karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 22:28:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-02-23 07:58:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

oikein hyvää huomenta!

tänä aamuna yllätyksekseni vaaka ja mittanauha olivat ystäviäni:

aamupaino 62.5 kg!!!!!1 =D> :D (nestettähän tuo mutta piristää silti)
ja sentit:

vyötärö:82-80
lantio:102-100
reisi:58-57
käsi:28-26
rinta:84-82

eli mukavasti painoa lähtenyt 2.6 kg ja senttejä 12 :D

tästä se on mukava jatkaa.aamupalaksi ajattelin rahkaa,kermaa ja vadelmia ja sitten pojan kanssa vaunuilemaan. eilenkin vaunuiltiin puoltoista tuntia ja tuli sairaan hyvä fiilis :)

ViestiLähetetty: 2009-02-24 07:29:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

piti käydä tarkistamassa puntarilla että pitikö se eilinen lukema paikkaansa ja eilisestä oli lähteny vielä puoli kiloa lisää!! :smt041 tainnu olla eilen vielä vlopusta turvotusta jäljellä.enivei, nyt on ihan voittaja fiilis kun homma sujuu :D tickeriä päivitän kumminkin vaan maanantaisin kun on virallinen punnituspäivä.ja ehkä torstaisin jos suunta on oikea :whistle:

otin eilen pienet päikkärit ja niiltä herätessäni iski aivan kauhea makeanhimo :evil: heti muistin kaapissa olevan prossasuklaan mutta ihme kyllä jätin sen kaappiin ja lähdin hetkeksi vaunuilemaan :shock: reissulta tosin tarttu mukaan pepsi max pullo... :oops:

seuraava pahempi koitos on maaliskuun puolivälissä kun poitsulla on ristiäiset.ite teen tarjottavat ja hiilarimättöähän ne on. päätin kumminkin että silloin tän karppauksen pitää sujua jo niin hyvin etten sorru kakkuun yms. en aio myöskään tehdä itelleni mitään karppia, vetelen vaan pepsi maxia ja ehkä otan pari palaa prossaa mukaan varmuuden vuoksi. kumminkin niin kauhea hässäkkä ettei edes kerkeä syödä.

tässä tämän aamun kuulumiset, oikein mukavaa laskiaistiistaita kaikille! :D

ViestiLähetetty: 2009-02-25 09:52:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

aurinkoista huomenta! :smt039

piti sitten taas hypätä puntarille (minäkö vainoharhainen... 8) ) ja se pentele näytti 61.6!!! :shock: eli maanantaista olis lähteny 900 g.kuinkakohan turvoksissa mä oikein olen...hyvähän toi on että paino putoaa, lähtee vaan aika vauhtia ja yritän jo asennoitua siihen että kohta se pudotus hidastuu ja todennäköisesti pysähtyy.jospa sitä kumminkin huomenna uskaltaisi päivittää tickerin :)

imetykseen en oo huomannu karppauksen tai laihtumisen vaikuttaneen, maitoa kun tuli jo valmiiksi vähän.

oma vointi sen sijaan on mitä mainioin.tietysti yöheräämiset väsyttää mutta vanhalla hiilarimättöllä olisin varmasti ihan raatona.mahassa vähän kuplii mutta se johtuu siitä saamarin pepsi maxista josta en tunnu pääsevän eroon :twisted: ajattelin vähentää pikku hiljaa, eilenkin meni melkein litra :oops: jos tänään pyrkis puoleen litraan.
on tulle kolmena päivänä vaunuiltua niin paljon että reisissä ja pakaroissa tuntuu, voipi olla että tänään tulee välipäivä.jos vaan maltan levätä...

tulihan pitkä vuodatus 8)

ViestiLähetetty: 2009-02-25 10:42:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Suuret onnittelut hienosta painonpudotuksesta! =D>

eikä se pepsi max kai ihan pahinta ole, jos sillä saa pidettyä muut makeat poissa ja tuleehan siitä sitä nestettä... Voisit tietty enskerran kun olet ottamassa sitä pepsiä, niin ottaakin lasin vettä ja kokeilla onko se vaan jano kun sut ajaa sitä pepsiä juomaan?!

Ja sunhan pitää juoda paljon kun imetät, eli parempi että juo edes jotain, kun että jättää juomatta. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-02-26 07:31:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos onnitteluista chubby!

