karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-05 21:41:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jemi porsastelee
ViestiLähetetty: 2011-10-06 18:36:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ostin käsipainot ehkä puoli vuotta sitten ja muutaman kerran jälkeen ne jäi ja siirtyi sitten esiltä kaappiin. Pitäs varmaan ottaa ne taas esille. Tuo kahvakuula ois hyvä erityisesti mun selälle, kun istun tuntikausia koneella kaiket illat (katon leffoja ja kudon, chattailen, kirjottelen, luen uutisia jne.).

Tanssin mieluiten yksin kotona :D. Kuuntelen musiikkia tosi lujalla mp3-soittimesta ja tanssin disco/latinalaista tanssia ja airobicin yhdistelmää... Lantion pyöritystä :D. Sekin tekee tosi hyvää mun jumivalle selälle. Lavatanssin opettelu ois ihanaa, mutta siihen kai tarvittais pari. Kateellisena oon monesti kattonu, kun meän äiti tanssii jonkun kans, se näyttää niin helpolta, kun sen osaa...

Tanssimisen lisäksi pyöräilen, steppailen stepperillä (mitä siis en sais tehdä), kävelen ja haaveilen juoksemisesta. Kaikki jaloilla tehtävä liikunta on mulle kivaa :). Siksi pitäiskin kehittää jotain, millä vahvistais yläkroppaa, joka on jäänyt aina paitsioon.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-06 21:34:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jemi kirjoitti:
Lavatanssin opettelu ois ihanaa, mutta siihen kai tarvittais pari. Kateellisena oon monesti kattonu, kun meän äiti tanssii jonkun kans, se näyttää niin helpolta, kun sen osaa...

Ei tarvitse paria. Kursseilla opettajat huutaa vähän väliä parinvaihtoa :) Joskus on vähemmän miehiä, joten välillä voi mennä muutama minuutti ilman paria, mutta se ei ole ongelma. Mä kävin itse ilman paria monta vuotta.

Tanssiminen on aivan äärettömän mukavaa. Kun erosin, niin luulen, että tanssi oli mun yksi pelastus. En jäänyt kotiin yksin istumaan, vaan lähdin mahdollisimman usein ulos tanssimaan aina kun poika ei ollut kotona.

Suosittelin sitä myös yhdelle kaverilleni sen eron jälkeen ja niin se lähti kurssille ja sieltä löysi miehensä ja on nyt naimisissa tämän kanssa :wink: :smt057

ViestiLähetetty: 2011-10-06 22:09:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anitra kirjoitti:
Jemi kirjoitti:

Suosittelin sitä myös yhdelle kaverilleni sen eron jälkeen ja niin se lähti kurssille ja sieltä löysi miehensä ja on nyt naimisissa tämän kanssa :wink: :smt057

Tällä hetkellä mulla ei ole miehentarvetta - sinkkuilu on varmaan jo verissä :lol:. Mutta uus harrastus vois olla kiva :). Missä sie kävit tanssikurssilla? Tiiätkö jonkun hyvän paikan täällä Oulun seudulla?

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-07 07:32:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jemi kirjoitti:
Tällä hetkellä mulla ei ole miehentarvetta - sinkkuilu on varmaan jo verissä :lol:. Mutta uus harrastus vois olla kiva :). Missä sie kävit tanssikurssilla? Tiiätkö jonkun hyvän paikan täällä Oulun seudulla?

Tanssiminen onkin tosi tehokasta liikuntaa. Mulla oli kerran sykemittari paikoillaan ja illan aikana kului 1200 kaloria :D Mä kävin Aaltosen tanssikursseilla http://www.tanssiaalto.com/index.php ja toinen mikä Oulusta löytyy on Tanssikoulu Sulava http://www.tanssikoulusulava.fi/ . Kurssit voi aloittaa mihin aikaan vuodesta vaan. Ei siis tarvitse odottaa kauden alkuun.

