Kiitokset
pikkunakille vierailusta!
Meillä vauva täytti juuri 2kk ja ihan kivasti on mennyt, kiitos kysymästä. Mies on edelleen kotona, kun jäi isyyslomalta sairaslomalle, joten arki on sujunut aika kevyesti kahden aikuisen voimin. Esikoinen täyttää pian 2 vuotta eli ei tässä paljon ehdi vauvasta nauttimaan, kun pitää juosta uhmailevan viikarin perässä...

Tosiaan kilosaalis tällä kertaa jäi puolet pienemmäksi ja olen kanssasi samaa mieltä - ihanaa on!
Vähän nyt kyllä jänskättää tämä kaamoskarppaus ja kilojen tiputtaminen yleensäkin, kun käväsin tänäaamuna puntarilla. Lukema oli palannut lähes takaisin kahden viikon takaiseen aloitukseen...

Näytti siis 67,4kg.

Huomenna mulla olisi varsinainen punnituspäivä, mutta pitihän sitä käydä vähän vakoilemassa, mitä viikossa on saatu aikaan. En kyllä vielä heitä kirvestä kaivoon ja ala muuttaa syömisiäni mihinkään suuntaan, vaan sitkeästi yritän tällä omalla (=samalla kuin vuosi sitten) linjalla, joka lienee lähimpänä hyväkarppausta. Jos tämä ei enää minulla toimi, alan sitten miettiä enemmän, mitä tekisin, mutta vedettäköön vielä parisen viikkoa näin. Ehkä tuo imetys nyt sekoittaa kuvioita.
Eilen yritin etsiä aiemmista ruokapäiväkirjoistani ja foorumilta muutenkin "mikropizzan" ohjetta, mutta eihän minä mitään löytänyt, kun vartavasten yritin etsiä. Iski nälkä ja jotain teki mieli saada nopeasti nenän eteen...

Jotain mukavaa sentään löysin sillä olin ihan unohtanut, että vuosi sitten syy(S)karppauksen lopulla painoni oli 61,5kg! Tavoitehan oli silloin sen alle 60kg, mutta kyllä täytyy nyt sanoa, että olisin
niin onnellinen (edes) alle 63kg:sta...
Pitänee jostain kaivaa taas aimo annos tsemppiä ja reipasta mieltä, kyllä minä onnistun! Onnistunen?
Onnistunhan...