Takana huonosti nukuttu yö, miettiny koko yön että pystynkö jatkamaan tätä perseestä olevaa avioliittoa :cry: no ei siitä sen enempää,ainakaan toistaseksi, ei riittäisi tämä tila mun vuodatukseen...

vaaka näytti 61.9.eli maanantaista -300.eilen näytti enemmän miinusta mutta eiköhän tämä maltillisempi tahti ole kaikin puolin parempi.ja nyt yritän malttaa käydä vaaalla max 2 kertaa vkossa.noinkohan tuo onnistuu...

eipä tässä muuta, fiilis aika matalalla :(

jaahas, näemmä tuo laskutaitokin kadonnut yön aikana, onhan tuota miinusta peräti 600 g maanantaista 8)

ViestiLähetetty: 2009-02-26 09:30:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voimia :hug:

ViestiLähetetty: 2009-02-26 17:14:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitoksia lady in red, voimia tässä tarvitaankin...

nyt iltapäivällä se kauhea mässyhimo sitten iski, sitä kyllä saattoi näin väsyneenä ja stressaantuneena odottaakin :(
toistaseksi menu pysyny karppina, vetelin wok-vihanneksia,savukuutioita ja aurajuustoa sekä jälkkäriksi partista kerma lorauksella ja kookoshiutaleilla =P~ yleensä en harrasta jälkkäreitä mutta nyt teki niiiiiiin mieli.edelleen tekee mieli syödä mitä vaan makeaa 8no jaa kyllä mulle suolanenkin uppoaisi 8))vaikka ei oo edes nälkä, raivostuttaa :evil: uloskaan ei viiti lähteä kun sataa.valivali,kylläpä mulla on huono päivä...

toivotaaan että löydän jostain kaapin perältä rautaista itsekuria ja selviän repsuilematta tästä päivästä, eiköhän huomenna aurinko paista ja risukasaankin :D

ViestiLähetetty: 2009-02-27 07:24:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

hyvää huomenta, vaihteeksi! :)

tämä aamu alkoikin jo paremmalla mielellä.olen todella ylpeä etten sortunut eilen mässäilemään, itseasiassa en syönyt enää illalla mitään.se on mulle saavutus, ennen olisin mussuttanut kaapit tyhjiksi ja hankkinut pahan olon ja morkkiksen.joten go me!!! :smt041

maxia sitten upposikin enemmän kun laki sallii, sain itelleni vatsan ihan turvoksiin ja poikakin oli rauhaton. ](*,) ittestäni ei niin väliä mutta vauvan ei tartte kärvistellä äidin addiktion kanssa joten jos en voi pysyä kohtuudessa ton limun latkimisen kanssa ni sit mun ei tartte juoda sitä ollenkaan.piste.

tänään on neuvolassa jälkitarkastus joten hyppäsin sittenkin vaaalle joka näytti 61.4 eli 400 g raskauskiloja jäljellä,jipii!!!! =D> alan oikeasti uskomaan että toi 58 kg on saavutettavissa.jos ei ennen kesää niin sitten kesän aikana.

iloista ja rentouttavaa viikonloppua! :D

ViestiLähetetty: 2009-02-27 09:18:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hienoa hienoa.

Täytyy olla toisinaan niistä huonoistakin päivistä onnellinen, silloin osaa arvostaa niitä hyviä :)

Mulla oli eilen huono mässäyspäivä... tänään sitten tiukistellaan.

ViestiLähetetty: 2009-02-27 19:10:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

voi öklön kökkö mikä ähky :sick: vetäsin reilun puolentoista tunnin vaunulenkin ja tulin kotiin nälkäsenä.vetäsin kitaani kinkku-majo-aurajuusto salaatin ja partis-kerma-vattu-hässäkkää.olin tossa vaiheessa jo ihan täynnä mut saamarin savumantelit vielä huuteli tuolta kaapista, huomaamattani napostelin niitä n 60 g :evil:
piti vielä maistaa niitä paljon puhuttuja nelliedellieitä ja tod näkösesti se kuitumäärä ja makeutusaineet aiheuttaa mulle ensi yöksi vatsanväänteitä, tyhmä minä ](*,)

jos jotain positiivista etsitään ni kalorit meni tasan kulutuksen kanssa ja hiilarit jäi 45 :) nyt vaan toivotaan etten enää tänään syö mitään, toivotaan että saan pojan ajoissa nukkumaan ja painun ite perässä.

ViestiLähetetty: 2009-02-27 20:41:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heh heh...

Nyt vettä vaan juot, niin kyllä se nälkä pysyy loitolla... puolituntia #-o

Tsemppiä vaan sinne.

ViestiLähetetty: 2009-02-28 19:41:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

enpä syönyt eilen enempää ja menin nukkumaan 20.30 :D

tämän päivän ainoat ilonaiheet on että en aamulla käynyt vaaalla ja hiilarit on alle 40 :) =D>

muuten onkin ollu taas vaihteeksi perse päivä;mun maha ei toimi(kiitos eilisten manteleiden ja nellie dellieiden),poika itkee koko ajan vatsavaivoja ja mies on mulkku :( piti sitten tuhota loput mantelit ja kohta aioin herkutella parilla palalla prossaa, kaloreista viis =P~

ei tullu tänään vaunuiltuakaan ku puoli tuntia ja sekin aiheuttaa harmaita hiuksia, kehitän näemmä jonkun pakkomielteen liikkumisestakin :(

huomenna toivottavasti paremmalla fiiliksellä...