Arvaa mitä....mä pääsin tänään 70-luvulle :smt026 Vaaka näytti 79,8 kg :D Nyt on kahdessa peräkkäisessä perjantaipunnituksessa tullut kilon pudotus =D> Tämä olis sellainen sopiva tahti :wink: :lol:

Menin eilen illalla kävelylenkille ne kumpparit jalassa. Niitä ei olis edes tarvittu, kun ilta oli mitä kaunein syysilta :) Vaikka ne kumpparit on ihanan näköiset, niin ei niillä ole hyvä kävellä pitkää matkaa. Kylläpä jomotti jalkoja yöllä :? Mun pitää nyt tajuta, että en vaan voi kävellä huonoilla kengillä. Jalat oli jo paremmat tässä syksyllä, kun jätin kesäkengät (balleriinat) pois käytöstä.

ViestiLähetetty: 2011-10-07 12:41:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nesteet lähteneet ja vielä 100g sen päälle :) . Vielä yks 100g, niin oon viikon tavoitteessa. Ja niin tietenkin se pitää myös pitää poissa maanantaihin saakka. Ens viikolla voi olla vaikeuksia painonpudotuksen kanssa, koska lähden taas "liutuamaan". Onneksi siskon luona voi vähän kuitenkin jollain tapaa karpata, kun se tietää asiasta ja voin osittain olla omilla eväillä ja kokata jotain pientä. Itseasiassa vois kyllä tehä vaikka valmiiksi muutaman annoksen kukkismuusia ja pakastaa annoksina :smt115 . Sitten ois hyvä syödä sitä esim. kastikkeen kanssa, kun muut syö perunaa/pastaa.

Tuo tanssiaalto näyttäis olevan vain n. kilometrin päässä minusta :shock: . Pitää kattoa, jos joskus vaikka uskaltaisin. En oikeen oo koskaan ollu ryhmäliikuntaihmisiä ja se vähän kauhistuttaa. Minkäköhänlaisia ihmisiä siellä käy? Mitä mie laittasin päälle? Hmm... Pitää miettiä, että uskallanko.

Anitra kirjoitti:
Arvaa mitä....mä pääsin tänään 70-luvulle :smt026 Vaaka näytti 79,8 kg :D Nyt on kahdessa peräkkäisessä perjantaipunnituksessa tullut kilon pudotus =D> Tämä olis sellainen sopiva tahti :wink: :lol:

Jee! :smt041 Tosi mahtava :D . Ei ollu mitään ylitsepääsemätöntä muuria 80:n kilon kohdalla. Ei ees epäröiny vaan loikkasi vauhdilla sen muurin yli... Hyvä alotus uudelle kymmenelle :). Toivotaan, että vauhti jatkuu.

Noista kengistä sen verran, että kauneuden vuoksi pitää joskus kärsiä :). Mie en tajua, että miksi sitä ees harkitsee laittavansa ne tooosi nätit ja tooosi kivuliaat kengät jalkaansa. Siksi kai, koska nättiys on tärkeää :D. Joskus on vaan ihan pakko laittaa jalkaansa kengät, joiden tietää aiheuttavan ongelmia. Kumpparit on kyllä siitä hankalat, että ne ei yleensä oikeen millään lailla tue jalkaa. Auttaisko muotoillut pohjalliset?

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-07 18:44:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kumpparit nyt vaan on... kumpparit. Oon huomannu, että työkäyttöön tarkoitetut jalkineet on parempia kuin "tavikset", myös kumpparit. Näyttää ehkä samalta, muttei ole sitä. Yhdet parhaista kengistä ikinä on Sievin goretex-nilkkurit (Sievi Zone High S3), kalliit joo, mutta aivan loistavat jalassa ja toimivat monessa paikassa. Noita nättejä ja käyttökelvottomia onkin sitten kaapit täys ja jos Kobi Levi myisi kenkiään sen sijaan, että vaan suunnittelee niitä ja museoi sitten, niin kaapeista loppuisi sekin vähä tila mitä siellä nyt on.

Anitralle onnittelut uudesta kymmenluvusta! :D Ja Jemi pitää nyt pintansa maanantaihin asti. Ja sitten vielä sen jälkeenkin! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-10-07 21:16:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jemi kirjoitti:
Nesteet lähteneet ja vielä 100g sen päälle :) . Vielä yks 100g, niin oon viikon tavoitteessa. Ja niin tietenkin se pitää myös pitää poissa maanantaihin saakka.

