karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-28 17:04:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 197 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Orkidean läskiäisrieha
ViestiLähetetty: 2009-02-02 14:29:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

^ minustakaan noissa herkutteluissa ei ole yhtään punasteltavaa :D. Paitsi tietty jos pähkinöitä meni kilon pussi :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-02-02 19:53:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

LadyInRed kirjoitti:
^ minustakaan noissa herkutteluissa ei ole yhtään punasteltavaa :D. Paitsi tietty jos pähkinöitä meni kilon pussi :mrgreen:
No ei ihan kiloa sentään, mutta aika hirveästi kuitenkin :lol: 300 g pussi oli ja kyllä se illan aikana meni, mutta en toki ollut ainoana sitä syömässä. Tuohon suklaaseen repsahtaminen vähän harmitti, koska viikonlopun aikana olisi tehnyt koko ajan mieli lisää, mutta tänään on helpottanut :)

Tänään on tosi kiire päivä,joten vain pikaiset päivitykset. Tänään on punnituspäivä ja vaaka näytti 500 grammaa vähemmän kuin viime viikolla. Lihakset ovat tosin vieläkin aika tukkoisen oloiset, joten saatan huomenna päivittää uudelleen, jos nesteet lähtevät liikkeelle. Mittanauha mukaan vyötärö, lantio ja hauikset ovat kaventuneet aavistuksen, muut mitat samoissa.

Söin aamiaiseksi minuuttisämpylän, graavilohta ja salaattia + kuppi kahvia kermalla. Lounaaksi prosciuttoa, melonia ja salaattia ja päälle iso loraus extra virginea ja maustamaton luonnonjogurtti (työpaikkaruokalan valikoimasta, olen kurssilla, joten omia eväitä ei voinut viedä). Tänään en ehdi laittaa ruokaa, joten illalliseksi söin mitä kaapista valmiina löysin: leikkelelautanen ja kulhollinen gazpachoa ja jälkkäriksi paikallista "partaäijää" mustikoilla. Päivän aikana meni vielä pari kupillista vihreää teetä ja tietysti paljon vettä.

Nyt olen lähdössä kuntosalille, jossa ohjelmassa n. 45 minuuttia crosstrainerilla tai kuntopyörälllä ja sen jälkeen tunnin BodyBalance.

Alkavan viikon tavoitteena olisi sitten puolen kilon painonpudotus ja siinä sivussa pitäisi siirtyä samalla 60-luvulle :)

ViestiLähetetty: 2009-02-03 22:35:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään on väsyttänyt ihan hirveästi :( Jostain syystä pyörin koko yön hereillä ja tänään jatkui melko raskas koulutus. Töistä tullessa olisi tehnyt mieli mennä suoraan nukkumaan, mutta olin luvannut kaverilleni mennä hänen kanssaan steppiin, joten suuntasin kuitenkin kuntosalille. Taisi olla paha virheliike, pahoin pelkään, että tuli tehtyä lähinnä vahinkoa ja nyt väsyttää aivan tolkuttomasti. Vähän aikaa pitäisi jaksaa olla vielä pystyssä, kun sain vasta äsken syötyä ja täydellä vatsalla nukkumisesta ei tule yhtään mitään. Toivottavasti kunnon yöunet riittävät palauttamaan olon normaaliksi.

Paino oli tänään samassa kuin eilenkin. Laskeskelin päivällä summittaisesti viime päivien ruokalujeni makrroja ja kaloreita ja muuten taitaa mennä ihan ok, mutta kalorit ovat jääneet turhan alhaisiksi. Olen nyt sitten tänään yrittänyt syödä vähän enemmän. Saa nähdä miten vaaka reagoi tähän, mutta en uskalla laskea kaloreita kovin alas, koska kuntosalilla energiaa kuluu kuitenkin aika reippaasti. Tänään on tullut syötyä aika salaatti/vihannes painotteisesti, joten oliiviöljyä on saanut lisäillä aika reippaalla kädellä, jotta rasvaa (ja kaloreita) tuli riittävästi.

:smt015 Nyt meinaa silmät painua väkisin kiinni, joten taidan sittenkin lähteä nukkumaan, vaikka vatsa onkin vielä täynnä...