ViestiLähetetty: 2009-02-28 21:25:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi että... Tuo sai aikaan pienen naurun tuhahduksen: "Mies on mulkku". Lyhyesti ja ytimekkäästi.... :lol:

No joo. Parisuhteet on sellaisia. Kumpikin odottaa toiselta jotain ja sitten kun ei saada sitä mitä halutaan, niin ruvetaan johonkin valtasotaan "Jos sä olet tollainen, niin sitten minäkin..." Ainakin täällä on ollut näitä :evil:
Keskustelua lisää - kyllä se siitä ehkä? Tsemppiä kuitenkin. Muista aina kun miehen kanssa kinaat, että sillä on putkiaivot - se ei ehkä vaan pysty parempaan... #-o

Huomenna on uusi päivä :smt026

ViestiLähetetty: 2009-03-01 14:33:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kyllä tässä on kuukausi kaupalla keskusteltu...olishan mun pitänyt tietää kun menin naimisiin ja tein lapsen kakskymppisen pojan kanssa ettei se oo vielä valmis perhe-elämään, stupid me :(

eilen tulin sitten siihen tulokseen että sallin itelleni prossasuklaata kerran kuussa, mun pari palaa meinaan osottautu koko levyksi... :oops: ja loppu ei ollu edes hyvää,survoin sitä vaan puoliväkisin nassuun.sit tekin mieli syödä mitä vaan, avasin jo kermapurkinkin mutta siinä vaiheessa tulin järkiini ja päätin mennä nukkumaan.

aamulla ajattelin ensin että tämä päivä täytyy tiukistella kun eilinen meni överiksi, mutta se olis todennäkösesti johtanu vaan uuteen ahmintaan illemmalla.joten normi meiningillä mennään.
mutta voi kerpele että tekis mieli mennä kauppaan ja ostaa kärryllinen karkkia,jätskiä ja sipsiä :evil: saisinpa tähän elämäntilanteeseen jotain tolkkua, tää ahdistus ja paha mieli aiheuttaa kauheita ahmimishimoja :evil:

jotain positiivista loppuun;karppilinjalla on kaikesta huolimatta pysytty ja maxia olen juonut tänään yhden huikan =D>

ja chubbylle suuri kiitos kunjaksaa käydä lukemassa mun vuodatuksia ja tsempata mua! :)

edittiä....

erehdyin sitten kurkkaamaan herkkukaappiin ja sielä oli miehen jäljiltä prinkkuja,dumlesuklaata ja aarrearkkupussi.hotkasin napaani öpaut 10 sipsiä,6 palaa dumlea ja 10 karkkia... :oops:
tunnesyöppö mikä tunnesyöppö ](*,)
hiilarit edelleen reilusti alle sadan eli ei mikään ihan järkyttävä repsu mutta täysin turha.ostin kermajäätelöä illaksi, ajattelin sitä nauttia ihan luvalla ja tarkotuksella, toivotaan että se nytjäisi syömättä...niin varmaan joo =P~
ja chubbylle suuri kiitos kun
jaksaa käydä lukemassa mun vuodatuksia ja tsempata mua! :)

lisää edittiä...

röh,röh....repsahdin sitten oikein urakalla;kävin makuunista ostamassa 250 g irtareita.niistä kun tuli öklö olo niin päälle vähän poppareita.ja sitten vielä vähän jätskiä.olo on aikamoinen :smt078
kauheita morkkiksia ei kumminkaan tullu, ihan tietoisestihan mä tota hiilarimoskaa ahmin.alkuviikosta ajattelin pitää hiilarit normia alemmalla,max 30 ja ainakin viikon olla ilman makeutusaineita.
puntarille uskaltaudun vasta torstaina, kuhan pahimmat hiilaripöhöt on lähteny.

ViestiLähetetty: 2009-03-01 21:50:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi ei #-o

Mieti nyt jaksatko vielä tässävaiheessa oikeesti pudottaa painoa. Sulla on pieni lapsi ja vielä hankala parisuhdekin, niin eikö olis järkevintä vaan syödä mahdollisimman (ilman laskureita) terveellisesti, mutta ilman stressiä? Ylimääräinen stressi on yks juttu mitä kukaan ihminen ei tarvitse. [-X

Sä tietenkin tiedät itse mitä jaksat, mutta muista kuullostella itseäsi ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen... Paino on ehkä sijalla...80? :mrgreen: Ilo, rakkaus, terveys... jne tulee aikapaljon ennen :hug:

