karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 13:55:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-02 09:14:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

onnea miinuksesta! =D>

kauheita kalorivajeita sulla jää!? :shock: mä taidan olla niin onneton syöppö että on saavutus jos mulla jää vajetta 300 kcal...

uusi viikko taas edessä, tsemppiä vaan kovasti! :D

ViestiLähetetty: 2009-03-05 21:42:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh huh... Onpa ollut haipakkaa koko viikko!!

Syömiset on olleet ihan hyviä, paitsi että hiilaria on tullut maanantaina ja tänään ihan hel**... Mutta kuitenkin täytyy puollustautua että ihan parista palasta ruisleipää ja hyvistä asioista... Niitä on vaan ollut nyt vähän liikaa mukana dietissä :-P Eli ti ja ke jäi kyll siihen 40g:n ja allekin, mutta maanantaina oli 60g ja tänään 70g #-o Noh, tulipahan kerrankin kaikki pallukat vihreiksi tuolla kiloklubissa kun oli sitä kuituakin =D>

Munakohukin tässä kävi päivän hätyyttelemässä, mutta munia olen silti syönyt muina miehinä. Nyt olen muutamana aamuna syönyt raa-an kananmunan, desin vadelmia, ja puolitoista desiä joko soijajuomaa tai hyla-maitoa + ruisleseitä ja loraus oliiviöljyä -> sauvasekoittimella pirtelöksi ja ei kun nauttimaan... Herkullinen ja nopea aamupala =P~

Nyt pitää päästä nukkumaan. Onneksi on kohta taas viikonloppu... Se ei olis voinut tulla enää yhtään myöhemmin!! :shock:

ViestiLähetetty: 2009-03-07 11:00:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh huh että oli eilen oikein mässäilypäivä!!

Päivällä naudan grillipihviä ja kasviksiä töissä ja illalla kasslerpihvi ja salaattia + vielä jämät lapsen kebab annoksesta (sisälsi kyllä salaatitkin). Mutta kyllä oli niin suolisto tukossa että meinas räjähtää... Onneksi on keinot :-P

No joo, tänäaamuna taas paistelin munia ja söin nautiskellen + salaattia, yksi ruisleipä ja kahvia kookosöljyllä terästettynä... Tänään oli tarkoitus mennä uimaan, mutta sitten rupesin miettimään mitä kaikkea pitää tänään saada aikaiseksi, niin päädyin siihen että menen vasta huomenna. Pitää tytölle leipoa mokkapaloja kun se on menossa kaverin luo "discoon" ja ajattelin illaksi tehdä karppipitsaa kun tulee miesvieraita :smt058 :lol: (Herranen aika... Nyt mä muistin!!! Mulla tippui veitsi ruokalassa keskiviikkona ja joku lupasi niitä miesvieraita sen perusteella- ooOOoo :shock: ) Saas nyt nähdä, jos me nyt taas ollaan yhdessä niin se vaikuttaa kaikkeen... Pitää vaan katsoa ettei se vaikuta mun ruokavalioon :-P

Lots to do...

ViestiLähetetty: 2009-03-07 13:46:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

sä kumminkin mässäilit karpisti joten nou hätä :) eikä toi nyt kauheelta mässäykseltä kuulostanut, ainakaan jos vertaa mun syöminkeihin...
toivottavasti maltat pitää näppis erossa mokkapaloista, kuulostaa mun korviin kauheelta houkutukselta.

oikein mukavaa iltaa miesseurassa :wink: noilla miehillä on vaan tapana tavalla tai toisella vaikuttaa ainakin mun syömisiin :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-07 15:37:03 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Joo, näpit irti mokkapaloista, mutta ei miehestä :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 10:10:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

noh,noh,noh,miten eilinen meni? :wink:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 19:50:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No niin... Niinhän siinä taas kävi että sovittiin ja taas ollaan yhdessä. Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi... Tai tämä pullukka vuosien on-off suhteesta... :smt053 Noh. Yritetään taas vähän kestää toistemme oikkuja, niin eiköhän se tästä...

