karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 06:24:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: kaamos"karppaus"
ViestiLähetetty: 2008-12-20 14:22:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^hähähä

kotikodin vaaka tarjosi lomautuneelle iloisen yllätyksen: 76,8kg.

8)

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla

Viestin otsikko: Re: kaamos"karppaus"
ViestiLähetetty: 2009-06-28 05:59:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

75,7 kg äsken. vaikkei paino ole juurikaan muuttunut, väittäisin kuitenkin ulkomuodon olevan huomattavasti timmimpi ja terveemmän oloinen kuin puoli vuotta sitten tai pari kuukautta sitten. ainakin opiskelukaverit väittivät minun laihtuneen keväänkin aikana "ihan vitusti".
nyt sitten kesälaitumilla olen treenannut salilla, syönyt enemmän (karppia) ruokaa ja pämpännyt vain pari kertaa kuussa enkä kolme kertaa viikossa kuten lukuvuoden aikana :P.

Viestin otsikko: Re: kesäkarppausta
ViestiLähetetty: 2009-07-02 11:48:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

75,5kg.
mulla on käsivarret! ja etureisissa kutsit ja takareisissä nätit kaaret. mahassakin on (vielä enemmän :evil: ) ylimääräistä nahkaa, joten sieltäkin on laardia palanut.
treeni luistaa mainiosti, väkersin just uuden kaksijakoisen ja tänään on kierron eka päivä. vuorotyön takia vaan menee ehkä puoltoista viikkoa että saa kierron läpi, mutta tuleehan siitä kuitenkin 1,5 treeniä per lihasryhmä viikossa.

syömiset ovat luistaneet siten, että ruoka on karppia ( olin työkavereiden kanssa dokaamassa ja yömyöhään haettiin töistä ruokaa. tilasin kananugetteja ja kuorin niistä paneroinnit pois ennen kuin vetelin majoneesin kanssa poskeen. iskostunut on syvälle kun kännissäkin sopertaa etten mie shyö hiilareita :lol: ). määrät ovat sitten hieman öö, eläneet eli toisin sanoen en ole rajoittanut niitä mitenkään. mulla on kuitenkin seisoma/kävely/hikoilutyö ja salipäivälle kalorilaskuri heittää kulutusarvioksi yli 2700kcal, joten.. voi sitten kiristää ruokavaliota jos tuntuu ettei laardi lähde.

ViestiLähetetty: 2009-07-02 11:51:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ai nii, aamiainen.

tomaatti
salaatinlehti
keitetty kananmuna
40-45g (?) goudaa
puolikas avocado sitruunamehulla
nökäre auraa
sipaisu aiolia (pyyhin pois kun valkosipuli maistui aamutuimaan liian ärhäkältä)

ViestiLähetetty: 2010-06-03 07:46:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jjoo... vaaka näytti sunnuntaina 82,5kg ja pari viikkoa sitten vieläkin enemmän. talvella olin varmasti vielä isompi.
nyt taas urheilua, kun tässä kesällä ehtii ja tekee jopa mieli. pari vuotta taas pyörinyt suunnilleen samassa kokoluokassa ja ahdistunut siitä ettei ole kunnossa, olisikohan jo aika muuttaa ne elämäntavat oikeasti(tm).

ainakin ryyppäämistä olen vähentänyt, viikonloppuna tulee täyteen 3 vkoa selvin päin. ja historiallista on se, että olen kieltäytynyt myös kavereiden pyynnöistä lähteä juomaan vaikka ensimmäiset 1,5 viikkoa pois täältä olinkin pääsemässä selvistelyn alkuun.

sunnuntaina otin kokeiluun tällaisen ohjelman. treeni keskittyy oman kehon käyttöön vastuksena ja alueisiin, joilla kropan saa tyttömäisemmän näköiseksi. aiemminhan olen harrastanut massatreeniä, mutta nyt tuntuu että kroppa on ihan tarpeeksi iso ja haluan vaan ensisijaisesti pienentyä.
ruokavalio tuossa menee 3on1off -periaatteella, kuten treenikin ja joka neljäntenä päivänä makrot vaihdetaan 60r30p10hh <=> 10r30p60hh. eilen oli hiilaripäivä enkä millään päässyt yli 45% hh, olo oli nälkäinen ja kamala. pitää nyt katsella josko kuitenkin pitäisi tuon hiilaripäivän vaikka vain joka kahdeksas päivä. riippuu siitäkin mitä vaaka näyttää sunnuntaina ;), jos dieetti toimii niin näkeehän sitä joka neljännen päivän nälkää ihan heleposti.

tässä vähän motivaatiota:
Kuva

(juu, tiedän että tuollaiseen kroppaan tarvitaan sitä oikeaakin punttien nostelua, mutta kunhan ensiksi lähtis parikymmentä kiloa pläskiä niin voi ryhtyä varsinaiseen vartalonmuokkaukseen ;))

ViestiLähetetty: 2010-06-20 22:41:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jepajee.
viikon jaksoin tuota yllämainittua.

nyt treeni on edelleen 3on1off, mutta kunnon salitreeniä.
hiilarit pyörii 30-40g:ssa koko ajan.
paino ei välttämättä ole tippunut yhtään, mutta senttejä on lähtenyt ainakin kuusi. melkein kymmenen jos vyötäröltä laskisi ekan mittauksen, joka oli illalla ja pöhöissä.

eräs mekko roikkuu päällä.

ViestiLähetetty: 2010-07-21 15:23:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

paino on laskenut hyyyyyvin hitaasti, mutta senttejä on lähtenyt melkein koko ajan hiljalleen. senttienkin hupenemisen hitauden pistän punttitreenin piikkiin, lihasmuisti on jännä ja lihasten palautuminen on silmin havaittavissa - kokeilin huvikseni yhtä takkia ja eihän se meinannut mahtua hauiksista ollenkaan :D. reisissä sama, housut pikemminkin kiristää enemmän (paitsi vyötäröltä ;)) mutta lihasten kaaret ovat tulleet takaisin. ja yläselän leveneminen näkyy myös peilistä ja ja hihii!

mutta. huomasin vitutuksekseni, että eräs ilmainen kalorilaskuri näyttää esimerkkipäivän saldoksi 200kcal enemmän vajetta kuin kalorilaskuri.fi, johon eilen investoin. tämä ehkä selittää hitamman pudotuksen, 500kcal vajeesta tuo lohkaisee jo aika siivun (olen siis käyttänyt sitä ilmaista tähän asti). fuuuuck.
mutta eteenpäin tästä viisastuneena :)

maanantaina alkavat työt, roudaan ainoan naispuolisen työkaverin salille ihan takuulla. läsähtämistä työrupeaman aikana ei suvaita, olkoonkin 3-vuorotyötä ja hankalammat urheilumahdollisuudet.
varsinaista painonpudotusta jatkanen sitten lokakuun lopussa kun pääsen töistä, sillon mahdollisesti personal trainerin avustuksella. tällä kertaa se läski lähtee ja punttitreeni ei lopu muutaman kuukauden jälkeen! perkele!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00