Hyvä, hyvä =D> Kyllä se 100 grammaakin lähtee. Hyvä syy pitää viikonloppuna tiukkaa linjaa :wink:

Jemi kirjoitti:
Pitää kattoa, jos joskus vaikka uskaltaisin. En oikeen oo koskaan ollu ryhmäliikuntaihmisiä ja se vähän kauhistuttaa. Minkäköhänlaisia ihmisiä siellä käy? Mitä mie laittasin päälle? Hmm... Pitää miettiä, että uskallanko.

Mukaan vaan :D Mä en itse miellä sitä mitenkään ryhmäliikunnaksi, kun siinä ei suunnitella mitään ennakkostrategioita ja muita teknisiä kuvioita. Riippuu ihan itsestä, miten paljon haluaa muiden kanssa olla juttusilla. Pari vaihtuu niin usein, ettei siinä ehdi kauheesti edes stooreja kertoilla :lol:

Ja siellä käy ihan tavallisia ihmisiä. Ei siellä tarvita muuta kuin iloinen mieli mukaan :) Vaatteet sellaisia, joissa itse viihtyy. Hyvin vähän siellä kukaan vaatteilla yrittää koreilla. Kengät on tärkeimmät eli jotkut sellaiset, joissa on hyvä, liukuva pohja...ettei mene ihan askeltamiseksi :lol: Sähän voit mennä vaikka maanantaina kurkkimaan ovelta, miltä siellä näyttää :)

Ja Jemi ja Bage...niin hullua kuin se onkin, niin joskus vaan pakko kärsiä :D On mulla oman jalan mukaan tehdyt pohjallisetkin, mutta eilen ne unohtui. Ja mulla on lisäksi niin iso jalka (41), että vaikea löytää sellaisia kengiä (varsinkin kesäkenkiä), johon se pohjallinen mahtuu :evil: Ja krooninen rahapula taas estää niitten kaikista parhaimpien kenkien ostamisen. Yritän kyllä tästä lähtien satsata niihin, kun nyt on näinkin selvästi huomannut, mitä huonoilla kengillä saa aikaseksi :? Ne Kobi Levin kengät oli kyllä hauskoja :lol:

Olikohan mulla tänään joku 70-luvun kriisi :wink: Koko viikon on töissä ollut pullaa ja keksejä tarjolla, mutta tänään vasta ne oikein huusi mua ottamaan niitä :twisted: Pysyin kyllä tiukkana, mutta töiden jälkeen oli pakko käydä kaupassa ja ostin matkaevääksi tummaa suklaata (edessä oli kolme tunnin ajomatka). Mä ehdin kyllä syödä niistä puolet jo 15 minuutin kotimatkalla :lol: Matkaevääksi otin sitten kotoa 100grammaa leipäjuustoa ja sitten sanoin vielä miehelle, että tekee vähän kevyempää ruokaa illaksi, joten ei sitten varmaan tule kauhean paljon ylimääräistä.

Huomenna mökille merenrantaan :) Ekaksi toivottiin myrskyä, mutta se tulikin jo tänään, mutta huomiseksi on luvattu tähtisadetta. Sekin passaa oikein hyvin :D Mukavaa viikonloppua teillekin :D

ViestiLähetetty: 2011-10-10 09:30:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eihän se paino mihinkään tippunu, kun lauantaina sorruin syömään liikaa hiilareita. Motivaatio on aika vähissä, mutta yritän kuitenki jaksaa. Olo tuntuu tosi läskiltä just nyt :-? , vaikka puntari näyttääki reilusti toistakymmentä kiloa vähemmän kuin viime talvena.

Lähen tästä kohta Rovaniemelle ja oon siellä varmaan viikon loppupuolelle asti. Toivotaan, että jaksan karppailla siellä edes joten kuten, ettei paino ainakaan nousis.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-10 10:53:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jemi kirjoitti:
Eihän se paino mihinkään tippunu, kun lauantaina sorruin syömään liikaa hiilareita. Motivaatio on aika vähissä, mutta yritän kuitenki jaksaa. Olo tuntuu tosi läskiltä just nyt :-? , vaikka puntari näyttääki reilusti toistakymmentä kiloa vähemmän kuin viime talvena.