En kyllä kauheasti syönyt eilen mokkapaloja - vähän vaan maistoin... Ja eikös se ole kokin velvollisuus :koki: Tuossa niitä on vieläkin pöydällä, enkä ole ahminut pois- hyvä minä O:) Illalla tuli kyllä lasilliset maistettua tuota vanhaa invalidia - siitä tuli ihan kunnon liila väritys tuonne Kiloklubin ruokaympyrään :roll:

Tuli käytyä uimassa tänään ja viimeviikolla ilmoittauduin työpaikalla Pilatekseen ja Stretchingiin ja kovasti suunittelen ainakin tekeväni (niinä aamuina kun ei ole näitä edellämainittuja harrasteita) pitkiä lenkkejä koiran kanssa. Yksi päivä tässä huomasin että klo 6:30 on jo aika valoisaa ja voi näkee täällä landellakin eteensä ja voi siis mennä metsäteille kävelemään. Herää samalla kivasti kun painaa suoraan sängystä pihalle. Ja jos se vaikka vähän kiihdyttäis tätä kiinteytymistä?? Ensikesänä pitänee mahtua sievästi HD:n takapakkarille... Näin annoin itselleni kertoa #-o

Aamulla paistelin itselleni kananmunat ja nautin salaatin ja juustoraasteen ja herkkusienisalaatin ja kookosöljy kahvin kanssa. Miesvieras halusi nukkua pitempään ja sille ei muna maistu, niin sille laittelin sitten paahtoleipää vähän myöhemmin. Ja uimasta tullessani vetelin loput siitä pitsasta. Kauheesti väsyttää nyt ja en ole kyllä yhtään niitä kouluhommia saanut tehtyä mitä piti :evil: Pitää yrittää repäistä vielä tänään....

ViestiLähetetty: 2009-03-08 21:01:56 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Yhteinen aamupala!! Kuulostaa kivalta :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-08 22:22:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mamu: ystävyys on jo sen verran vanha, että turhat kainostelut voi unohtaa... :lol:

En ole tehnyt sitten yhtään mitään hommia mitä mun oli pitänyt tehdä. Kauhee mä olen. Ihan surkea laiskimus! [-X Huomenna on vaaka ja mittaus päivä. Toivotaan että siellä edes olis jotain edistystä näkyvissä... [-o<

ViestiLähetetty: 2009-03-09 06:47:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Just. Paino ei ole pudonnut yhtään!! Blääh. :(

Ei auta kun vaan taas lähteä koiran kanssa pusertamaan tuonne ulkoilmaan, ehkä tää taas tästä vielä iloksi muuttuu...

Mittaukset
rinnat päältä: 94 - 91 #-o
rinnat alta: 79 - 77,5
vyötärö: 81- 77 (voiko olla??)
napa: 89 - 89 :cry:
lantio: 98- 97,5
reisi ylh: 56 - 55,5
reisi alh: 44 - 41,5
Haba: 30 - 29

No joitain on siis tapahtunut - ehkäpä osa siitä pläskistä on muuttunut lihakseksi?? Noi mittaukset on tietty hiukan viitteellisiä, koska se riippuu vähän aina siitä mistä kohtaa tuon mitan ottaa... en ole kuitenkaan tatuoinut mitään mittauskohtia ympäriinsä :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-09 08:10:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

onnea on/off-suhteen on-päätökselle, toivotaan että toimii! :)

ja aivan upeesti oli lähteny senttejä, hienoa =D> paino ei ollu ainakaan noussut, se on hyvä juttu.voiskohan mokkapalojen maistelulla olla osuutta painon putoamattomuuteen? :wink:

hyvinhän sulla meni viikonloppu, älä sinäkään suotta piiskaa itseäsi liikaa :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-11 13:04:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huoh. Väsyttää!!! Tai no ei nyt enää niiin paljon, mutta jouduin tänään jäämään kotitoimistolle ja ihan aamuheräämisen ja koiran kanssa käydyn lenkin/kauppareissun ja suihkun jälkeen mennä takaisin nukkumaan!! Nyt tässä parituntia mennyt ja mitään todella työhommaa en ole saanut aikaseksi... :oops: Pyykkiä olen kyllä pessyt ja netissä surffannut... :?

