karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-01 00:37:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-06 12:48:25 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Tehdäänpäs ketju, viikon tuossa mietin että alanko ollenkaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta, tein siis sivun itselleni.
Vaakailua on tehty ennenkin päivittäin, nyt vain sitten sunnuntaivaakailu merkitsee jotain. Huomiona vain, että tänä aamuna paino oli alin ikinä. Ihanaa. Ja menkat alkoi sentään eilen.

Mittoja laitan kunhan muistan.
Ja ehkä painoakin. Mut mä ohenen! Ihanaa!

ViestiLähetetty: 2008-10-09 12:42:10 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

positiivisuus on perseestä.

Paino kävi alhaalla, joo, viime viikolla oli 3,4 vähemmän kuin eilen. Mutta siis niin, kokonaiskuva onkin se, että olen lihonut.,

Mittanauhakonsultaatio kertoo seuraavaa: ei muutosta. Paitsi vyötärö -1cm joka voi olla toki mittaajan epätarkkuutta, eli ei mitään merkitystä.

Pappa pelotteli mut rasvapaastolla niin, että mulla ei oo muuta ku valoravinto ja kraanavesi vaihtoehtoina. Minusta ei ole niin kurinalaiseen paastoiluut. Vesi- mehu tms paasto onnistuis ihan helposti, ku ei mulla koskaan tee mieli syödä,: Mut jos pitäs syödäsyödä niin eih, ei tulis mitään.

Mut jos saan jostain energiapuuskan niin kyllähän mä sen rasvapaaston vieloä vedän. Se vaatii vaan ennakkosuunnittelua... PALJON. Mut jos sen tekee huolella, niin ei kai siinä sitten ole mitään ongelmia. Mulle tuntuu jo 3 kertaa päivässä syöminen aika uskomattomalta urakalta, en edes tohdi miettiä sitä 5 kerran systeemiä.

ViestiLähetetty: 2008-10-11 01:12:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuka muuten kieltää pitämästä ihan nestepaastoa, jos se sulta helpoiten onnistuu? :) Vaikka karppaustietous onki pistäny laihtumiskäsityksiäni uusiksi, ni kaiken järjen mukaan jos ei yhtään energiaa saa, mutta kuluttaa, ni on pakko laihtua. Jos siitä sais vaikka uskoa huomiseen tms, ku pari/muutama kilo lähtis, ja jos tosiaan ei lujille edes ottais. Jos sulla on säästöliekki jo pahasti päällä ni tuskin se siitä vois paheta. Tietäsitpähän sit miltä täyspaasto tuntuu ja miten toimii sulla. Sit vaan takas karpille.

ViestiLähetetty: 2008-10-13 01:09:53 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Nii, no sellainen onnistuu kyllä. Mut tuolla toisaalla pappa sanoi, että ei saa sekoittaa elimistöä enempää. Tosin pohdin sitä vesipaastoa ennen sitä rasvapaastoa.

Viikonlopun saldo +3kg... Yhyy. Ja en uskalla kyllä käydä oikeasti vaakalla enää ikinä. Mut huomisaamulta kirjaan sitten numerot.

ViestiLähetetty: 2008-10-14 18:34:13 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Eipä ole mitään kirjattavaa... :( Paino on pahalainen kyllä edelleen korkealla.

Eilinen surkeus oli kyllä aivan sitä ihteään eli hiilarikrapulaa. Nukuin puolille päivin, nukuin iltapäivällä 2 tunnin päikkärit ja menin yöunille jo 23 ja nukahdin heti. Heräilin tänään ensikerran 10 ja tytön syötön päälle uinailimme vielä melkein 2 tuntia. :shock: Mut turvotusolo on vähentynyt ja vessassa on saanut ravata. Sekä että asialla. Onneksi maha ei ole sekaisin kovin, onpahan vain sukkelana.

Oon tänään tehnyt jonkinlaista ennätystä ja syönyt jo päivällä! Heräämisen jälkeen meni 2 isoa mukia kahvia ja niihin loraus kermaa ja kookosöljyä lusikallinen. Vitamiinipommina otin 3g beeta-alaniinia, n.25g heraprodea, 3g marjajauhetta ja 3 mittaa finnmaxin vitskujauhetta. Nykäisin perään vielä D-vitamiinia ja C:tä ja kalkkimagnesiumia. Jep. Iltapäivällä söin 2 palaa ylhäisten leipää runsaalla voilla. Sen jälkeen vielä 2 kananmunaa ja suolaa. Nyt on nälkä! Se leipä... Perkule ku en saa sitä voita paljaaltaan alas.
Odottelen miestä töistä, se tuo ruokaa.

Suolaa oon ottanut veden kanssa päänsärkyyn. Muutenkin olen saanut radikaalisti lääkekuormaa vähemmäksi. Mahtava juttu! :D

ViestiLähetetty: 2008-10-19 14:18:44 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Jaa, eipä tässä ole mitään tapahtunut. Vaaka jököttää edelleen korkealla. Mut mittasin vyötäröä ja sehän on perhana pari senttiä ohentunut (tai sitten kiristin mittanauhaa liikaa :wink: )!
Alamaha ja ikäänkuin vatsalihakset, mutta ei kuitenkaan on ollut nyt epätavallisen kipeä jo monta päivää. Myös alaselkä. Joko oon paksuna, tai sit endometrioosi on tullut takaisin tai sitten sektiohaava on kehittänyt ihanasti paljon kiinnikkeitä. No katsellaan. Hassua sinänsä, että nyt olen kipeänä mahasta, kun menkat oli tai no ei oleetkaan, ku kuun vaihteessa. Joo, pitänee ehkä se raskaustesti tehdä ensin. Ei kyllä ole mitään muita oireita.

Voihan se arkuus olla sitäkin, että olen varovasti yrittänyt massua ts.korsettia pitää tiukkana kun olen pystyssä.

ViestiLähetetty: 2008-11-11 01:00:45 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

En ole raskaana. Massu ei enää ole niin kipeä. Kaikki muu sitä vastoin on. Pääkin. Ruoka ei maistu eikä ole nälkä. Nestepaastoako tässä sitten kokeilis? Mulla ei se ruuan lisääminen ennen rasvapaasto auttanut yhtään, ku en saa syötyä.
Olen veivautunut taas ketoosiin, mikä on ihan ok, mutta olo on kamala. Ku en tosiaan syö riittävästi. Ja repsuttukin on, perkule.
Lääkkeitä ei mene vieläkään, mikä hyvänä asiana todettakoon.
Jos ottais 14 vrk nestepaaston ja sit lääkäriin jos mitään ei tapahdu? Kai niiden nyt on pakko keksiä mikä mulla on jos nollakaloreilla ei laihdu??? Hööh? :( Pitäs itseasiassa kehitellä jotenkin taas ne kilpparikokeet, mut ku nii. No odotan että paisun ja turpoan lisää ja voin vielä vähän enemmän surkeasti ja sit toivottavasti joku läheinen vie väkisin lääkäriin ja sanoo sille mikä mulla on. Ja saan tyroksiinit ja elämä alkaa hymyillä taas. Utopia.

Joop, mut nii öö. Järki ei luista. Aa, joo, paino ei ole tippunut. Mittanauha on onneksi hukassa, mut ei ainakaan oo mitään kutistunut.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00