jjoo... vaaka näytti sunnuntaina 82,5kg ja pari viikkoa sitten vieläkin enemmän. talvella olin varmasti vielä isompi.
nyt taas urheilua, kun tässä kesällä ehtii ja tekee jopa mieli. pari vuotta taas pyörinyt suunnilleen samassa kokoluokassa ja ahdistunut siitä ettei ole kunnossa, olisikohan jo aika muuttaa ne elämäntavat oikeasti(tm).
ainakin ryyppäämistä olen vähentänyt, viikonloppuna tulee täyteen 3 vkoa selvin päin. ja historiallista on se, että olen kieltäytynyt myös kavereiden pyynnöistä lähteä juomaan vaikka ensimmäiset 1,5 viikkoa pois täältä olinkin pääsemässä selvistelyn alkuun.
sunnuntaina otin kokeiluun
tällaisen ohjelman. treeni keskittyy oman kehon käyttöön vastuksena ja alueisiin, joilla kropan saa tyttömäisemmän näköiseksi. aiemminhan olen harrastanut massatreeniä, mutta nyt tuntuu että kroppa on ihan tarpeeksi iso ja haluan vaan ensisijaisesti pienentyä.
ruokavalio tuossa menee 3on1off -periaatteella, kuten treenikin ja joka neljäntenä päivänä makrot vaihdetaan 60r30p10hh <=> 10r30p60hh. eilen oli hiilaripäivä enkä millään päässyt yli 45% hh, olo oli nälkäinen ja kamala. pitää nyt katsella josko kuitenkin pitäisi tuon hiilaripäivän vaikka vain joka kahdeksas päivä. riippuu siitäkin mitä vaaka näyttää sunnuntaina

, jos dieetti toimii niin näkeehän sitä joka neljännen päivän nälkää ihan heleposti.
tässä vähän motivaatiota:

(juu, tiedän että tuollaiseen kroppaan tarvitaan sitä oikeaakin punttien nostelua, mutta kunhan ensiksi lähtis parikymmentä kiloa pläskiä niin voi ryhtyä varsinaiseen vartalonmuokkaukseen

)