Ja eilen oli eka kerta pilatesta... Mulla on jokapaikka niiiin kipeänä?! Voiko olla jostain Pilateksesta. Oikeesti? Noh - ehkä siitä sitten oli hyötyäkin :roll:

Ruokailut on pysynyt ihan karppina, mutta ihan hirveesti tekis mieli paahtoleipää... Ostan kyllä aina pelkästään täysjyvä tai ruis -toastia, en mitään vehnälimppuja - muta kyllä noista aikamoiset hiilarit saisi kun alkais mättämään... Eli en sitten mätä. Paistan kohta roilerin rintafileitä ja ehkä tuolla jotain parsakaalia on sen seuraksi. Ei tullut varauduttua tähän kotipäivään. Taisi ehkä olla lenssukin iskemässä... Aamulla oli nielussa ikävä tunne ja aivastelin :-(

Huoh! Pakko ruveta hommiin.

ViestiLähetetty: 2009-03-11 13:37:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Toivotaan ettei lenssu iske! Anna sille huithapelit! :x

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wr290X9/][img]

ViestiLähetetty: 2009-03-11 15:44:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

jaksamista sinne arjen aherrukseen!

hienosti jaksat liikuntaakin harrastaa ja muutenkin pysyt ruodussa.toivottavasti ei lenssu iske, sitä vaan tuntuu olevan joka puolella liikkeellä.

ja kiitos kun jaksat käydä lukemassa mun valituksia, en mä aina oo tällanen valittaja ja marmattaja ollu, syytän hormoneja 8) :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-11 20:08:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo-o. Ei ole vielä lenssua, mutta kyllä on lihakset kipeet ja sellaista vilunväreilyä ilmassa. Lasten isäkin kävi täällä venymässä ja rupesi vallan oksentamaan :smt078 ... Helvetti jos meille tarttuu joku vatsatauti :evil: Noh, se väitti että oksentaminen oli seurausta että se oli (taas kerran) juonut jotain energiajuomaa. Sillä on aikaisemminkin niistä tullut huono-olo, mutta ei vaan dorka ota opikseen. Noh - se oli täällä siis siksi että on lomalla ja autoilevana sai kyyditä tyttöä taidekerhoon ja takaisin. Kai sitä pitää vaan kestää välillä.

Tein kiloklubiin jotain reseptejä tänään. Surffailin facebookissa ja luin parit sähköpostit. Ei siis todellakaan mitään hommia mistä työnantaja minulle maksaisi :smt095 ... Pakko tsempata, mutta väsyttää.... Melkein toivois että tulis kipeeksi niin vois vaan nukkua, eikä kärvistellä tässä koneella odottamassa että inspiraatio iskee... 8)

Mutta perjantaina on eka stretching ja haluun päästä sinne! Mä olen siis niiin jumissa - miksikähän sitä ei itsenäisesti osaa venytellä?

Mä haluan yhden paahtoleivän. :smt100

Edittii...
paistoin sitten munan ja naatiskelin se 100% ruisleipäsiivun päällä salaattitonnikalan ja juustoraasteen kanssa. Vähän helpotti...

ViestiLähetetty: 2009-03-12 07:32:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moi moi,
mantelileipää:
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=303

Mul ei ollu mantelijauhoa, tein kookoshiutaleihin, ei myöskään fiberhuskia, eikä pellavansiemeniä, vai miten se olikaan, leivinjauheen kanssa olin tarkempi, vähempikin riittää mitä ohjeessa oli. Tein 6 kpl, n.80 g leipä

Korvaa yhden aterian, yleensä aamupalan.

