Bigboss kirjoitti:
Meni aikaa kun luin koko ketjun

Tzemppiä vaan, sulla on itsekuria, joten varmasti onnistuu!
Älä silti vaadi itseltäsi liikaa, varsinkaan kun se gradu on huipputärkeä vetää kunnolla pakettiin.
Tuo viimeisin ajatus 50-52 rajasta kannattaa, ainakin minusta laittaa pidemmän ajan tavoitteeksi, eli loiventaa tahtia nyt kun osatavoitteet alkavat olemaan hyvällä mallilla.. Mikä on kyllä varmaan juuri se vaikein osuus koko matkan aikana. Teet toki kuten haluat, me kannustetaan kyllä kaikki!
Enkä mulla tosiaan onkin itsekuria, kiitti
Bigboss
Ja suhtaudun tavoitteeseen juuri kuten kuvasit. Tässä elämäntilneetessa olen hemmetin tyytyväinen joka viikkoon, kun vain ei lukemat olis enää nousussa. Vaikka sitten jumisi tässä jonkin aikaa.
Marikalle: Vertaistukea

Töiden vähentämisessäkin on omat varjopuolensa. Ohuempi massi

ankeampi elämä. Jatkuvaa tasapainoiluahan tämä on, semmosta jonglöörausta. Mulla ei just nyt ole mitään tavoitteita liikkumisen suhteen, paitsi että aina välillä on josain muodossa liikuttava ihan terveyssyistä. Osatavoitteiden asettaminen on onnistuvassa yliopisto-opiskelussa tärkeä taito, jos haluaa pään pysyvän kasassa, kun tosiaan on muutakin elämää opiskelun lisäksi
NF: Kai mä noita supereita testailen samasta ikiaikaisesta syystä, josta lukioiässä käytin spirulinapuristeita. Eli yleisen vireystilan (ja henk + fyys. vastustuskyvyn) parantamiseen. Koen yleisen vireystilan, eli sen ettei nuuduta ja väsytä, vaikuttavan ihan kaikkeen, joten vaikka mitä sen eteen olen valmis kokeilemaan

Liikasyömisenikin kun liittyy oikeastaan aina pelkästään väsymykseen ja tavalla tai toisella huonoon oloon, johon useinmiten niskajumi ja migreeniuhka liittyy. Jos mulla on hyvä tai edes kohtalaienn fiilis, ei tulöe mieleenkään syödä liikaa tai jotakin sopimatonta epäkarppia.
Illalla söin raakaa paprikaa

ihan karsee turvotus. Se oli sitten siinä.
Aikainen aamiainen sama kuin eilen ja varsinainen aamupala äsken 2 voissa paistettua luomumunaa, päälle Emmental-siivut ja oheen kourallinen luomusaksanpähkinöitä. Olipas maittavaa

lisäys: hapan omena ja piparminttuteetä Carmoliksella sammiollinen