ViestiLähetetty: 2009-02-04 07:11:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

.....massun viereen köllölleen.....ollakko ihanampaa :D . Ok, ei se nyt niin ihanaa ole.
Sinulla menee hyvin. Kerroit että pelkäät syöneesi liian vähän, kaloreita. Liikut kuitenkin niin paljon että sitäkin tarvitaan. Minulla sama juttu, luulen, syön liian vähän ja kroppa saattaa mennä säästöpoltolle. Liikuntaa voisi minulla olla enempikin.

Jatketaan :D

ViestiLähetetty: 2009-02-04 15:21:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
.....massun viereen köllölleen.....ollakko ihanampaa :D . Ok, ei se nyt niin ihanaa ole.
Heh, hyvin nukutti vaikka yleensä en pysty nukkumaan täydellä vatsalla :) Onneksi tänään on pirteämpi olo kunnon yöunien jälkeen. Eilinen steppi taisi tosiaan olla virheliike, koska nyt on lihakset niin kipeinä, että pakko ottaa tänään rauhallisesti... Oikeastaan voisi kerjätä mieheltä illalla hieronnan :wink:

Yritän nyt tosiaan syödä vähän enemmän, koska en halua joutua säästöliekille ja jos lainaamaani sykemittaria on uskominen, kuluu kuntosalireissujen aikana melkoinen määrä kaloreita. Paino ei tosiaan ole hurjan alkupyrähdyksen jälkeen juurikaan tippunut, mutta senttejä on kadonnut kiitettävään tahtiin. Reilussa kahdessa viikossa on siis vyötäröltä kadonnut 8 cm :shock: , lantiolta 3 cm ja reisistäkin 2 cm. Rinnanpäältä lukema on pysynyt samana, mutta rinnan alta olen kaventunut niin paljon, että kohta on pakko ostaa uusia liivejä pienemmällä ympärysmitalla. Hauiksista on hävinnyt vain puolisen senttiä ja pohkeista ei yhtään, mutta jälkimmäisissä ei BodyStepin ansiosta niissä mitään löysää olekaan. Tuo hurjan nopea vyötärön kapeneminen kyllä jaksaa ihmetyttää, varsinkin kun olen tehnyt täsmälleen samat vatsalihasharjoitukset kuin ennen karppaamistakin :-k En kyllä valita, mutta mielenkiintoista nähdä siirtykö vyötärö 60-luvulle ennen painoa :D \:D/ Tosi motivoivaa tuo senttien katoaminen kyllä on, mutta ajattelin odottaa vielä vähän aikaa ennen uusien vaatteiden ostoa, sitä ennen on vaan vyöt tosi ahkerassa käytössä :lol:

ViestiLähetetty: 2009-02-05 12:49:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin siinä sitten kävi, että paino ehti kuin ehtikin 60-luvulle ennen vyötäröä :D En tosin uskalla vielä kauheasti tuota juhlia, koska pudotus saattoi johtua ihan vaan verikokeita edeltävästä paastosta (ts. en syönyt eilen illalla melko myöhäistä illallista, niin kuin yleensä, vaan söin aikaisemmin ja illalla meni vain vettä). Oli kuitenkin motivoivaa nähdä pitkästä aikaa kuutosella alkava luku vaa'assa 8) , vaikka olenkin varautunut siihen, että huomenna on nousua tiedossa. Eiköhän se paino kohta putoa ihan pysyvämminkin 60-luvulle, toivon ainakin parasta :wink:

Nyt on aika hutera olo, kun otin kilpirauhashormonit verikokeiden vuoksi monta tuntia normaalia myöhemmin (olen superherkkä noiden myöhästymisten suhteen :( ) ja senkin jälkeen piti odotella vielä tunti ennen kuin sain aamupalaa. Aamiaisen jälkeen on uponnut kaksi isoa mukillista vihreää teetä, mutta siltikään en meinaa piristyä... No, onneksi on hiljainen päivä töissä ja vapaapäivä liikunnasta, joten eiköhän tästä päivästä jotenkin selvitä :?

ViestiLähetetty: 2009-02-05 15:57:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnittelut! Sinähän teit sen!!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D>

Minä tulen perässä, tosin kymmenluku on toinen :wink: , seuraavaksi se on 6 alkava.

Koetahan virkistyä!