Kampanjaan oli ainakin tullut miinustulos =D> Aika sissi oot, kun pidät punnituspäivän maanantaina :wink: Mä en ikinä ole uskaltanut pitää punnituspäivää heti viikonlopun jälkeen, kun viikonloput tuppaa menemään vähän löysemmin. On helpompi kiristää viikolla :lol:

Älä nyt vaan anna periksi. Sulla on niin hieno pudotus jo takana ja koko ajan on menossa alaspäin ja terveydellisetkin seikat on puoltaa tätä ruokavaliota =D> Nyt sulla on varmaan jonkun muutoksen paikka ruokavalioon. Jos olet nyt samoilla syömisillä tiputtanut tuon melkein 15 kiloa, niin pitää varmaan vähän vähentää, kun 15 kiloa kevyempänä kuluttaa noin 170 kaloria vähemmän. Toiset kyllä sanoo, että karpatessa kaloriajattelu joutaa romukoppaan, mutta mulla ainakin näyttää se tepsivän. Mitä mieltä sä olet kaloriajattelusta?

Mukavaa reissua Rovaniemelle :)

ViestiLähetetty: 2011-10-14 13:34:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Edelleen täällä Rovaniemellä ollaan... Ei oo tullu paljon netissä pyörittyä, kun tää arki on täällä niin hektistä :). Huomenna jätetään lapset (6kk ja 3 v.) isälleen ja mummille hoitoon ja lähetään siskon kanssa shoppailemaan Haaparantaan ja Tornioon :). Karppaus on onnistunut osittain, mutta välillä on mennyt jotain vähemmän karppiakin. En oo käyny puntarilla, joten tämän viikon saldo nähdään vasta sitten, kun pääsen kotiin.
Anitra kirjoitti:
Älä nyt vaan anna periksi.

En anna periksi, vaikka välillä onkin hankalaa. Toivotaan nyt, että paino on pysynyt ainakin samassa tällä viikolla, ettei tuu taas pettymystä.
Anitra kirjoitti:
Mitä mieltä sä olet kaloriajattelusta?

En oo kauheesti ajatellut koko kaloriteoriaa, koska karpatessa mun kalorit jää (tällä hetkellä) automaattisesti alle kulutuksen. Todennäköisesti laihduttaessa kaloreiden täytyy jäädä alle kulutuksen, mutta se kulutus ja ravinnon imeytyminen onkin sitten toinen asia. Absoluuttista kulutusta on aika mahdotonta laskea, joten on luotettava arvioihin, jotka saattavat heittää paljonkin. On kai vain testattava itse, että miten oma keho käyttäytyy milläkin kalorimäärällä. Sitähän karppaus muutenkin on - oman kropan kuuntelua ja sen mukaan syömistä...

Toivottavasti sulla on ollut hyvä viikko ja paino laskee :).

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-14 14:40:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mietinkin jälkeenpäin, että olit sanonut aiemmin, että syöt jopa liian vähän karpatessa. Taisin vain takertua siihen 2dl kerma-annokseen päivässä...sorry :)

Jemi kirjoitti:
Sitähän karppaus muutenkin on - oman kropan kuuntelua ja sen mukaan syömistä...

Tätähän se ehdottomasti on...hyvin sanottu :-D

Tuolla mun laskelmissa on nyt neljän viikon yhteenveto. Käy kurkkaamassa siellä, kun en viitsi tähän uudelleen kirjata. Aika ok kaikkinensa, mutta vieläkin löytyy parannettavaa.

Tämän viikon porsasteluun tuli hyvä tulos, mutta tämä perjantaipunnitus antoi nollatuloksen. Oli sentäs vielä 70-luvun puolella =D> Nyt yritän ottaa viikonlopun mahdollisimman järkevästi. Baarireissua kyllä pukkaa, mutta voishan sitä mennä vaikka autolla :wink: Kattotaan ny, mikä on fiilis illalla.

