Nyt sitten viikko karppailua takana. En osaa sanoa onko olo muuttunut, mutta noh... ruuan jälkeinen turvotus ei ole ollut mainittavaa, kuten oli ennen. Koko viikon olen ollut hieman epätietoinen kaikesta. Äitinikin ilmoitti minulle, että " Teetköhän tuon nyt ihan oikein, kun tuo rasvan määrä tuntuu olevan aika hurja, osaatkohan nyt ollenkaan.". Hmm. no osaanko?
Hiilihydraatit/pv: 20g, välillä hieman vähemmän, välillä muutama gramma enemmän.
Proteiinit/pv: Pyrin n. 60 grammaan joka päivä.
Rasvat/pv: Rasva on ollut hakusessa, koska siihen ei ole tottunut, mutta yritän päästä mahdollisimman lähelle 100 grammaa.
Syön n. 4 kertaa päivässä kanaa, lihaa, vihanneksia. Usein aamuiksi teen karppipizzapohjasta 1/8 palan leivän, jossa päällä juustoa, kurkkua, joskus tomaattia. Ruokien kanssa usein kermakastike, josta saa helposti rasvoja!
Voisin kokeilla monipuolistaa ruokalistaani, kun saisi aikaiseksi.
Nälkä on huomattavasti oikeastaan kokonaan hävinnyt. Jos aamulla syö tuon leivän ja lasin maitoa, ei nälkä ihan heti tule, toisin kuin ennen. Söin 3-4 ruispalaa, margariinia,juustoa,kurkkua ja nälkä oli viimeistään 11.00
Onneksi paino putosi viikossa edes vähän. Olen niin malttamaton, että meinaan luovuttaa, jos ei mitään tapahdu heti,tässä ja nyt. Jouluksi yritän päästä edes lähelle tavoitepainoani.