Nyt on pakko tehdä painonpudotuksestani vihdoin viimein "julkista". Olen lokakuusta -06 seuraillut karppausfoorumin keskusteluja ja itsekin karpannut enemmän tai vähemmän onnistuneesti eli välillä paino putoaa ja välillä se nousee

Vuoden -07 loppupuolella olin saanut pudotettua n. 12 kiloa, mutta mitat olivat pienentyneet suhteessa vieläkin enemmän kuntoilun vuoksi.
Viime vuonna sitten kuitenkin sain kaikki 12 kiloa vielä yhden korkokilonkin kanssa takaisin monen eri asian summana. Kuitenkin olen koko ajan YRITTÄNYT karpata.
Kompastuskiviä ovat lähinnä kahvilakäynnit, vierailut, ulkona syömiset, väsymys ja kiire, kun en jaksa tai ehdi itse tehdä ruokaa sekä toisinaan kortisonin syöminen. Lokakuun -06 jälkeen en muistaakseni ole itse tehnyt hiilaripitoista ruokaa kertaakaan enkä osta koskaan kotiin viljatuotteita tai perunaa, ainoastaan joskus jotain valmisruokaa, jossa on hiukan liikaa hiilihydraatteja. Ja muuta sitten ei tarvitakkaan...
Mutta... Nyt on taas hyvä tilaisuus päästä uudelleen samoihin mittoihin, joissa olin vielä noin vuosi sitten. En silloinkaan vielä ollut ihan unelmamitoissani, mutta asetin nyt tavoitteeksi saman painon. Ehkä en onnistu saamaan tässä ajassa ihan koko 13 kiloa pois, mutta jos edes sinnepäin, niin olisin tyytyväinen
Ja nyt se alkaa...