karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-22 18:21:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: slim1 ohkaseksi
ViestiLähetetty: 2009-04-15 23:43:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
Ai niin, olen unohtanut kertoa että vetasin tossa männä viikolla vanhat, siis vanhat farkut jalkaani ja kuului vaan sujahdus kun ne oli päällä eikä kiristänyt mistään!!! :smt026 . Farkut joissa olen kulkenut pitkään ovat jo inhottavan ja jopa ruman näköiset, ne hiertävät vyötäröstä. Siis uskomattoman ihana tunne! :D
Jee, hienoa slim1 :D =D> :smt026 Eikö olekin ihana tunne, kun huomaa konkreettisesti kavennusta tapahtuneen :D Minulla on nyt vaihteeksi pieni takapakki päällä turvotuksineen, mutta siitä huolimatta ne pienemmät vaatteet menevät hyvin päälle, josta täytyy kyllä olla iloinen, vaikka vaaka enemmän taas näyttääkin :)

slim1 kirjoitti:
Oih, nyt täytyy tosissaan tiukistella, enää 3 vkoa läskiäisriehaa , hoksasin juuri:shock: . Mitä sen jälkeen? Alkaako joku uusi kampanja?
Minä mietin tänään juuri samaa, toivottavasti alkaa pian uusi kampanja, koska vielä on vähän matkaa tavoitteeseen ja yksin on niin paljon helpompi repsahtaa, kun ei tarvii tulla tänne tunnustamaan syntejään :oops: :wink: Minulla on läskiäisriehatavoitteeseen 1,9 kg matkaa ja nyt kyllä näyttää siltä, että aika loppuu kesken... :roll: No, jatketaan sitten seuraavassa kampanjassa :D

ViestiLähetetty: 2009-04-16 14:07:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kamppisten välillä menee yleensä muutama viikko. Yleensähän niitä on keväällä, kesällä ja syksyllä.
Siinä voikin sitten ihmetellä, mitä tekee niiden välissä :D

ViestiLähetetty: 2009-04-18 08:56:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Lauantaita .... nyt ei slimi ole kovin pirteimmilään ja olokin on kuin olisin syönyt puolikkaan rantapallon. Olin siis eilen leikkauksessa (pieni) mutta olo on kuin olisi tehty ihan jotain muuta kuin mitä piti. :wink: Vatsa on tosiaan palleasta asti pyöreä, kipeä ja olo todella turvonnut. Sormuksetkaan ei mee käteen :( Meniköhän mun läskiäisrieha nyt sitten tässä loppuajan toipumiseen :shock: ? Vaakalle en edes kuvittele hyppääväni. Täällä nyt sitten kuljetaan kalsareissa joissa ei juuri kuminauhaa kiristämässä. Mutta sentään leivoin kookosleipiä nyt aamulla :D . Eiliset eväät on kyllä epäkarppia, haluatteko että kerron :wink: , kerron vaikkette haluiskaan; 2 ruisleipää tomaatilla ja kinkulla, pieni pala pullaa (donitsia) ja litra light jaffaa. Tämä sairaalassa :wink: . Olo oli kamala ja tuntui että ihan mitä tahansa söisin että olo kohenisi. Kohenihan se vaan nyt ruisleivästä on olo kuin kaasupallolla 8) . No, kylläpä tässä tokenee, karppia evästä ja kun saisi masunsa toimimaan niin eiköhän olokin kohene. Liikunnat on kielletty viikon ajaksi :shock: .
Palataan :D

ViestiLähetetty: 2009-04-19 07:34:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sunnuntaita .... olo parempi kuin eilen ja vatsakin jo pelaa =D> vaikka vielä pyöreä onkin, palleasta saakka. Vaakalla haluis käydä vaan se toisi varmaan vaan murhetta :wink: . Aamulla mustikoita iso kipollinen ja himppu kermaa. Eikös mustikka olekkin vatsa ystävällistä. Mut sellanen lohtu on että ne vanhat farkut jotka ei ole menneet jalkaan aikoihin, yhä menevät ja jopa kiinnikkin, vatsan turvotuksesta huolimatta, eikä purista napaa, ainakaan liikaa :D Nyt jatketaan tosi tosi karpilla ja tiukalla linjalla. Huomenna jo töihin ja heti aamusta.