ViestiLähetetty: 2009-02-09 10:50:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voihan vitsit, hurjat onnittelut! =D> Itsellä nyt valitettavasti on vielä hurjasti matkaa tuolle 60-luvulle, kunhan nyt aluksi pääsisi edes sille 70-luvulle.. Enpä ole yhtään kateudesta vihreä :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-09 13:11:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos slim1 ja monaliz! :D Nyt minä uskon jo itsekin, että 60-luvulla ollaan, kun vaaka näyttää nyt jo viidettä päivää 6:lla alkavia lukemia. \:D/ Tänään on punnituspäivä ja eilisen kohteliaisuusrepsun jäljiltä tuli vähän takapakkia, mutta suunta on kuitenkin alaspäin, eli -400 grammaa. Jos olisin saanut laittaa eilisen lukemat, olisi pudotusta tullut jo mukavammat -800 grammaa, mutta eiköhän se alamäki jatku, kunhan eilisen hiilariturvotukset poistuvat. :)

Eilen olin siis matkailumessuilla ja siellä matkaa varatessani virkailija kysyi haluaisinko samalla maistiaisiksi kreikkalaista salaattia. Kyllähän minulle salaatti kelpaa, joten vastasin myöntävästi. Saatuani salaatin eteeni totesin sen virheliikkeeksi, koska salaatti tarjoiltiin patongin päälle levitettynä [-X (ei siis ollut sitä perinteistä kreikkalaista salaattia, vaan jotain erikoisjuttua) No, en sitten kehdannut siinä kohtaa kieltäytyä, joten söin sen halvatun patongin palan ja kärsin loppuillan turvonneesta, sekaisin olevasta vatsasta :( Salaatti oli kyllä hyvää, mutta se patonki ei edes maistunut hyvältä. #-o

No, onneksi paino ei noussut tuon enempää. Mittanauha näytti aika lailla samoja lukemia kuin viime viikollakin, paitsi rinnan alta mitta oli taas kutistunut sentillä ja rinnan päältäkin oli onneksi lähtenyt melkein sentti. Kohta on pakko ostaa uusia liivejä, mutta koitan pärjätä vielä hetken, jos tuo kuppikokokin rupeaisi hiukan pienenemään...

Torstaina vointi oli sen verran hutera, että pidin vielä perjantainkin vapaata liikunnasta. Lauantaina sitten olikin hyvin virtaa tehdä BodyPump ja BodyBalance ja sunnuntaiaamu alkoi tuttuun tapaan BodyStepin ja piiiitkien venettelyiden merkeissä. Tänään on ohjelmassa taas BodyBalance ja sitä ennen max. tunnin kuntopyörä/cross trainer/juoksumatto-sessio, jos vain pääsen ajoissa lähtemään töistä. Lounastunnilla ajattelin käydä kysymässä labrakokeiden tuloksia, koska viime päivinä on alkanut tuntua, että kilpirauhanen käy hieman ylikierroksilla :shock: Tänään sitten etsin asialle selitystä ja löysinkin artikkelin, jossa kilpirauhaspotilaille suositellaan vhh-dieettiä, koska se auttaa kilpirauhashormonien imeytymistä solutasolle. minun kohdallani se ainakin tuntuu pitävän paikkansa, koska vointi on parissa viikossa siirtynyt lievältä vajaalta lieväksi liikatoiminnaksi :) Mielenkiintoista siis nähdä, mitä ne labratulokset näyttävät, mutta pieni säätö taitaa olla tarpeen.

ViestiLähetetty: 2009-02-09 16:15:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hehee, pakko tulla tänne hehkuttamaan :D kun kävin tänään lounaalla yhden kaverini kanssa, jota olen tavannut viimeksi ennen joulua. Kaverini tuumasi heti, että olen kaventunut tosi paljon \:D/ eikä minussa ole kuulemma enää mitään laihdutettavaa. Tuosta toisesta kommentista olen kyllä toista mieltä (BMI nyt normaalipainon ylärajoilla ja ihan oikeasti tunnen olevani hyvässä kunnossa vasta 50-luvulla), mutta vitsit, että tuli hyvä mieli :smt026

Labrakokeitakin kävin kyselemässä, mutta eivät suostuneet antamaan niitä vielä, koska lääkäri ei ollut ehtinyt niitä kuittaamaan... Vielä pitää siis odotella tuloksia parin päivän ajan.

