Jemi kirjoitti:
Nesteet lähteneet ja vielä 100g sen päälle

. Vielä yks 100g, niin oon viikon tavoitteessa. Ja niin tietenkin se pitää myös pitää poissa maanantaihin saakka.
Hyvä, hyvä

Kyllä se 100 grammaakin lähtee. Hyvä syy pitää viikonloppuna tiukkaa linjaa
Jemi kirjoitti:
Pitää kattoa, jos joskus vaikka uskaltaisin. En oikeen oo koskaan ollu ryhmäliikuntaihmisiä ja se vähän kauhistuttaa. Minkäköhänlaisia ihmisiä siellä käy? Mitä mie laittasin päälle? Hmm... Pitää miettiä, että uskallanko.
Mukaan vaan

Mä en itse miellä sitä mitenkään ryhmäliikunnaksi, kun siinä ei suunnitella mitään ennakkostrategioita ja muita teknisiä kuvioita. Riippuu ihan itsestä, miten paljon haluaa muiden kanssa olla juttusilla. Pari vaihtuu niin usein, ettei siinä ehdi kauheesti edes stooreja kertoilla
Ja siellä käy ihan tavallisia ihmisiä. Ei siellä tarvita muuta kuin iloinen mieli mukaan

Vaatteet sellaisia, joissa itse viihtyy. Hyvin vähän siellä kukaan vaatteilla yrittää koreilla. Kengät on tärkeimmät eli jotkut sellaiset, joissa on hyvä, liukuva pohja...ettei mene ihan askeltamiseksi

Sähän voit mennä vaikka maanantaina kurkkimaan ovelta, miltä siellä näyttää

Ja Jemi ja Bage...niin hullua kuin se onkin, niin joskus vaan pakko kärsiä

On mulla oman jalan mukaan tehdyt pohjallisetkin, mutta eilen ne unohtui. Ja mulla on lisäksi niin iso jalka (41), että vaikea löytää sellaisia kengiä (varsinkin kesäkenkiä), johon se pohjallinen mahtuu

Ja krooninen rahapula taas estää niitten kaikista parhaimpien kenkien ostamisen. Yritän kyllä tästä lähtien satsata niihin, kun nyt on näinkin selvästi huomannut, mitä huonoilla kengillä saa aikaseksi

Ne Kobi Levin kengät oli kyllä hauskoja
Olikohan mulla tänään joku 70-luvun kriisi

Koko viikon on töissä ollut pullaa ja keksejä tarjolla, mutta tänään vasta ne oikein huusi mua ottamaan niitä

Pysyin kyllä tiukkana, mutta töiden jälkeen oli pakko käydä kaupassa ja ostin matkaevääksi tummaa suklaata (edessä oli kolme tunnin ajomatka). Mä ehdin kyllä syödä niistä puolet jo 15 minuutin kotimatkalla

Matkaevääksi otin sitten kotoa 100grammaa leipäjuustoa ja sitten sanoin vielä miehelle, että tekee vähän kevyempää ruokaa illaksi, joten ei sitten varmaan tule kauhean paljon ylimääräistä.
Huomenna mökille merenrantaan

Ekaksi toivottiin myrskyä, mutta se tulikin jo tänään, mutta huomiseksi on luvattu tähtisadetta. Sekin passaa oikein hyvin

Mukavaa viikonloppua teillekin