moi taas karppikaverit!
ilon aiheita tanaan:
viimeinen tyopaiva!!!!olen lihonut!!!!
huomenna tanskaan!!!!
jne...
kommentoinpa nyt tuota lihomista. oli tuossa viime viikolla sitten kuukautiset, ja tietenkin turvotusta ja vaikka mita. viime aikoina olen kuitenkin ollut huomaavinani, etta housut on kayny kiristamaan.noooh, lauantai-iltana vetasin sitten yhdet n. 3 kuukautta vanhat housut jalkaan ja ei ...kele! hirvee mahanrollykka vyory housun kaulan yli. se vyoryminen ei meinannu loppua ikina! ihan hirveeta! ois herkemmalle ihmiselle tullu itku, mutta mina tiedan mista se johtuu. on tassa tullu vahan syopoteltya viime kuukaudet. on ollu niin paljon kaikenlaista ilmassa, etta syopottolyksihan se meni ja ahmimiseksi. onneksi, luojan kiitos!!!, olen kestanyt karppi ruuissa, muuten ois varmaan paukahtanut 20 kiloa lisaa.
eli mita tassa on nyt tehtavissa? helppoa: oikeaa ruokaa, siis lihaa (proteiinia), kasviksia ja rasvaa. ja etenkin ne muut aineet sitten vaan taas kertaviikkoon. juustoa voi syoda vaikka salaatissa, mutta ei puolta kiloa kerralla hedelma keon kanssa. tsot tsot!

ja jonkin sortin turhanpaivasta kaveleskelya on kaytava harrastamaan! nain ei joudu turmion tielle.
etta nain. karpilla voi siis lihoakin, kun vaan syo oikein hyvakarpisti ja ihan hillittoman paljon. etta sitten niin.... karppikaverit, ei syyta paniikkiin! tama on elamaa. ja tunnen olevani kylla niin loisto-rauli, kun vaan voin, olipa nyt tullu muutama kilo tai ei. ja tasta mina ne nyt karistan ja viela karistan ylimaaraisiakin. hip hei ja tana iltana alkaa loma!