Mukavaa shoppailupäivää sulle ja siskolle :)

ViestiLähetetty: 2011-10-17 10:40:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No niin, nyt olen taas kotona :). Ja paino on noussut kilon verran :(. Taidan jättää viikkopainon ilmoituksen myöhemmäksi... Yritän ensin pari päivää saada nää nesteet alas... Ens viikolla mun pitää taas lähteä Rovaniemelle, kun sisko tarvii apua, mutta sillon täytyy kyllä olla tiukkana ja syödä karpisti. Mulla meinaa pää hajota tän jatkuvan huopaamisen ja soutamisen kans. puhumattakaan siitä, että närästää ja väsyttää...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-17 20:21:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Reissussa rähjääntyy :wink: Musta tuntuu monesti, että jo pelkkä autossa istuminen turvottaa. Nyt vain takaisin hyvän karppiruuan ääreen, niin olokin paranee huomattavasti. Se on hyvä välillä käydä hiilarimaailmassa, että muistaa, miten huono olo siitä loppujen lopuksi tulee. Ja kuka sellaista haluaisi pitemmän päälle :wink:

Tänään kävin vesijuoksemassa. Sekin on kiva laji, jos on kaveri mukana. Yksin se on harvinaisen tylsää :shock:

Mä vein viime viikolla kirpparille isoksi jäänteitä vaatteitani. En aio säästää yhtään vaatetta siltä varalta, että joskus tarvisisin niitä. Olen paljon ostanutkin nyt vaatteita kirppareilta, kun ei kannata uusia ostaa, kun ne jää kohta isoiksi kuitenkin :mrgreen:

Nyt vielä hinnoittelemaan lisää tavaroita. Kolme päivää vielä jäljellä tehokasta myyntiaikaa :D

ViestiLähetetty: 2011-10-18 14:06:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anitra kirjoitti:
Reissussa rähjääntyy :wink: Musta tuntuu monesti, että jo pelkkä autossa istuminen turvottaa. Nyt vain takaisin hyvän karppiruuan ääreen, niin olokin paranee huomattavasti. Se on hyvä välillä käydä hiilarimaailmassa, että muistaa, miten huono olo siitä loppujen lopuksi tulee. Ja kuka sellaista haluaisi pitemmän päälle :wink:

Sieltä hiilarimaasta on vaan niin vaikeaa nousta... Tuntuu, että tekisin mitä vaan kunnon sokerihumalan eteen. Mutta pakko tässä on ryhdistäytyä, koska mun täytyy päästä kunnolla vauhtiin taas ennen ens viikon reissua.
Anitra kirjoitti:
Tänään kävin vesijuoksemassa. Sekin on kiva laji, jos on kaveri mukana. Yksin se on harvinaisen tylsää :shock:

Vesijuoksu on tosi mukavaa :). Yksin tosiaan aika tylsää, mutta mulla oli jossain vaiheessa vedenkestävä mp3-soitin, joka oli kätevä vesijuostessa. Kuulokkeet (korvissa olevat osat) ei saanu upota veteen, joten uiminen ei oikein onnistu ilman uimalakkia, mutta juostessa tosi kätevä vehje :).
Anitra kirjoitti:
Mä vein viime viikolla kirpparille isoksi jäänteitä vaatteitani. En aio säästää yhtään vaatetta siltä varalta, että joskus tarvisisin niitä. Olen paljon ostanutkin nyt vaatteita kirppareilta, kun ei kannata uusia ostaa, kun ne jää kohta isoiksi kuitenkin :mrgreen:

Mulla ei oikeen ole isoksi jääneitä vaatteita, koska en ole suuremmin harrastanu shoppailua isoimmillani. Kaupoissa suurin osa vaatteista ei oo mahtunu päälle, joten se oli aika masentavaa. Nyt alan olla siinä rajoilla, että suurimat koot normaalikaupoissa mahtuvat. Pieniä vaatteita mulla taas on aika paljon. Vuosien varrella olen ollut huomattavastikin pienempi ja lisäksi olen ostanut esin muutamia housuja sillai, että nappi ei oo menny kiinni ja oon ajatellu laihduttavani :roll:, jonka jälkeen olen lihonut entisestään ja housut on jääneet kaappiin. Oon laihdutusprojektien yhteydessä shoppaillut omassa kaapissani vaikka kuinka monet kerrat :lol: . Kiva löytää esim. sopivia housuja, joissa on vielä hintalaput pakoillaan :P .