ViestiLähetetty: 2009-02-09 17:20:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ihanaa! Tuntuu varmasti mahtavalle saada kehuja ja ylipäänsä kommentteja kun on kaventuminen tavoitteessa. Hienoa. Tunne tuon tunteen, hih, se saa vaan enämpi tsemppaamaan ja ajattelemaan pääsyä tavoitteeseen. Heh, itse en vielä ole juuri kommentteja saanut, paitsi työpaikalla kolleega sanoi että kasvoni ovat kaventuneet. En kyllä ole mikää "lommoposki", kasvonpiirteeni ovat kolmiomaiset, joten sen havaitsee paremmin kun alkaa läsä liukeneen. :D

Sinulla on Orkidea todella hyvä vauhti päällä! Olen iloinen puolestasi =D> . Minä olen tällä karppauslinjalla nyt kolmatta kertaa, karppauksen ovat keskeyttäneet peräkkäiset raskaudet eikä silloin karppi maistunut. Mutta tiedän että tällä linjalla saadaan tulosta aikaan kun on vaan tarpeeksi sitkeä. Oletan että sinäkin aiot pitää tämän karpin linjan painonpudotuksen jälkeenkin, olethan havainnut sen vaikuttavan myönteisesti terveyteesi. ? Moni jatkaa ja siitähän tulee jo sitten elämäntapa. Minä myös. Palataan.

Onnea vielä =D>

ViestiLähetetty: 2009-02-09 17:36:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos slim1! :D kyllähän nuo kommentit kummasti motivoivat jatkamaan, tosin minä olen muutenkin ollut tuloksiin niin tyytyväinen, että motivaatio on kohdallaan. Nythän minulla on alun nesteiden poistumisen jälkeen lähtenyt "vain" puolisen kiloa viikossa (jonka olin asettanut tavoitteeksikin), mutta tuo senttien väheneminen on kyllä yllättänyt todella positiivisesti :smt026 Kyllä minullakin on kasvot kaventuneet aika selvästikin, mutta lähinnä se taitaa johtua vajisturvotuksen poistumisesta.

Tarkoitukseni on kyllä jatkaakin karppauksella jos/kun terveysvaikutukset ovat näin hyviä, mutta tavoitepainoon päästyäni saatan siirtyä hieman hyväkarpimpaan suuntaan, joka olisi ehkä helpompi ylläpitää sosiaalisissa tilanteissa, koska kaveripiirissä usein käydään syömässä ja juuri kukaan muu ei karppaa... mutta tietysti menen ihan tilanteen mukaan, eli jos voin paremmin alhaisilla hiilareilla, niin sitten jatketaan hyväksi havaitun menetelmän mukaan 8)

ViestiLähetetty: 2009-02-10 08:11:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hieno -500g/vko on hyvä ja kestävän kuuloinen pudotustahti. Minulla on näköjään vielä hitaanpuoleita ja aika hyppyilevää tuo pudotus. Muistan aikaa jolloin viikkovauhti oli -500-700g/vko. Hurjimpina aikoina saattoi olla -1,2kg/vko. Hyvä kun on vanhoja muistiinpanoja karppauksesta ja pudotusvauhdista.

Hienosti Sulla menee! =D>

ViestiLähetetty: 2009-02-10 16:53:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^kiitos taas, slim1 :D Ajattelin itsekin, että tuo puoli kiloa viikossa olisi sellainen tahti, että kroppa pysyy hyvin muutoksessa mukana enkä toivottavasti menetä ainakaan paljoa lihaksia. Tänäaamuna tosin totesin, että sunnuntain hiilarirepsun turvotukset olivat poistuneet ja vaaka näytti jo tänä aamuna -400 grammaa, eli viikkotavoite olisi jo lähes saavutettu, mutta ihan vapaasti saa pudota vähän enemmänkin :wink: En taida kuitenkaan päivittää uudelleen, kun olen kerran päättänyt, että punnituspäivä on maanantai...

