa torstaita tänne!!

ViestiLähetetty: 2008-09-25 11:20:50 
Dumpo kirjoitti:
Turreliini, täällä minäkin nyt sitten taas olen häiriköimässä.

Yhtään et täällä häiriköi. Sinun jutusteluasi on mukava lukea. Kuva

Mitähän kummaa olen mennyt tekemään asetuksiin kun nyt sähköpostiin tulee ilmoitus viestin vastauksesta. :shock: Ennen ei niin käynyt. :oops:

ViestiLähetetty: 2008-09-25 11:23:28 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Ja minä haluaisin jotenkin sen pois kun kerran sen asetin sinne, mutten muista kuollaksenikaan, että miten :oops: . Tuosta alhaalta pitää sitten aina muistaa poistaa tuo ruksi, jottei ne viestit tule sinne sähköpostiin. Kerro mulle jos löydät konstin.

ViestiLähetetty: 2008-09-25 11:32:54 
Ai mikä ruksi, en löydä semmosta. :oops: Olen tuolta ylhäältä klikannut kohtaa Lopeta seuranta, silloin viesti ei mene sähköpostiin, mutta seuraava jo meneekin. :shock:
Täytyy poika pyytää käymään taas tutkimaan asiaa. Kerron Dumpo sitten jos ja kun se onnistuu poistamaan sen. :D

ViestiLähetetty: 2008-09-25 11:37:37 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Multa taas on kadonnut tuo lopeta seuranta-valinta johonkin avaruuteen. Vielä joskus se oli tuossa ylhäällä, muttei enää. Se ruksi löytyy alhaalta kun olet kirjoittamassa viestiä. Rullaa hiukan alemmas, niin tuossa on noita vaihtoehtoja näkyvissä niin hymiöitten kuin muittenkin kanssa.

ViestiLähetetty: 2008-09-25 13:21:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hepskukkuu Kuva

Löysitkö kreikkalaista? Mä ostin sitä kertaalleen kun täällä niin kehuttiin... ja se oli kyllä sai-raan hyvää aluksi =P~ jossain ketjussa kävin oikein hehkuttamassa. Muttamutta :? ..heti kun purkki oli jääkaapissa yön yli niin se jugun koostumus muuttui ököks. Omituista.

Palasin partasuun hellään huomaan :lol:

**********************************************************************************************

ViestiLähetetty: 2008-09-25 17:10:12 
Helmeriina, hepskukkuu! Kuva

Nyt löysin kreikkalaista, ostinkin kolme purkkia tai ämpäreitäkö ne on. Minä olen jäänyt siihen koukkuun. Partaäijäkin on hyvää, mutta kreikkalainen parempaa. Jotenkin sen koostumus taitaa löystyä jääkaapissa, mutta kun vähän sekoittelee niin taas on hyvää.
Tein Karpin keittokirjan ohjeella hapankaalilaatikkoa. Se on herkullista. Kuva
Uunista tulee ihana tuoksu, siellä paistuu pullapitkot. :oops: Mutta en maistakaan, toivottavasti. :smt069

ViestiLähetetty: 2008-09-25 20:55:53 
Illalla sauvakävelylenkki, askeleita 8076.
Kookosteetä kermalla ja pala juustoa lenkin päälle. Hyvää oli. :D

ViestiLähetetty: 2008-09-26 09:38:14 
Ja taas on perjantai, justiinhan se oli. :shock:
Kaunis syksyinen ilma on taas. Aamu lähti hyvin käymään kreikkalaisen jogurtin voimin, kun sitä vihdoin taas sain. Kuva
Siivotakin kai pitäisi. Kuva Kuva

ViestiLähetetty: 2008-09-26 09:40:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täällähän on reipas meininki :D

Mulla soi tässä taustalla Supremesin 'Nathan Jones' ..siis tämmönen reipas ralli - toi suun luutahymppä heiluu täsmälleen musan tahtiin :lol:

**********************************************************************************************

ViestiLähetetty: 2008-09-26 09:46:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitenkäs tuo kreikkalainen jugurtti eroaa turkkilaisesta? Tahtoo kans kokeilla!

ViestiLähetetty: 2008-09-26 10:08:13 
Tämä on sitä Lidlin kreikkalaista jogurttia. Lindahlsillahan on myös kreikkalainen jogurtti.
Lidlin kreikkalainen on minun mielestäni pehmeämpää, kermaisen makuista, siis partaäijään verrattuna. Kuva

ViestiLähetetty: 2008-09-26 10:36:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Turre kirjoitti:
Tämä on sitä Lidlin kreikkalaista jogurttia. Lindahlsillahan on myös kreikkalainen jogurtti.

Ai jaa, taisin sekoittaa nuo keskenään. En ole kyllä kumpaakaan maistanut. Kun joskus pääsee Lidliin, täytyy ostaa purkki mukaan ja kokeilla.

ViestiLähetetty: 2008-09-26 11:45:05 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Löysinpäs tänne Turrenkin päikkyyn vastavierailulle! :D Itseasiassa olin pankkiin menossa niin hups..kuinka ollakaan..taas karppilassa :roll:
Mukavaa perjantaita ja viikonvaihdetta toivotan Sinulle!!terkuin Fauna

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-09-26 13:44:06 
Kiitos Fauna! Kiva kun löysit tännekin. :D Tänne karppilaan eksyy niin helposti, minusta tuntuu, että nykyään olen täällä jatkuvasti. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-09-27 07:06:42 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Hei, Turre :smt007

Tulinpa kurkkimaan mitä sinulle kuuluu. Sain minäkin lopulta siivottua, ainakin osittain. Pitää varmaan tänään vielä jatkaa. Minun lempeni leiskuu edelleen turkkilaisen suuntaan kun meillä ei ole liideliä enkä pääse kokeilemaan millainen olisi kreikanäijä.

Oikein hyvää viikonloppua, menetkös lenkkeilemään :smt007 :smt006

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-09-27 08:28:02 
Aurinkoinen päivä näyttää taas tulevan.
Hei pomppis, ihan hyvää kuuluu. Tai miten sen nyt ottaa kun menin eilen ostamaan litran lakritsijäätelöä ja söin sen illan aikana kaikki. #-o Nyt tuntuu olo jotenkin turvonneelta. :oops: Eikä sitä jätskiä oikeastaan tehnyt edes mieli, eikä se ollut niin hyvääkään kuin aikanaan. Joku mielenhäiriö kai tuli kun sen ostin. :shock:
Lenkille on melkein pakko mennä.
Pitäisköhän minunkin sitä kavasakia kokeilla, jos sillä tulisi riittävästi rasvaa ja jäisi noi kömmähdykset pois.

Näyttää minullakin olevan jo tuhat viestiä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00