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-18 20:33:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jemi kirjoitti:
Tuntuu, että tekisin mitä vaan kunnon sokerihumalan eteen.

Eikö joku karppiherkku auttais asiaan? Suklaakohokas vadelmilla ja kermavaahdolla vie kyllä kielen mennessään =P~

Jemi kirjoitti:
Yksin tosiaan aika tylsää, mutta mulla oli jossain vaiheessa vedenkestävä mp3-soitin, joka oli kätevä vesijuostessa. Kuulokkeet (korvissa olevat osat) ei saanu upota veteen, joten uiminen ei oikein onnistu ilman uimalakkia, mutta juostessa tosi kätevä vehje :).

Mä en ole kuullutkaan vedenkestävästä mp3-soittimesta. Olis kyllä tosi kätevä :) Mä en ole uinut pitkään aikaan, aina tulee vaan oltua siellä vesijuoksupuolella.

Jemi kirjoitti:
Oon laihdutusprojektien yhteydessä shoppaillut omassa kaapissani vaikka kuinka monet kerrat :lol: . Kiva löytää esim. sopivia housuja, joissa on vielä hintalaput pakoillaan :P .

Toihan on hyvä, että voi shoppailla omassa kaapissa :lol: Mä heitän hirmu äkkiä sopimattomat vaatteet pois, joten ei ole niitä pieniäkään kaapissa odottamassa. Vasta löysin fb:sta ryhmän, jossa voi ostaa/myydä XL-kokoisia vaatteita. Olisinpa tiennyt vähän aikaisemmin.

Tänään on ollut vähän laiska päivä. Olis pitänyt kuntoilla jollain tapaa, kun tuli syötyä talkoissa viisi lehmäkarkkia. Se oli kyllä hyvä huomata, että pystyin olemaan järkevä ja sanomaan, että muut ottavat ylimääräiset karkit kotiinsa, ettei ne jää mulle. Muuten olis varmaan mennyt kaikki :smt016 . Hyvä huomata sekin, että ei niistä kuitenkaan mitkään sokerihimot heränneet eikä ole tarvinnut seinille hyppiä täällä kotona ;)

ViestiLähetetty: 2011-10-20 18:36:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on ollu aika heikko viikko. Nyt oon jo päässyt pahimman yli ja syön karppiruokaa. Sokerin ja syksyn yhteisvaikutus on aika masentava etten sanois :? . No, nyt taas jatketaan ja toivotaan, että ens viikko menee paremmin..
Anitra kirjoitti:
Eikö joku karppiherkku auttais asiaan? Suklaakohokas vadelmilla ja kermavaahdolla vie kyllä kielen mennessään =P~

Sillon, jos karppiherkku auttaa, niin tilanne ei ole pahakaan. Mun pikaherkkuna toimii suklaakermavaahto *slurps*. Mutta ei se auta sillon, jos ainoa tavoite on saada sokerihumala ja nukahtaa sen päälle... Yritän kaikin voimin estää tilannetta pääsemästä siihen pisteeseen, mutta aina se ei onnistu ja seurauksena on hiilarisuo, josta ylöspääseminen on aina hankalaa. Nyt sentään olen toistuvasti päässyt ylös parissa päivässä. Joskus aiemmin hiilariputki on jääny päälle kuukausiksikin.
Anitra kirjoitti:
Mä en ole kuullutkaan vedenkestävästä mp3-soittimesta. Olis kyllä tosi kätevä :) Mä en ole uinut pitkään aikaan, aina tulee vaan oltua siellä vesijuoksupuolella.

