karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-25 07:27:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-20 19:27:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Paljon vaaka maksoi?

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wr290X9/][img]

ViestiLähetetty: 2009-03-20 19:51:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hoh hoijakkaa :smt015 on taas perjantai ja ihan loppu. Onneksi kohta tulee mun lempiohjelma - hauskat kotivideot neloselta :lol:

Tänään olen syönyt aika ok. Pari leipää on kyllä mennyt - lounaalla puolikas varrasleipäpala ja kotona Vaasan 100% Ruista yksi pala. Aika läski olo on. Tuosta kun toi puntari mittaa sen rasvaprosentin niin tais olla muistin mukaan jotain lähes 37% :oops: Aika paljon taas tullut syötyä ja leivästä ja omenasta johtuen hiilarit 47,3 g...

Vähän väsyttää tää syömisten laskeminenkin. Tekis mieli vaan syödä mitä mielitekee. :smt095

Tälläviikolla on kyllä urheilut olleet aika heikossa. Tuolla ulkona ei jaksa raahustaa kun tuulee... Tiistai aamuna olin Pilateksessa ja tänäaamuna Stretchingissä. Ihan kamalan tuntuista kun on kaikki lihakset ihan helvetin kireenä... Noh - kai ne lihakset siitä kohta alkaa venymään ja homma alkaa tuntumaan hiukan miellyttävältä :smt048

Huomenna ajattelin mennä aamusta uimaan ja sitten pitäis reissata mussukan luo könyämään. :smt057

Oli muuten hyviä ne säilötyt munakoisot - siis en nyt koko purnukkaa vielä vetäissyt, mutta ruisleivän päällä maksamakkaran seurana maiskutin menemään =P~

Vaaka maksoi 50€ -oli Sokoksen 3+1 päivää shokkivartti tarjouksena (33€ alea normaalihinnasta) :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-03-21 09:43:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

oothan sä ihan hyvin liikkunut jos oot käyny pilateksessa ja stretchingissä =D>

mullekin iskee välillä(varsinkin väsyneenä) toi hällä väliä tunne,tekis mieli heittää kalorilaskuria vesilinnulla :smt019 ja niinhän mä oon jo muutaman kerran tehnyt 8) mutta ehkä niistä hirveistä oloista oppii jotain,kolmas kerta toden sanoo.mä eilen kaupassa pitkään harkitsin ostaisinkouotilaa mutta onneksi jätin käntyn kaupan hyllylle,todennäkösesti olisin syönyt koko pajetin ja sitten jotain hiilarihöttöä päälle :evil: mutta hienoa jos sa pystyt pitämään ruisleipää silloin tällöin ruokavaliossas :smt023

oikein romanttista viikonloppua muusukan kanssa! :smt055

ViestiLähetetty: 2009-03-21 13:15:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No nyt on taas vähän parempi mieli - vaikka tulikin nukuttua puoliyötä valot, tv, rillit, vaatteet jne päällä ja vasta klo 4 laittauduin oikeesti nukkumaan..

Aamulla heräsin aika ajoissa kun poika tuli katsomaan lastenohjelmia mun sänkyyn (mun huone = olohuone = ainoa paikka missä on TV). Ajoissa sitten painelin uimahalliin ja poljin vettä (vesijuoksin) puolituntia ja uin vartin verran ja vielä lekottelin terapia-altaassa venytellen ja hierovia suihkuja otin kanssa... Nyt vähän kahvia koneeseen kotona ja taas menoksi - kullan luo Aurinkolahteen. Siis ihan nyt pitäis lähtee...

Nopee vaan syömiset: aamulla mun kananmuna, vadelma, soijajuoma, oliiviöljy & ruislese -pirtelö. Lounaaksi pussillinen hasselpähkinöitä ja kaksi kuppia kahvia :-P

Hauskaa lauantaita kaikille!

ViestiLähetetty: 2009-03-21 19:51:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

pikasesti tulin ilmottamaan että olin sun luottamuksen arvoinen ja pysyin jätskistä erossa :)

sähän oot ollu tosi reipas ja saanu vähän hemmottelevia kylpyjä ja suihkuja,luksusta =D>

ViestiLähetetty: 2009-03-22 12:48:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntiata vaan kaikille.