ViestiLähetetty: 2009-04-19 20:13:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voih, leikkauksessa :( Toivottavasti ei ollut mitään vakavaa ja kaikki meni niikuin pitikin! Kuullostaa ainakin siltä, että olet toipumassa hyvää vauhtia :D . Täälläkin on kauheat turvotukset päällä, jotka johtuvat juuri osittain huonosta vatsan toiminnasta :? ja osittain ihan hirveistä nesteturvotuksista lihaksissa, tehtiin sitten tänä aamuna 3,5 tuntia :whistle: BodySteppiä yhtä menoon kun ensin piti antaa tunti ja sitten harjoitella uutta koreagrafiaa... Nyt on jalat niin tönköt että hyvä kun pääsen kävelemään :lol: , toivottavasti toipuvat ajoissa ennen kuin ohjaan BodyBalancen huomenillalla... :D

Pikaista paranemista ja palataan :D

ViestiLähetetty: 2009-04-20 08:35:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pikaista paranemista slim! Mullakin on uudet pienemmät housut jalassa ja vaikka paino on sahannut edes takaisin ties kuinka pitkään, niin olen tyytyväinen että housut istuvat edelleen :D. Tosin voihan ne olla venyneetkin ja pesun jälkeen taas kinnaavat :lol:

ViestiLähetetty: 2009-04-20 14:41:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitti Lady ja Orkidea, kyllä täällä on toipuminen hyvässä vauhdissa. :D

Niin, paitsi että tonnisella särkylääkkeellä mennään ja lulen että sekin turvottaa. Mutta aikansa kutakin.
Niin, tosiaan maanantaita ...... aamulla kookosleipä voilla, kahvia, salaatinlehtiä ja juustoa, kurkkua.
Lounaalla yksi jauhemaksapihvi (teollinen) ja yksi kasvispihvi (teollinen), runsaasti salaattia ja oliiviöljyä, kahvia. Päivällisestä ei hajuakaan, varmaan muna pannulla ja josko laittas yhden ukko-pekka pekonisen kaveriksi.
Lenkille ei ole vielä tänään asiaa, ei saisi käydä viikkoon, mieli kyllä tekis että sais nesteet kiertoon :wink: .

ViestiLähetetty: 2009-04-20 15:34:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Varmasti särkylääkkeet turvottavat, minulla ainakin tulee välittömästi turvotuksia, jos joudun särkylääkettä ottamaan :? Koita malttaa toipua vielä muutama päivä, kyllä ne nesteet ehtii saada liikkeelle myöhemminkin kunhan olet ensin rauhassa parannellut itsesi :D Pidä ruoat vaan karppina, niin kyllä se paino varmasti putoaa ilman liikuntaakin :D Tosin tiedän kyllä tunteen, minä kun en millään malttaisi olla aloillaan, vaikka olisi pää kainalossa :lol:

ViestiLähetetty: 2009-04-20 19:15:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vaikka en olekkaan luonnostani kova liikkumaan, niin kyllä mullakin tekee tiukkaa jos on kipeänä ja ei pääse koiran kanssa ulos. Tsemppiä slim ja kuten Orkidea sanoi, malta rauhoittua, kyllä ne nesteet siitä lähtee liikkeelle! Terveys on tärkeintä :)

ViestiLähetetty: 2009-04-21 15:01:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tiistaita ...... Aamulla vaki eväät, lounaalla salaattia kelluen oliiviöljyssä, munakoisovuokaa.
Päivällinen kerma-juusto-munakas :D , yllätys. :D
Huokaus, päivä mennyt 2x1000mg tabulla. Voi kun saisi tai voisi jättää sen pois. Nesteet on nyt kyllä himppusen lähteny liikkeelle, päivän sai töissä ravata huussissa 8) .
Pitäs varmaan malttaa rauhottua ja iltasellakin pötkötellä, mutta kun ei malta, kaikkea kivaa puuhaa olis. Sit saa kärsiä vatsan kouristeluista :? . No, ensiviikolla jo varmasti parempi.