Dr. Chubby vaan tässä, iltaa... :roll:

ViestiLähetetty: 2009-03-02 09:06:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kiitos dr. chubby, sait mut hymyilemään :D

ei mulla nyt painonpudotus ihan ykkössijalla olekkaan vaan hyvinvointi ja se että karpatessa mä voin hyvin.tosin aina oon ja tuun olemaan hirmuinen painonvahtaaja ja aina haluan painaa vähän vähemmän 8)
tänään oli olemus turvonnut (vaaka näytti kilon plussaa) mutta olin ihan hyvällä tuulella.eilinen oli ja meni, tänään reippaasti eteenpäin =D> miehelle näytin ovea ja käskin mietimän tarkasti haluaako viettää vallatonta poikamieselämää vai tavallista perhe-elämää meidän kanssa.kovasti oli jo illalla sitä mieltä että haluaa kotiin, saas nyt nähdä.

nyt minuuttisämpylän tekoon ja sit pojan kanssa päikkäreille!

ViestiLähetetty: 2009-03-02 12:47:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huoh. Miehet on niiin... Ne ei kanssa ikinä tiedä mitä ne haluaa... #-o

Tuttu tilanne... Olen itse ollut hätäiseen 22 kun sain ensimmäisen lapsen. Mies oli kyllä silloin jo 27, mutta ei se asiaa auttanut - eli saattoi olla liesussa missä lie pari päivää ja sitten tuli kotiin pyytelemään anteeksi kukkien kanssa... :lol: Nykyään olen kyllä yksinhuoltaja, mutta ei se siitä johtunut, vaan ihan aikuisten oikeesti kasvettiin (sitten kun vähän kasvettiin) erilleen. Nykyään ihan ystävinä kasvatetaan lapsia eri osoitteissa.

ViestiLähetetty: 2009-03-02 14:06:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

meillä kyllä varmasti vaikuttaa 12 v ikäero miehen kanssa...mies on superenerginen pakkaus,koko ajan pitäis olla menossa,salilla,kavereiden kanssa, töitä se tekis 24/7 jos niitä olis niin paljon :lol: onneks se ei kuitenkaan alkoholia käytä kun ehkä muutaman kerran vuodessa, se tästä vielä puuttuisi...
eiköhän nää asiat tästä suttaannu. jos ei ni sit jatketaan eri osoitteissa,mua ei yh-elämä pelota yhtään,sitäkin tullu pari vuotta kokeiltua ennen ku tapasin nykyisen mieheni :)

päivä puolessa ja hyvin on menny tähän asti.jotain makeeta tekis mieli mutta onneks tuli eilen syötyä kaapit tyhjiksi ni ei oo tänään mitään mihin sortua :lol: esikoinen just kotiutu kipeän korvan kanssa isänsä luota, sitä nyt seuraillaan.saas nähä millanen ens yöstä tulee...

ViestiLähetetty: 2009-03-03 09:41:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

lumista huomenta! :)

päätin alkuviikon keskittyä makeanhimon vähentämiseen eli pidän hiilarit alhaalla ja en tuijota kaloreita.syön karpisti sen verran että nälkä ja himot pysyy poissa.eilinen menikin hienosti hh siinä parinkympin pintaan eikä yhtään maxia ja makeutusaineita! =D> illalla teki mieli taas syödä kaapit tyhjiksi, päädyin kumminkin vaan jääkaapille syömään kipparia suoraan paketista 8) :lol:

tämän päivän vaunulenkki taitaa lumipyryn vuoksi jäädä väliin, siivoilen sen sijaan kotona.

ViestiLähetetty: 2009-03-04 08:16:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

ohhoh,onpas jotenkin turvonnut olo,sormuksetkaan ei irtoa sormista...
ei muuta kun lisää vettä naamaan ja aamupalan jälkeen vaunulenkille, josko ne nesteet sitten lähtis liikkeelle.

jo 2 päivää ilman maxia ja makeutusaineita! =D> eipä nuo oo hääppöset ilonaiheet mullakaan :lol:

pikkasen täytyy alkaa vahtaamaan tota mun partiksen käyttöä, sitä kun vois vedellä vaikka kuinka paljon lusikalla suoraan sangosta :oops: muuten menee syömisten kanssa hyvin tosin pientä mässäyshimoa on vieläkin havaittavissa.eilen illalla ei ollut edes nälkä mutta piti silti napostella kurkkua,omppua ja juustoa jota pilkoin tytölle iltapalaksi...parempi tuokin kun jätskiä tai karkkia.miehelle sanoin ettei tuo herkkukaappiin itellensä vähään aikaan mitään,en luota vielä itsekuriini ollenkaan 8)

jaahas, jos sitä suunnistais suihkun kautta aamupalalle,tuoksahdan ihanasti puklulle :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00