Mikähän on että nyt on viimepäivinä mennyt toi kcal järjestään yliäyräiden... Liikaa rasvaa :-P Hemmetti - mikään ei nyt oikein tunnu toimivan... :cry: Pitäis oikeesti olla vertaamatta syömisiään toisiin/ normeihin ja syödä aan sen minkä tarvitsee nälän poissapitämiseen :-k

Eilenkin illalla syötiin mussukan kanssa sitten vielä uunilohta ja salaattia ja parsakaalia. Ja mä söin iltapalaksi myös vähän mustikkakeittoa (sokeroimatonta) ja sellaisen feta-oliivi-valkosipuli snack rasian... Ukkeli veti napaansa vielä näitten lisäksi jotain valkoista vehnäsämpylää ja iltapalalla täytettyjä ohukaisia - ei edes tehnyt mieli :? - tulos kcal = +260 :evil:

Aamu alkoi mahtavasti - paistoin paketillisen pekonia päätä kohti (okei - ehkä hiukan liioittelua tässäkohtaa) ja lisukkeena avokadoa, salaattia ja raejuustoa =P~ (Kulti veteli taas lisäksi sitä valkoista vehnäsämpylää, minä en). Ruokajuomana oli taas mustikkakeitto. Mitähän kehittelisi lounaaksi - salaattia ja jotain - koska tuota salaattia on vieläkin aikalailla - mutta kaupasta pitää vielä sitä "jotain" kipaista hakemassa - tämä mun ystäväni kun ei jääkaappeihinsa juuri ruokia hanki, kun tarvittaessa... Se on muuten vähän häiritsevää kun huomaa syövänsä saman verran tai enemmän kuin ukkeli - joka on siis 190 pitkä ja lihaksikas... Ei ihme jo vähän lihoo?? #-o

Huomenna on punnitus - saapi nähdä onko tuloskin plussan puolella :? Varsinkin kun on se uusi vaakakin.. :smt087

ViestiLähetetty: 2009-03-23 16:56:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo-o. Punnasin aamulla kauheessa kiireessä... Taisi olla se 62,5 - eli lihottu on :-( mutta pitää vielä tarkistaa kotona kun pääsen näkemään sen paperinpalan jonka kulmaan raapustin.

Vähän joo harmittaa. Pitäisi olla tiukempi - mutta tämäkin tuntuu jo niiiiiin rankalta :evil: frendi pitää noin 20g:ssä hiilarit ja on nyt laihtunut parissa kuukaudessa 10 kg =D> Olispa itsellä samanlainen itsekuri. Se tosin syö proteiinia justiin niinpaljon kun haluaa ja urheilee myös... Ja hällä oli enemmän pudotettavaa. Tosin kun verrattiin rasvaprosentit niin kyllä oli meikäläisellä korkeampi :oops:

Äh - ei auta ei. Niin väsyttää että tekis mieli vaan syödä mussuttaa ja nukkua, mutta ehkä se viikko taas tästä lähtee kun pääseen rytmiin kiinni...

Muuten on tänään ollut ruuat tosi karpisti, paitsi se pala ruisleipää ja omena lounaalla ja sitten tajusin että kun noi automaatti capuchinot tehdään rasvattomasta maidosta, niin siitähän tulee ihan helkkaristi sitä hiilaria... :evil: Noh - tästälähin sitten vaan mustana :?

ViestiLähetetty: 2009-03-23 19:12:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kiva kun kävit taas kannustamassa :)
kyllä tää on ero on muhinut jo pidemmän aikaa.en voi pakottaa toista muuttumaan jos ei perhe-elämä kiinnosta.surullisinta tää on lasten kannalta,mun tyttö on kovasti kiintynyt mieheen ja pelkään et miten hän reagoi.poika nyt on vasta 2 kk ja ei tajua vielä koko hommaanoh,eletään päivä kerrallaan,onneksi mulla on hyvä tukiverkosto,vanhemmat ja sisko asuu muutaman kilsan säteellä.
tiedän ton mässäys tunteen joka väsyneenä iskee mutta uskon että sulla on itsekuria vastustaa sitä :smt041
meillä näköjään paino pyörii ihan samoissa lukemissa :lol: millä se saataisiin laskusuuntaan :-k
ei ainakaan tolla irtissäkillä ja kinuski-keksi-jätskillä mitkä ostin illaksi :oops:
tsemppiä vaan alkaneelle vkolle! :smt023

ViestiLähetetty: 2009-03-24 20:01:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos tsempeistä. Tänään olen ollut lempeä itselleni ja annoin itseni ihan ilman mitään morkkiksia syödä Picnicin salaatin mukana tulevan patongin palan... Se oli joku tummahko ja ehkä jopa kokojyväviljaa osin :shock: ja päivällä töissä söin kanssa salaatin kanssa ruisleipää.