ViestiLähetetty: 2009-04-22 06:24:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Keskiviikkoa ..... kävin vaakalla ......... :wink: ........ :( ........... :x ........
Viimeisimpään punnitukseen paino noussut 1,2 kg. Mulla oli jo hieno 76,1 kg. Ja arvatkaapa tuntuko hyvälle :smt026, olenhan hehkuttanutkin sitä aikaisemmin. Niin, tämä on sitä nestettä ja johtunee särkylääkkeistä ja liikunnan puutteesta. No, ei nyt mahda mitään, yritän olla pitkämielinen. Eihän tässä muukaan auta.
Mutta edelleen iloitsen siitä että kävin tuolla 76 pinnassa ja palaan sinne edelleen. Ja mun henk. koht läskirieha jatkuu kamppanjan jälkeenkin :D

ViestiLähetetty: 2009-04-22 12:57:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva kuulla, että asenteesi on kohdallaan, etkä ota stressiä tuosta turvotuksesta. Sehän lähtee heti kun pääset liikkeelle ja voit lopettaa särkylääkkeiden käytön :D ja tosi hienolta näyttää tuo 76 kg =D> =D> . Minä aion myös jatkaa entiseen malliin vaikka läskiäisrieha kohta päättyykin, eli pudotusprosessi jatkuu heti eikä seuraavan kampanjan alkaessa. Pitää vaan miettiä, että mihin sitä alkaisi kirjoittamaan, koska jatkossakin pitänee olla joku paikka johon syntinsä joutuu tunnustamaan :wink:

ViestiLähetetty: 2009-04-22 13:20:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea kirjoitti:
Pitää vaan miettiä, että mihin sitä alkaisi kirjoittamaan, koska jatkossakin pitänee olla joku paikka johon syntinsä joutuu tunnustamaan :wink:

Sun pitää joka päivä raportoida yksäreillä meille että mitä on tullut laitettua suuhun :mrgreen:

Mä olen myös ehdottomasti mukana seuraavassa kampanjassa! Tsemppaa kovasti ja mä kun vielä olen kirjoittanut tänne että mitä on syönyt niin kyllä sekin vaikuttaa kun joutuu täällä tunnustamaan syntinsä :lol:. Mullakin on tarkoitus jatkaa samaan malliin läskiäisriehan päättyttyä, mutta sen verran otan "vapaata" että nautin mun lempijäätelöä siinä välissä!

ViestiLähetetty: 2009-04-22 14:35:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

LadyInRed kirjoitti:
Sun pitää joka päivä raportoida yksäreillä meille että mitä on tullut laitettua suuhun
:lol: :lol: :lol:

Todella, eikös lähetä tolle linjalle :smt043 :resp:

Eikös tuolla jossakin ollu semmonen päikkäri osasto? En ole vielä kerenny tutkaileen.

Päivällinen vielä hukassa, ei mitään hajuakaan.

Aamulla kookosleipä, 2 keitettyä munaa, kinkkua, kahvia. Vettä paljon päivän mittaan. Lounas jäi, unohtu. Ei sitten muuta kuin sitä vettä ja kuppi kahvia.
Koulussa paistettu oppilaiden kans munkkeja, kaamea käry, inhoja rasvaköllyköitä,
vaan lapset tykkää 8) . Voi kun toi laitos tietäs mitä ajattelen ruokapolitiikasta :twisted: , monesti naurattanut, yks jos toinenkin juttu :D . No, olkoon.

Huomenna vapaa päivä ja ajattelin yritellä ikkunanpesua, mahd. pieni lenkki ja siivouspuuhia varmaankin. Nyt ensin taidan painua suihkuun, tukka haisee munkkikärylle 8)
Mut palataan. :D

ViestiLähetetty: 2009-04-23 05:20:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Torstaita ...... Eilisestä -400g. Hyvä niin. Olen vähentänyt särkylääkkeen minimiin, juuri ja juuri pärjää :wink: . Varmaan tuolla on nyt vaikutus pudotukseenkin :D . Kunnon hikilenkille tekis mieli, upeeta ilmaaki luvannu tälle päivää, katsotaan.
Mulla meni sitte tämä riehan loppuvaihe toipumiseen ja eikä kyllä yhtään mieltä ylennä käydä merkkaamassa tämän hetkistä nousua tonne taulukkoon :( . Vielä viikko jäljellä ja siinä ei ihmeitä tehdä. Nyt tavoitteena on päästä takasin tuohon 76,1 ens viikkoon mennessä ja siitähän sitä jatketaan vauhdilla alaspäin vaan :D

ViestiLähetetty: 2009-04-23 09:37:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mieki mietin, että pitää kyllä sekä osallistua seuraavaan kampanjaan, että jatkaa ittekseen vaikka päikkäriosiolle raportointia :D Muuten tulee repsuiltua varmaan, jos ei joudu mihinkään kirjaan edes painoa tai muita muutoksia ylös.. :oops:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-04-24 12:57:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
LadyInRed kirjoitti:
Sun pitää joka päivä raportoida yksäreillä meille että mitä on tullut laitettua suuhun
:lol: :lol: :lol:

