karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-03 11:07:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-27 17:40:51 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Olen nyt hermostunut masuni kuntoon!! :smt093 Mul on todettu koliitti ja se temppuiluttaa kyl aika ajoin mahaani mut nyt en tiedä oikein mitä tehdä...kokeillut olen kaikki apteekin lääkkeet ja pitkät antibioottikuurit ja"löysäily"jatkuu. :smt010 Johtuskohan se rasvasta ku nyt hiljattain olen uskaltautunut käyttämään rasvaa kuten karpin pitääkin,mut karppausta en tahdo lopettaa vaan kysynkin nyt neuvoa,et onko jollakin toisella samaa onkhelmaa ja onko löytynyt apu ja jos ni mistä??? :smt017 Tämä on kyl nolo juttu,mut käytän viel tänkin oljenkorren enne¨nkuin vaivun maanrakoon,jos ei löydy apua.Olen aivan uupunut tähän jatkuvaan vatsan oireiluun. :smt100 Et tietääkö kukaan,mikä kovettas vatsaa??Joo,juusto ainaski,mut siin on ni turkasen paljon prodeja,et ....

ViestiLähetetty: 2008-10-27 20:57:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on ollut ja luulin ettei ole apua ja vyöhyketerapeutti käski kokeilla silicatonicia. Pari pv ja maha kunnossa. En tiedä oisko sulle apua, mutta pii nyt ainakaan huonoksi pitäs tehdä.

ViestiLähetetty: 2008-10-30 16:19:57 
Poissa
sintti
sintti

Tästä aiheesta oli juttua ketjussa (onnistuukohan linkin laittaminen :oops: )
viewtopic.php?f=13&t=36173&p=690769&hilit=sinkki#p690769

Mulla itselläni on sinkkikokeilu meneillään ja väittäisin tässä muutaman viikon kokemuksella sen vaikuttavan. Olen vähän miettinyt, että onkohan isommasta sinkkimäärästä jotakin haittaa. Olen nimittäin muutamana päivänä ottanut kaksikin tabua ennen kuin haluttu vaikutus on saavutettu. Tosin sitten on taas saattanut jäädä muutamana päivänä ottamatta.
En tiedä mikä on mainitsemasi koliitti, mutta sinkki saattaisi siis kovettaa vatsaa.

Maitohappobakteerit eivät minun mahaani ainakaan rauhoita. Jos jotakin vaikuttavat niin sotkevat lisää.

ViestiLähetetty: 2008-10-30 17:32:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nuppura kirjoitti:
Tästä aiheesta oli juttua ketjussa (onnistuukohan linkin laittaminen :oops: )
http://www.karppaus.info/forum/viewtopi ... ki#p690769

Mulla itselläni on sinkkikokeilu meneillään ja väittäisin tässä muutaman viikon kokemuksella sen vaikuttavan. Olen vähän miettinyt, että onkohan isommasta sinkkimäärästä jotakin haittaa. Olen nimittäin muutamana päivänä ottanut kaksikin tabua ennen kuin haluttu vaikutus on saavutettu. Tosin sitten on taas saattanut jäädä muutamana päivänä ottamatta.
En tiedä mikä on mainitsemasi koliitti, mutta sinkki saattaisi siis kovettaa vatsaa.

Maitohappobakteerit eivät minun mahaani ainakaan rauhoita. Jos jotakin vaikuttavat niin sotkevat lisää.

Mitäs maitohappoja olet ottanut? Apteekin kama, pan acidoo lukuun ottamatta laittaa mun mahan sekasin. Ite olen syönyt sinkkiä 8 kertaisesti ja sitten vasta ssanut avun. Hivenaineterapeutti kehoitti ottamaan.

ViestiLähetetty: 2008-10-31 10:31:18 
Poissa
sintti
sintti

Angelica kirjoitti:

Mitäs maitohappoja olet ottanut? Apteekin kama, pan acidoo lukuun ottamatta laittaa mun mahan sekasin. Ite olen syönyt sinkkiä 8 kertaisesti ja sitten vasta ssanut avun. Hivenaineterapeutti kehoitti ottamaan.

Paria erilaista apteekin tavaraa olen kokeillut. Nimiä en enää muista. Ilmeisesti tuosta sinkistä ei sitten ole suurempaa haittaa. Punaisessa lihassa sitä taitaa olla ihan luonnostaan, mutta sitä tulee syötyä vähän harvakseltaan. Sen lisäämistä voisin harkita. Tuosta silicatonicista mun pitää ottaa enemmän selvää. Kiitos vinkistä.

Homma tuntuu kyllä toimivan näin kun otan muutaman sinkkitabun viikossa, pysyn kaukana kaikesta viljasta ja muistan syödä myös sitä naudanlihaa. Olen vähän huono ottamaan mitään "lisäravinteita", joten pitäisi löytää sellainen ruokavalio, ettei sellaisia tarvitse.

Toivottavasti tästä oli jotakin apua myös pikkumyy80:lle.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00