karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 19:10:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-09-24 09:45:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Alkukesästä minä olin sairaalloinen, ja loppukesästäkin vielä. Nyt olen vain vaikea, mutta aika vaikea vielä. Tavoitteena on olla joulun jälkeen merkittävä. Siis painoindeksiltä ;-) Perkeleitä peliin ja paino alas olkoon mottoomme tää. Aseina ankara v*tutus ja vasta lainasta palautuneet Heikkilä ja Salmenkaita & Tavi, sekä uutena meille muuttanut Karpin keittokirja. Taustatukea toivottavasti perheenjäseniltä - mies on opetellut kokkailemaan.

Ja tavoite ei suinkaan ole kamppiksen lopussa, eli ennen joulua. Kuka tahansa nyt pystyy vetämään tiukan runttauksen ennen joulua, mutta vain minunlaiseni supersankari selviää joulusta lihomatta kuutta kiloa taas :oops: Eiks selviäkin? Edes tänä vuonna? Eli tarkoitus olisi vetää sen verran marginaalia, että ei ole joulun jälkeen taas sairasta menoa.

Traagiset mitat tällä hetkellä 155 ja noin 96 ja hiukkasen alle 40 ja vielä 35. Tavoite on alle 84 eli alle 35 ja yli 36 sitten Kaamoskarppauksen lopussa. 155 tuskin muuttuu enää, ellen sitten vajoa. Arpokaa numerot valitsemiinne kohtiin. Ja nimimerkkini hämäyksestä huolimatta olen semmoinen äiti-ihminen. Joku oli joskus luullut muuta, mutta se ei ollutkaan nähnyt minua :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-09-24 11:44:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi Enska :smt039 Kiva kun loiskahdit lammikkoomme. Täällä onnistuu :D :D

**********************************************************************************************

ViestiLähetetty: 2008-09-24 12:36:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa vaan, samassa veneessä, tai...no...lamikossa ollaan :roll:

ViestiLähetetty: 2008-09-27 20:39:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime viikonlopun synnit on kuitattu ja todettu taas että minä olen jätskinarkkari. Siis mille tahansa muulle minä pystyn sanomaan ei, ja pysymään kohtuudessa, mutta jäätelö vie kyllä naista turmion teille niin että viuhuu. Mutta tiukka kurinpalautus ja tänään olikin jo sitten ihan helppoa lastenkutsuilla olla ottamatta mitään muuta kuin kahvia ja vähän kasviksia. Päänsärkykin on jo hellittänyt, oli tuossa viikolla jo semmoista vierotusoirepäänsärkyä että sen kun voisi laittaa purkkiin ja vähän nuuhkaista aina kun tekee mieli olla ihan vähän vaan holtiton.

Kyllähän sitä liekaa voi varovasti sitten taas löysätä, kun tämä järkevä elämä on palannut selkärankaan. Karppia elämää on kuitenkin takana ihan pitkiä aikoja ja raskautta edeltävästä vaiheesta on kyllä jäänyt pieniä jälkiä, joten ihan täysin hiilarimaahan en ole eksynyt, mutta nyt taas tuntuu että on vähän pakko kulkea silmälaput silmillä ja tulpat korvissa vähän aikaa. Jos sitten vaikka joulun kunniaksi maistaisi palan sitä sitruunajugurttisuklaata :oops:

ViestiLähetetty: 2008-09-27 21:31:37 
Moi! :smt039 Jätski minullekin on taas kompastuskivenä ollut. :oops: Nyt päätin, että kaupan jätskit saa jäädä sinne ja teen sitä elsin ohjeella itse ja muutkin herkut vaan karppia. :D
Eiköhän me kaamoskarppauksessa onnistuta. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-09-28 23:27:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi Enska!!!

Täällä yks jäätelöaddikti liittyy sun seuraan. Mä en tiedä mistä olen löytänyt selkärangan pysyäkseni erossa, mutta jo kokonaiset kaksi viikkoa mennyt ilman...

Me onnistutaan!!!

**Ei se kuitenkaan niin hyvää oo, et sen takia kannattais repsahtaa**

ViestiLähetetty: 2008-10-04 19:49:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aj sattans sentään. Ei kannattais koikkelehtia ja loikkia mitään laukkahyppyjä, jos on painoa tän verran. Kuva Ja sitten ne vielä väittävät että liikunta on terveellistä :shock: Ei ainakaan mun jaloille... No, ehkä lajivalintaa olisi voinut hiukkasen pohtia, mutta pakkohan sitä nyt on vanhan vähän uuttakin kokeilla 8) Jos kumminkin jättäis ton paikkojen hajottamisen vähemmälle ja yrittäis tästedes pitää edes toisen jalan maassa, ellei sitten ole kokonaan vedessä...

Paino laskee, paleltaa. Ja haisen pahalle. Paitsi nyt saunan jälkeen, mutta etenkin semmoinen kunnon ketoosihiki on kyllä aikast oksu.

ViestiLähetetty: 2008-10-16 16:08:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllähän tämä tässä. Jalka taitaa olla marssimurtunut, kun ei kipu parane. Eikä sitä varmaan paranna monen kilometrin kävelyt :oops: joten pitänee antaa lepoa. Syömisen kanssa on tasapainoilua, tiistaina sorruin pieneen palaan typerää pahaa porkkanakakkua isän synttärien kunniaksi, mutta en toistanut virhettäni, vaikka kakkua jäi. Tänään olin pitkästä aikaa elokuvissa - ilman mitään syötävää. Painon putoaminen on hidastunut, mutta laskusuunnassa edelleen. Hyvä minä!

