Jaahas.. pitkästä aikaa
Mitä ihmettä mä söin viime perjantaina illalla.. Ai niin, piti käydä kaupassa mutta ei käyty. Etsin kaapista jotain, olisko siis ollut partista ja marjoja jne.
Lauantaina 4.4.
Aamulla kokeilin ekan kerran minuuttisämpylää.. on epäilyttänyt mutta sehän oli hyvää! Taatusti syön uudelleenkin

. Illalla mies sai houkuteltua pizzan kimppuun, joten sitä. Söin pohjaa vain vähän ja koira sai loput. Mies oli myös innoissaan hakenut mulle sokerittomia karkkeja.. jotka eivät sitten olleetkaan sokerittomia (Malaco Trulyja). Pussi oli vain 55g, joten söin sen ja pihistin miehen pussista pari normaalia karkkia. Seuraavana yönä kamalat vatsakivut.
Mielenkiintoista on se, että torstaina tuli varmasti sokeria ja jauhoja enemmän, mutta se ei aiheuttanut niin paljoa ongelmia.
Sunnuntai 5.4.
Aamulla rahkalettuja kinkku-purjo-ranskankermatäytteellä, viimeinen vadelmilla ja partiksella. Päivällä vähän reissattiin ja pysähdyttiin grillille. Olin tohkeissani kun näin listalla karppiannoksen: lihaa, pihvi, muna, ananas, juusto, salaatti. Voitte kuvitella pettymyksen kun liha ei ollutkaan liha vaan
lihis . Söin ne mitä voin, mies oli onnellinen toisesta lihapiirakasta minkä sai

. Illalla tein meksikolaista lasagnea kesäkurpitsasta.
Maanantai 6.4.
Aamulla ei mitään koska ei ollut nälkä. Viimeinen työpäivä ennen lomaa, joten lounaalla nopeasti purkillinen öljytonnaria ja bulgarianjogurtti. Illalla loput meksikolaisesta lasagnesta ja kaksi palaa tummaa suklaata.