Leipä on tässä se kettumaisin juttu. Mä RAKASTAN leipää. Itku tulee kun sitä ei saa syödä :cry:

Tiedän lipetti niin noista fiiliksistä. Toivottavasti se tyyppi ei ole niin dorka että ei sitten pidä yhteyttä niihin lapsiinkaan... [-X Miksi monet "miehet" ei vaan tajua... Tosin, kyllä parivuotias unohtaa nopeasti ellei sille muistuta :|

En sitten eilen löytänyt sitä vaa'an lukeman ja mittauksia sisältänyttä paperinpalaa - pitää yrittää tänään vielä muistaa katella jos se jostain hyppäis esiin. Tänään kävin taas aamulla yli tunnin Pilateksessa. Huomenaamulla olis tarkoitus painella koiran kanssa pitkälle ja hikiselle aamulenkille ja yrittää ehtiä duuniin YT infoon - booriing :smt015

En kyllä Lipetti tiedä miten näistä kiloista pääsee - mä olen taistellut enemmän ja vähemmän tän saman kilomäärän kanssa jo vuosia #-o Alkaa tuntua että se lipolyysi tai joku muu plastiikkakirurgin tekemä toimenpide on ainoa keino päästä näistä... :wink: Noh - jos vielä yrittäis "luonnon keinoin" kun ei tuota rahaakaan ole ylimääräistä... :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-25 13:49:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mä kävin tänään picnicissä mutta annoin mun patongin systerille :D
kauheella tsempillä taas eteenpäin,aamulla oli lärvi niin turvoksissa ettei eteensä meinannu nähdä...
mä uskaltaudun puntarille vasta ensi viikon perjantaina,parin päivän mässäyksien ansiosta pudottelen näitä saamarin samoja kiloja yhä uudelleen ja uudelleen #-o
jos sitä vaikka voittais lotossa niin painelisin suoraan rasvaimuun.ja saattasin ottaa silikonit näiden nahkarukkasten tilalle :lol:

positiivisella asenteella eteenpäin,kyllä me näistä sitkeistä monta kertaa laihdutetuista kiloista vielä eroon päästään! =D> hienosti oot jaksanu taas liikkua,tsemppiä vaan loppu viikkoon! :)

ViestiLähetetty: 2009-03-25 16:01:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos tsempeistä - niitä tarvitaan...

Ei mee ihan putkeen tänään nämä syömiset - kun naputtelin jo suunitellutkin ruoat tuonne kiloklubiin, niin näyttäisi tulevan lähes 50g hiilaria :oops: 133g proteiinia :x ja vaan 86g rasvaa. Energia pallura on punaisella - tänään vaihteeksi siksi että on liikaa proteiinia :evil:

Aamu alkoi kyllä ihanasti 50 minsan reippaalla lenkillä hauva-kullan kanssa... Siitä lähtien on sitten ollutkin vähän laimeempaa... :|

Mä lähden nyt ostamaan kengät. Ehkä siitä tulee parempi mieli 8) (ja laihtuu ja nälkä lähtee vuosiksi :mrgreen: )

ViestiLähetetty: 2009-03-25 20:21:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

tulin tsempittää sua joten :smt041 :smt041 :smt041 :smt041

maxi olkoon mun paheni,tänään litkin sitä puoltoista litraa mut eipähän sit tullu syötyä paljon,kalorit 1000 ja hht n 20.liekö tuokaan kovin hyvä.

sulla näyttää olevan sama juttu prodejen kanssa,liikaa,liikaa,liikaa #-o what should we do? :-k

toivottavasti kenkien osto auttoi ja sait paremman mielen :)

ViestiLähetetty: 2009-03-26 16:26:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hah haa... Kiitos tsempeistä :smt109 Kenkien ostaminen on aina ihanaa - mutta vaikutukset kuitenkin aika lyhyet tuolla piristymisellä 8)

Löysin vihdoin sen paperinpalan mihin laitoin mittaukset maanantaina:
Mittaukset
rinnat päältä: 94 - 91 - 90 - 91 (okei menkat...)
rinnat alta: 79 - 77,5 - 77,5 - 77
vyötärö: 81- 77- 78,5 - 78,7
napa: 89 - 89 - 89 - 91 :smt022
lantio: 98- 97,5 - 95,5 - en muistanu mitata
reisi ylh: 56 - 55,5 - 54,5 - 56 :?
reisi alh: 44 - 41,5 - 42 - 43 :shock:
Haba: 30 - 29 - 29 - en muistanut tätäkään

Ja paino oli tosiaan se 62,5 kg josta rasvaa 37% :smt011

Ajattlein nyt antaa itseni syödän hyviä hiilareita jonkin verran löysemmin... Jos sillä saisin kompensoitua tuon proden määrää. Eilen illalla vetäisin purkin ananasta ja tänäaamuna heti otin yhden 100% ruisleivän j alounaalla taas sen omenan. :wink: Mutta eikös se omena päivässä pitänyt sen lääkärin loitolla tai jotain :smt043 Nyt pitää kohta lähteä koulua kohti ja matkalla käydä ostamassa joku mäkkärisalaatti tms...