Todella, eikös lähetä tolle linjalle :smt043 :resp:

Eikös tuolla jossakin ollu semmonen päikkäri osasto? En ole vielä kerenny tutkaileen.
Joo, tuossa tulis ainakin synnit hyvin julki :lol: :lol: , heti tietäis, että on tullut repsuiltua, jos ei yksäriä rupeis kuulumaan :wink:

Minä kävin tutkimassa tuota päikkäripuolta ja vaihtoehdot olis ruokapäikky, painopäikky tai senttipäikky. Minä taidan kallistua senttien puolelle, koska en kuitenkaan jaksa päivittäin raportoida kaikkia syömisiäni, kun en ole sitä tähänkään saakka viitsinyt tehdä kuin satunnaisesti. Painopäikky olis tietty toinen vaihtoehto, mutta olen nyt ajatellut, että taidan nostaa tavoitepainoa vähän ylöspäin, koska kroppa tuntuu tiivistyvän paljon odotettua enemmän. Sen vuoksi siis painon tarvii pudota enää vain vähän (ihan välttämättä ei ollenkaan), mutta senttejä haluaisin vielä pois :wink: No, täytyy kehitellä jotain, joka tapauksessa kirjaan painon ja sentit itselleni ylös viikottain, ettei takapakkia pääse huomaamatta tapahtumaan...

ViestiLähetetty: 2009-04-24 13:52:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Perjantaita ...... Onnittelut vielä Orkidealle! Hieno suoritus! WAU!

Luvattoman kiireinen päivä, aamulla vain kahvi :shock: , lounaalla kookosleipä runsaalla kinkulla ja juustolla, päivällinen hukassa, pitäs varmaan käydä kaupassa #-o , kotona ei mitään.
Lenkillä käyty kahtena päivänä, rivakasti, en malttanut hidastella, tunti ja 15 min/lenkki. Tuntuipa hyvälle ja vessassa saa käydä joten nesteet kiertää.
Syömäpuoli on luvattoman huonoa, parannusta siis viikonloppua kohden.

Mä taidan siirtyä tonne painopäikkyyn sit ens viikolla. Mulla vaan tarttee olla joku mihin käyn tunnustamassa syntini :lol: jne. Toisaalta, ruokien kirjaaminen on aika tylsää, vaan en niistä kovin tarkkaa kirjausta ole täälläkään pitänyt, loppuakohden :wink: . Siis mun seuraava osoite on tuolla painopäikyssä. Tavoitteena on vielä noin 9 kg pois, tarkentuu tässä vielä. Mut

ViestiLähetetty: 2009-04-26 11:55:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sunnuntaita ..... upea keli koko viikonlopun täällä, ulkoiltu on paljon ja kumpanakin päivänä kunnon lenkki tehty. Karpisti on syöty ja hyvin vaan eilen tuli kotiterassilla saunan jälkeen otettua 2 kuivaa siidua ja kaksi lasia punkkua. Oli niin ihanan lämmin keväinen ilta ja aurinkokin vielä lämmitti niin eihän sitä voinut, sallin tämän itsellleni. :D Vaaka ei tietystikkään tykännyt tuosta.

Hiukan harmittaa että riehassa tavoite ei täyttynyt, olisi saattanut käydä hyvin jos tota leikkausta ei olis ollu. Se sekotti koko pakan niin hyvin ja katkas hyvän pudotus vauhdin. Toisaalta, nyt pitäs saada hyvä vauhti taas päälle, vaan se vaikuttaa olevan hiukan nihkeän tuntuista. :smt102 . No, ei tässä mitään paniikkia ole ja karpisti mennään edelleen eväiden suhteen, mut se "hyvä fiilis" siis se - tahtoo pudottaa kiloja =D> -pitäs nyt saada hehkumaan :D .
Eiköhän se tässä taas saada syttymään. Toi kamppanja on vaan niin hyvä siinä suhteessa et se kannustaa enemmän.
Nyt kartanolle, hieno ilma taas

ViestiLähetetty: 2009-04-26 14:55:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Älä slim turhaan harmittele leikkausta, sä tarvisit sen ja sillä siisti! Paino putoaa sitten kun on sen aika :).

Mä en edes ajatellut riehan alussa että tavoitteeseen on pakko päästä, asetin sen niin että se on mahdollisen rajoissa, mutta ei itsestäänselvä. Sillä periaatteella aion asettaa seuraavankin kampanjan tavoitteen!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 226 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00