Joo, plateaulla mennään ja ollaan, katotaan jos huomenna ollaan vaikka 50g keveämpiä. Nukuin viime yön tosi huonosti ja heräsin silmät turvonneena, joten en edes vaivautunut puntarille, kun näköjään nestettä kerää tuo huonompi uni.

Mulla oli tänään kaks tosi hauskaa syömätapausta koululla! Ensimmäinen oli se, kun mulla oli kaks pikkukiekkoa lihamureketta, iso läjä salaattia ja ruokalusikassa tönkkö voita. Yks kaveri kysyi, että mitä siinä lusikassa on. Ja kyseli sitä, että mihin sitä laitetaan, kun vastasin olevan voita.

Ilme oli vähän jännä, kun esittelin että pistän puolet tuon toisen lihakiekon ja puolet sen kaverin päälle!
Toinen oli se, kun avauduin siitä, mitä Kotivinkki mainostaa kannessaan. Esim. "Näin onnistut silmänrajauksissa" -

tällä hetkellä itse kokisin enemmän tyydytystä esim. hyvän harjoittelupaikan tai työpaikan saamisesta, palkankorotuksesta, lisävapaa-ajan löytämisestä tai vaikka hyvästä patikkaretkestä. No kaipa se silmänrajauksen onnistuminenkin on aika huippu-jee-kokemus, onhan se aika luovaa piirtää musta juova silmäluomeen (meikkaan kyllä itse usein näin, yhtään syrjimättä). Asiat oikeissa mittasuhteissa!

Kaverikin nauroi sitä, ja toinen aihe, mikä kirvoitti tosi vilpittömän naurun oli se, kun avauduin Cosmojen ja viikottaisten lehtien elämänkevennysprojekteihin. Sanoin ihan suoraan ja tunteella, että minua ei joku 3kg tai 5kg elämänmuutos kiinnosta yhtään enkä usko niihin suoraan sanottuna ollenkaan, ylipainoa on 30kg joten ei se viis kiloa jaksa vielä väräyttää meikäläisen evää suuntaan eikä toiseen.