Huh huh kun on tullut syötyä tässä viimeaikoin aihan valtavasti. Eilen tein ekan kerran tuota minuuttisämpylää kookosjauhoista ja heti aamulla jo kiiruhdin kauppaan ostamaan lisää kaikenmaailman jauheita mistä sitä voisi tehdä. (oli helppo lähteä suoraan sängystä kun olin nukkunut kaikki vaatteet päällä, tv ja valot päällä ja silmälasit päässä- pikkasen väsytti taas perjantaina).
Eilen tuli muuten kiloklubissa kalorit lähes täyteen

ei jäänyt kuin -25 kcal. Enkä edes kauheesti mättänyt, mutta rasvaa tuli kyllä syötyä ihan kunnolla - ja sitten pari palaa 70% suklaata... Mutta rasvan osuus kaloreista oli 71% - hiilaria tuli yli 50g (söin päivällä ruisleipää ja omenan jotka heti pilaa numerot...)
Tänäaamuna kävin tosiaan ensitöikseni kaupassa (kiersin koiran kanssa vähän kiertoreittiä, niin tuli aamulenkki samalla). Ne tädit siinä pikkukaupassa varmaan luulee että mä näpistelen kun jokaisella hyllyllä menee niin kauan ja tutkin jokaisen tuoteselosteen
No aamupalaksi tosiaan tein minuuttisämpylän pellavarouheesta, soijajauhosta ja kookosjauhosta (1 rkl each) + vähän kokonaisia auringonkukan siemeniä. Ja päälle paistoin kolme siivua pekonia. ja sitten salaattia ja kurkkua vielä NAM

Kaadoin vielä sen paistorasvan siihen sämpylän päälle ettei mennyt yhtään "hukkaan". Sitten vielä napostelin yhden avocadon jälkkäriksi ja kaksi kuppia kahvia kermalla. Paistamiseen ja siihen sämpylään käytin kookosrasvaa
Koko aamiaisen kalorit 1061 kcal ja vain 8.1 g hiilaria

. Tosin mä en ihan luota että toi kiloklubi laskee noi hiilarit oikein kun siellä ei ole täysin vastaavia tuotteita aina olemassa mitä itse käytän. Näyttää menevän aika yläkanttiin osittain

Esim se että siellä on se "tumma suklaa", eikä mitään variaatioita. Itse kun syön tuota Fazerin 70%thin dark suklaata, niin voi olla että kiloklubin palassa on vähän enemmän hiilaria yms. kuin tuossa mitä minä syön...
Tulihan pitkä postaus. Kovasti pitää saada hommia tehtyä tänä viikonloppuna - toivotaan että se ukkelikin kohta heräis ja tulis tänne mun kanssa musuileen