Mie tilasin sen aikanaan netistä, oiskohan ollut e-ville, mistä sen löysin. Nyt siellä ei näyttänyt olevan sitä soitinta tarjolla. Tunnetuilla elektroniikkamerkeillä on vedenkestäviä mp3-soittimia, mutta ne maksaa aika paljon. Tuo mun soitin ei maksanu kuin viitisen kymppiä, jos oikein muistan, mutta harmitti se silti, kun sen hukkasin.

edit. Löysin muuten googlella useitakin soittimia ihan edulliseen hintaan :). Esim. täältä ja täältä löytyy viidenkympin hintaluokkaa olevia vedenkestäviä soittimia. Kovin suurella muistilla varustettua soitinta on turha hankkia tähän tarkoitukseen, koska vedenkestävissä soittimissa (suurimmassa osassa) ei ole näyttöä, mikä vaikeuttaa suuren musiikkimäärän käyttöä. Toimii hyvin kuitenkin lenkillä tai vesijuostessa, kun laittaa soittimeen vain silloin kuunneltavia biisejä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-20 22:16:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ounou #-o ...kirjoitin pitkästi ja se hävis :smt013 Nyt en jaksa enää uudestaan kirjoittaa, mutta palaan myöhemmin asiaan.

Tsemppiä sulle :hug: Toivottavasti hiilari :smt074 tajuaa pysyä kaukana sinusta :smt023

Nyt :smt015 Öitä :)

ViestiLähetetty: 2011-10-21 15:00:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuo on tosi ärsyttävää, että jos kirjottaa pitkästi ja sitten koko teksti häviää :x . Toivottavasti jaksat palata asiaan :).

Kiitoksia tsemppauksesta, sitä tosiaan tarvitaan. Nyt yritän pysytellä erossa hiilareista ja syödä kunnolla oikeeta ruokaa. Tänään ois ruokalistalla hernekeittoa (itsetehtyä ja reilusti lihaista) ja illalla teen juustoisen makkara-tomaattimunakkaan. Teen varmaan tänään myös kaalilaatikon, että on sitten viikonlopuksi valmista syötävää :).

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-21 20:33:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiittelin siinä hävinneessä viestissä tietysti hyvistä linkeistä :) Nythän on hyvä aika alkaa vinkata miehelle, että sellainen olis kiva :wink:

Sitten tietysti kirjoittelin makeanhimosta ja miten mä olen siitä eroon päässyt. Sitten tänään tuli mieleen jostain naistenlehdestä lukemani juttu, missä miesten ärsyttävänä piirteenä pidettiin sitä, että jos niille kertoo jostain ongelmasta, niin ne on heti antamassa jotain ongelmanratkaisuneuvoja, kun pelkkä kuunteleminenkin riittäisi. Ja huomasin, että minähän olen samanlainen :oops: :lol:

Vaikka olenkin päässyt aika pitkälti makeanhimosta eroon, niin ei sellainen ei vielä onnistu, että voisin syödä suklaata vähän :shock: Tänään ostin matkaevääksi 100g tummaa suklaata, ja olin syönyt ne jo ennen Liminkaa :oops: #-o Onneksi sentään oli tummaa eikä tuon enempää.

Oikein mukavaa viikonloppua :D

ViestiLähetetty: 2011-10-21 20:53:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anitra kirjoitti:
Sitten tänään tuli mieleen jostain naistenlehdestä lukemani juttu, missä miesten ärsyttävänä piirteenä pidettiin sitä, että jos niille kertoo jostain ongelmasta, niin ne on heti antamassa jotain ongelmanratkaisuneuvoja, kun pelkkä kuunteleminenkin riittäisi. Ja huomasin, että minähän olen samanlainen :oops: :lol:

:lol: Meillä tuo on ollu ikuinen valittamisen aihe kaverin kans. Kun monesti tarvis vaan kuuntelemista, tukea ja vaikka halausta, niin toinen tarjoaa "hyviä" neuvoja ja ongelmanratkaisumalleja. Valitin kerran silloiselle miehelleni, kuinka lihavaksi itteni tunnen ja sain luennon hyvistä liikuntamuodoista ja painonpudotusvinkkejä :x . Meinas syttyä sota, kun mie tietenki pahoitin vaan mieleni enkä osannu ilmasta, että mitä oisin oikeesti halunnu. Enemmän ois auttanu se, että mies ois vaan sanonu, että sie oot ihan hyvä tuollasena ja antanu halin. Seuraavalla kerralla samankaltaisessa tilanteessa aukasen kyllä suuni ja sanon suoraan, mitä haen. Muutenkin tuntuu monesti miesten kans, että parempi on sanoa asiat suoraan kuin vihjailla.

Hyvää viikonloppua sullekki :).

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00