Eilen meni töissä niin myöhään, että tein pelkän BodyBalancen ja puolisen tuntia syvävenyttelyä. Tänään olisi BodyStepin vuoro, mutta saatan jättää väliin, koska tänään on väsyttänyt aika pahasti huonosti nukutun yön jäljiltä ja kotitöitäkin pitäisi jossakin välissä ehtiä tehdä :roll: No joo, laiskottelen kuitenkin sohvalla koko illan, mutta tuleehan se lepokin välillä tarpeeseen :lol:

Tänään meni aamiaiseksi munakas kermalla ja juustolla + salaattia. Lounaaksi extra virginessä uitettua tonnikalasalaattia ja jälkkäriksi "partista" mustikoilla. Illallisesta ei ole vielä hajuakaan... jotain mitä kaapista löytyy, koska ulkona on niin kauhea myrsky, että en taatusti viitsi lähteä kauppaan :?

ViestiLähetetty: 2009-02-11 07:36:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Keskiviikko huomenta ...... välillä on hyvä pitää vaan kunnon lepsu rento päivä. Venyttelyt on tietysti ok. Sinäkin liikut niin paljon että välillä kunnon lepo paikallaa. :D
Mulle meinaa käydä niin että "nälkä kasvaa syödessä" ton liikunnankin kanssa, no, hyvä että olen saanut sen nyt hyvään alkuun.
Mukavaa päivää ja anna sen suklaalevyn vain huudella, tai vaienna se, ilman että syöt sen :wink: . Itse olen toistaiseksi kieltäytynyt %suklaasta, se riistäytyy kuitenkin käsistä ja jäljelle jää pahvit ja paperi :wink: .

ViestiLähetetty: 2009-02-11 09:34:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Orkidea kirjoitti:
No joo, laiskottelen kuitenkin sohvalla koko illan, mutta tuleehan se lepokin välillä tarpeeseen :lol:

Ehdottomasti pitää kuunnella itseään ja jos on väsynyt olo niin antaa silloin kehon levätä :D. Sulla on hienosti tippunut paino!

ViestiLähetetty: 2009-02-11 12:35:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos taas vierailusta slim1 ja LadyInRed :D Niinhän siinä kävi, kuten ennustinkin, että sekä liikunta että kotityöt jäivät väliin ja makoilin reporankana sohvalla koko illan :wink: En viitsinyt edes ruokaa laittaa :oops: , joten illalliseksi meni epämääräistä tonnikalamössöä ja loput valmiiksi tehdystä salaatista. Jälkkäriksi meni pari palaa tummaa suklaata, mutta ihme kyllä se riitti ja himot loppuivat. Ilta meni siis sujuvasti sohvalla torkkuen ja siihen vielä kunnon yöunet perään ja se tuli kyllä tarpeeseen. Kunnon unien jälkeen on taas hyvä ja energinen olo ja hyppäsin aamulla sängystä ylös kuin Duracell-pupu ainakin :lol: ja koska tänään on taas vaihteeksi ihana aurinkoinen kevätsää, niin hyvällä mielellä ollaan 8)

Aamiaiseksi meni minuuttisänpylä tuhdeilla täytteillä ja kahvi kermalla. Lounas pitäisi syödä työpaikkaruokalassa, joten todennäköisesti joku salaatti sekä omena ja vähän pähkinöitä. Illalla ajattelin tehdä lohta ja kukkakaalimuusia ja jotain salaattia.

Illalla ohjelmassa on taas BodyBalance, mutta cross trainerin saatan jättää väliin ja tehdä sen sijaan huomenna BodyStepin. Perjantaisin pidän yleensä välipäivän liikunnasta, lauantaina taas BodyBalance (ja mahdollisesti BodyPump) ja sunnuntaina BodyStep. Tälle viikolle ei siis tule varmaan kuin kaksi tuntia kunnon cardiotreeniä, mikä on minulle aika vähän, mutta toisaalta elimistö tuntuu nyt tarvitsevan enemmän palautumisaikaa, joten tuntemusten mukaan mennään. :)

ViestiLähetetty: 2009-02-12 08:05:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta ..... minä vaan vihreänä :mrgreen: katson tuosta sinun liikuntaohjelmaa. Ihana, mahtava. Luulisi että tuolla määrällä ei juuri ylimääräistä "laardia" olisi :D Hienoa. Itsekkin varmaan voisin vuokrata muutaman neliön kuntosalin nurkasta ja touhuta siellä. Oi, muistelen niitä aikoja .... :roll: . Mutta eipä tässäkään ajassa mitään valittamista ole, päinvastoin. Itsekkin pidän saliharjoittelusta paljon ja sillä vanhat ajat tulevat mieleen.