Tsemppiä

ViestiLähetetty: 2009-03-12 07:48:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

juu tossahan toi crossari jököttää olohuoneessa töllön edessä, meillä on tosi iso olohuone.on vaan jääny crossaaminen vähiin ku rasvauksesta huolimatta se masiina vinkuu ja poika ottaa yleensä tosi lyhyitä päikkyjä (paitsi liikkuvissa rattaissa).jaahas, taas pikkasen selityksen makua 8)

onnea hienosti selvitystä paahtishimosta =D>

ViestiLähetetty: 2009-03-12 19:45:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänään taas töissä ihan toimistolla. Ja edelleen täällä. Nopsaan kirjoitan jotain ennen kuin lähden kotio. Ajattelin jättää koneen tänne kun aamulla pitää 7:30 jo olla paikalla venyttelemässä... Koulu jäi tänään väliin [-X

Normi päivä. Tosin hiilarit jo melkein 46g... Mä vähän epäilen että toi kiloklubi laskee jotenkin päinhonkia... 8)

Kiitos tuosta ohjeesta. Mitä fiberhuski oikein on?? En mä ole sellaista missään nähnyt vaikka olen koettanut katella :?:

ViestiLähetetty: 2009-03-14 11:13:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh huh kun on tullut syötyä tässä viimeaikoin aihan valtavasti. Eilen tein ekan kerran tuota minuuttisämpylää kookosjauhoista ja heti aamulla jo kiiruhdin kauppaan ostamaan lisää kaikenmaailman jauheita mistä sitä voisi tehdä. (oli helppo lähteä suoraan sängystä kun olin nukkunut kaikki vaatteet päällä, tv ja valot päällä ja silmälasit päässä- pikkasen väsytti taas perjantaina).

Eilen tuli muuten kiloklubissa kalorit lähes täyteen :-P ei jäänyt kuin -25 kcal. Enkä edes kauheesti mättänyt, mutta rasvaa tuli kyllä syötyä ihan kunnolla - ja sitten pari palaa 70% suklaata... Mutta rasvan osuus kaloreista oli 71% - hiilaria tuli yli 50g (söin päivällä ruisleipää ja omenan jotka heti pilaa numerot...)

Tänäaamuna kävin tosiaan ensitöikseni kaupassa (kiersin koiran kanssa vähän kiertoreittiä, niin tuli aamulenkki samalla). Ne tädit siinä pikkukaupassa varmaan luulee että mä näpistelen kun jokaisella hyllyllä menee niin kauan ja tutkin jokaisen tuoteselosteen :lol:

No aamupalaksi tosiaan tein minuuttisämpylän pellavarouheesta, soijajauhosta ja kookosjauhosta (1 rkl each) + vähän kokonaisia auringonkukan siemeniä. Ja päälle paistoin kolme siivua pekonia. ja sitten salaattia ja kurkkua vielä NAM =P~ Kaadoin vielä sen paistorasvan siihen sämpylän päälle ettei mennyt yhtään "hukkaan". Sitten vielä napostelin yhden avocadon jälkkäriksi ja kaksi kuppia kahvia kermalla. Paistamiseen ja siihen sämpylään käytin kookosrasvaa :-)

Koko aamiaisen kalorit 1061 kcal ja vain 8.1 g hiilaria :mrgreen: . Tosin mä en ihan luota että toi kiloklubi laskee noi hiilarit oikein kun siellä ei ole täysin vastaavia tuotteita aina olemassa mitä itse käytän. Näyttää menevän aika yläkanttiin osittain :( Esim se että siellä on se "tumma suklaa", eikä mitään variaatioita. Itse kun syön tuota Fazerin 70%thin dark suklaata, niin voi olla että kiloklubin palassa on vähän enemmän hiilaria yms. kuin tuossa mitä minä syön... [-X

Tulihan pitkä postaus. Kovasti pitää saada hommia tehtyä tänä viikonloppuna - toivotaan että se ukkelikin kohta heräis ja tulis tänne mun kanssa musuileen :smt057

ViestiLähetetty: 2009-03-14 11:19:48 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Ihana toi sun: ettei mene yhtään rasvaa hukkaan :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00