ViestiLähetetty: 2009-03-26 18:11:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

eiköhän kaikkiin noihin sun plussa-mittoihin vaikuta ne menkat...?

ja mitä hiilarien lisäämiseen tulee niin jos olo pysyy hyvänä ja paino ei ala nousta niin mikäs siinä :D

hauskaa opiskelua! :D

ViestiLähetetty: 2009-03-28 16:59:06 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Lauantaina Chubylle! :smt026

ViestiLähetetty: 2009-03-29 14:37:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ja sunnuntaikii.. :smt026 :smt026

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wr290X9/][img]

ViestiLähetetty: 2009-03-29 15:05:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos kiitos... Sunnuntaita kaikille... ja terveisiä vaan hiilarihelvetistä... :x

Olen eilen pistänyt sitten ihan läskiksi koko systeemin ja vetelin täällä synttärikakakun täytteet aamupalaksi (ei vielä kovin paha, koska oli vadelma kerma-rahkaa ja osin makeutusaineella makeutettu...), lounaaksi suklaapatukoita :oops: ja päivälliseksi karkkia ja täytekakkua.... Ja pari valmislihapullaa... ja lasi vanhaa invalidia - Tosi terveellistä :roll:

Oli niiiiiin kiire kokopäivän etten ehtinyt syödä mitään kunnollista. Tyttären synttärijärjestelyt vei kaikki tahdonvoiman... :?

Tänäänkin olen jo muutaman karkin vetäissyt, mutta nyt alkaa parempi elämä (huomenna tiukistelu) 8) Nyt on edessä omatekemää jauhelihakastiketta tomaattisessa ja kermaisessa kastikkeessa - ihan vähän täysjyvämakaronia ja paistettuja muakoisoviipaleita, sekä kurkkua ja tomaattia... Ja aamulla söin paistettua pekonia ja munaa täysjyväruisleivällä ja kylläkin lasin Lidlin appelsiinitäysmehua.

Väsyttää ja on niiiiiiin hemmetin saamaton olo. Tiedossa on kuitenkin että tänään olis saatava tehtyä liuta kouluhommia ja opiskeltua huomiseen kokeeseen... :smt015

Kultakin kävi mua täällä vähän pussailemassa :smt008 , mutta lähti jo kotiinsa ja sitäkin on ikävä :cry:

ViestiLähetetty: 2009-03-29 17:26:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kävin sitten uimassa. Tosipaljon riitti energiaa altaassa. Olis voinut olla vaikka pidempäänkin, mutta halli meni kiinni. Nyt pitää lähteä loskaan laahustamaan koiran kanssa :? Mä VIHAAN loskaa ja näitä kurakelejä :evil:

Tulipas syötyä pari pekonisipsiäkin vielä kun oli tuossa kulhonpohjalla... Keksejä on vielä vaarallisen paljon pitkin poikin kaapeissa ja muualla... Ja näköjään suolatikkuja avattu pussukka... Noi makeat ei niinkään ole mun kompastuskivi, vaan just noi suolapalat... Vaikka eilisen perusteella ei uskoisi. Mulla on vielä noita kookossuklaitakin (ihan kaupan sokeritäyteläisiä) puolipussia ja ne ei mene lapsille, joten joudun ehkä syömään ne vielä pois tänään :twisted: Tai en mä pysty niin paljoa makeeta syömään #-o Vien ne huomenna vaikka töihin ja kouluun ja syötän jollekin laiheliinille... :lol:

Huomenna on sitten taas punnitus :twisted: . Tullut varmaan viis kiloa lisää ihan parissa päivässä :oops:

ViestiLähetetty: 2009-03-30 17:36:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

jaahas,sääkin sitten vierailit hiilarihelvetissä [-X tosin vähän pienemmässä mittakaavassa kun minä :) ja sä saat hienosti itteäs niskasta kiinni repsujen jälkeen, mulla kun semmonen "kun nyt meni vituiksi niin vedetään sitten urakalla"-meisinki.
ei muuta kun kovasti tsemppiä sinne, nakkaa niillä hiilariherkuilla vaikka sitä kuuluisaa vesilintua =D> :lol:
täytyy käydä vielä myöhemmin kurkkaamassa sun vko-tulokset,ite kun en pelkurina oo yli viikkoon uskaltanu vaaalle 8)

ViestiLähetetty: 2009-03-31 18:47:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Chubbyyyyy, mihis sä oot kadonnut???!!! :-k

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00