Mitenkä paljon Sulla on nyt Orkidea paino tippunu ja missä ajassa? On niin hienosti noita -400 g jne. kirjauksia. Hienoa =D> =D>

Mukavaa päivää!

ViestiLähetetty: 2009-02-12 12:45:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

slim1 kirjoitti:
minä vaan vihreänä katson tuosta sinun liikuntaohjelmaa
No se liikunnan määrä tulee vähän niinkuin luontaisetuna, kun otin personal trainerin miehekseni :lol: :lol: Yhteinen harrastus siis, vaikka miehelle se toki on osittain työtäkin, mutta mieluista sellaista :D
slim1 kirjoitti:
Luulisi että tuolla määrällä ei juuri ylimääräistä "laardia" olisi :D Hienoa.
No joo, eihän sitä ylipainoa koskaan ollutkaan, ennen kuin tuo kilpirauhasen vajaatoiminta puhkesi, pikemminkin olin laiha. BMI pysyi helposti 20 paikkeilla ja näytin vielä hoikemmalta, vaikka söin mitä. Sitten kilpirauhanen sanoi YYA-sopimuksen irti ja paino nousi hetkessä toistakymmentä kiloa ja niistä en ole (tähän mennessä) päässyt eroon, vaikka mitä yritin :( Tuo kilppari kun on siitä ikävä, että monien muiden hankalien oireiden lisäksi se hidastaa aineenvaihdunnan niin hitaaksi, että jopa salaattia syömällä voi lihoa. Minä esimerkiksi koitin noudattaa Painonjojottajien ohjelmaa lääkärin "käskystä", mutta paino vain nousi :evil: ja toisaalta olin aluksi niin huonossa kunnossa, että mitään liikuntaharrastuksia ei voinut ajatellakaan. Karppaus tuntuu kuitenkin auttavan tuossa purkkihormonin imeytymisessä, eli nyt aineenvaihduntani alkaa pikku hiljaa toimia taas niinkuin sen kuuluukin toimia, eli paino palautunee pikku hiljaa normaaliksi [-o<
slim1 kirjoitti:
Mitenkä paljon Sulla on nyt Orkidea paino tippunu ja missä ajassa? On niin hienosti noita -400 g jne. kirjauksia. Hienoa
Onhan noita 400 gramman päiväpudotuksia ollut aika monta, mutta on se paino välillä hypännyt ylöskin päin :wink: Tällä hetkellä pudotusta taitaa olla 4,4 kiloa hiukan reilussa 3 viikossa, eli tosi hyvin kyllä tuon kilppariongelman huomioonottaen \:D/ ja varsinkin kun syön ihan mutulla enkä ole kertaakaa laskenut kunnolla päivän makroja :roll: Pitäis kyllä ja nyt on kyllä ihan pakko tiputtaa hiilareita alemmas, kun nyt on viime päivinä ilmennyt naposteluhaluja pitkin päivää. Parannusta tarvitaan erityisesti ilta-ateriaan, koska olen tainnut syödä iltaisin liian vähän kun en ole juurikaan panostanut kokkaamiseen viimeisen viikon aikana. Nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni, kun työkiireetkin alkavat pikkuhiljaa helpottamaan.

Mukavaa päivää sinullekin! :D

ViestiLähetetty: 2009-02-12 16:50:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ikävä tuollainen kilppari-juttu. Itse en tiedä siitä juuri mitään, sellainen pieni tieto siitä ja kun joitakin ihmisiä tiedän jotka sen on saanu, niin hankalalle kuulostaa. :( .
Mutta Sinähän pärjäät hienosti ja mahtavaa että olet saanut avun vhh:sta. Muistutus taas siitä kuinka tärkeää on oikeanlainen ja hyvä ravinto (mulle ainaki).

Ihanaa, personal trailer-mies :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Mahtavaa. En sitten ihmettele enempää. Onnea vaan. Saat varmasti kunnon ja oikeanlaisen ohjauksen. :D

Lähdempä päivittämään omaa sivuni. Palataan :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 197 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 … 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00