ViestiLähetetty: 2008-10-16 17:46:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tsemppiä sulle enska!! :smt038

ViestiLähetetty: 2008-10-19 09:37:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Plääh. Kyllä vaan niin helposti lähtis taas mopo käsistä, kun sitä ihan pikkusen vaan ottaa kakkua ja pullaa sukulaislapsen synttäreillä. Sitä on heti iltasella kiertämässä kaappeja ja ettimässä ihan vähän vaan jotain pikkusen hyvää #-o Aikast paha narkki olen. No, huomenna koittaa taas arki ja oman keittiön herruus, kun vieraat lähtee kotiin, niin ei tartte sitten olla ihan kohteliasuudesta syömässä asiattomuuksia.

ViestiLähetetty: 2008-10-19 09:47:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

10 kg jo pois, vau!!! :D

Oletko muuten lukenut Sokeripommi nimistä kirjaa? Kertoo sokeririippuvuudesta ja valaisi mua hurjasti! :)

ViestiLähetetty: 2008-10-23 11:34:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mmmmplääh. Taas tökkii, kun piti mennä lipsumaan. Onko tässä nyt oikeasti vedettävä taas liinat kiinni kokonaan, että pääsee tästä höpökarpista edes kunnon hyväkarpiksi, mielummin alakarpiksi. Että voi olla vaikeaa, ei näemmä voi edes tummaa suklaata lipsahuttaa, kun naista viedään. Heti alkaa leipä hyppia suuhun taas ihan itsekseen, eikä se paljon lohduta että se on täysruista. Ja riisit, tummat toki, mutta riisit silti, ne ihan jonossa juoksee suuhun, tosta noin vaan aivojen ohi. Ja kirkkain silmin selitetään että joo, nää on hei hyväkarppia! Ja tokihan ne kuivatut mansikat, nekin on ööö... terveellisiä flavonoideja, ihan koko 200 g purkki #-o Kuten myös omenat, kotimaisiahan ei lasketa? Ja mustikkahillokin on terveellistä, vaikka siinä on sokeria 50 g sadasta, kun marjat on terveellisiä? Että sitä voi heittää vaikka viis ruokalusikallista partaäijän päälle. Niin ja perunoita ei lasketa miksikään, kun ne on luomupottuja ja ostettukin lähikaupasta! Eihän?

PRSKL, pitäsi vissiin lapioida samaan syssyyn sitten pari täytekakkua ja kaks kiloa pullaa, niin että sattuis taas kunnolla ja muistais :twisted: Että voi aikuinen ihminen sitten olla yks tekosyymestari. Ne tekosyythän ne eniten lihottaa, ei suinkaan kaikki se terveellinen ruoka, jota niiden varjolla syön O:)

ViestiLähetetty: 2008-10-23 19:02:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moron!

Ootko sattunut lukemaan kirjan Sokeripommi? Siinä on sokeririippuvuudesta tarinaa ja erittäin hyvä, ellei täydellinen, kirja luettavaksi. Mä olen itse tunnustautunut sokeririippuvaiseksi, enkä voi ottaa (ainakaan vielä) sitä yhtäkään tumman suklaan palasta, kun mieliala menee matalaksi ja alan himoita kaikkea makeaa.

Mitä luulet, voisiko sulla olla jotain samaa? Mietin vain, että jos suklaa -> leipä -> riisi -> mustikkahillo jne.. Kierre ja takana ehken sokeri?

ViestiLähetetty: 2008-10-23 19:31:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No voi sun... Tuu takas ruotuun sieltä. Sä haluat olla merkittävä joulun jälkeen:))

Bodia, sporttia ja tsemppistä!!

ViestiLähetetty: 2008-10-24 12:11:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, olen sokerinarkkis, ja laitoin nyt sokeripommin varaukseen kirjastosta. Katsotaan...

ViestiLähetetty: 2008-11-02 09:02:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ei se juuri nouse, mutta ei laskekaan. Plääh. Ja syynä on ihan vaan oma puoliholtittomuus. Sehän tiedetään jo että puolikarppi on läski karppi #-o

ViestiLähetetty: 2008-11-05 07:54:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Saattaa olla että tämän tympeän rajojenhakemisvaiheen takia joutuu vähän tinkimään tavoitteista :oops: Muutama viikko on nyt ollut vähän sitä että on pitänyt kiskoa napaan kaikki keksimänsä karppiherkut ja karpin käsite on laajentunut vähän turhan vapaamielisesti käsittämään myös maitosuklaan, kaikki keksityt gluteenittomat herkut ja riisin. Eilen sain taas ryhtiä sen verran että tein perheelle peruna-juuresmuusia (jota itse otin lusikallisen), mutta omalle lautaselle väkerrettiin sitten kukkakaalimuusia. Viikonloppuna mässäsin myös pastaa! Nimittäin Low Carb -pastaa :shock: Oli vaan pakko sortua vähän ostamaan ja maistamaan... vai oliko nyt sitten oikeastaan? No, enivei, se oli kermapekonikastikkeen kanssa selvästi parempaa kuin kesäkurpitsasuikaleet.

Mutta eiköhän ne rajat tässä ala löytyä, kun on reunoja kunnolla kokeiltu ja vähän yliteltykin. Karppileipä on ollut erinomainen helpotus aamuihin!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00