karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 02:39:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-15 20:19:00 
Poissa
sintti
sintti

Nyt on pakko tehdä painonpudotuksestani vihdoin viimein "julkista". Olen lokakuusta -06 seuraillut karppausfoorumin keskusteluja ja itsekin karpannut enemmän tai vähemmän onnistuneesti eli välillä paino putoaa ja välillä se nousee :) Vuoden -07 loppupuolella olin saanut pudotettua n. 12 kiloa, mutta mitat olivat pienentyneet suhteessa vieläkin enemmän kuntoilun vuoksi.

Viime vuonna sitten kuitenkin sain kaikki 12 kiloa vielä yhden korkokilonkin kanssa takaisin monen eri asian summana. Kuitenkin olen koko ajan YRITTÄNYT karpata.

Kompastuskiviä ovat lähinnä kahvilakäynnit, vierailut, ulkona syömiset, väsymys ja kiire, kun en jaksa tai ehdi itse tehdä ruokaa sekä toisinaan kortisonin syöminen. Lokakuun -06 jälkeen en muistaakseni ole itse tehnyt hiilaripitoista ruokaa kertaakaan enkä osta koskaan kotiin viljatuotteita tai perunaa, ainoastaan joskus jotain valmisruokaa, jossa on hiukan liikaa hiilihydraatteja. Ja muuta sitten ei tarvitakkaan...

Mutta... Nyt on taas hyvä tilaisuus päästä uudelleen samoihin mittoihin, joissa olin vielä noin vuosi sitten. En silloinkaan vielä ollut ihan unelmamitoissani, mutta asetin nyt tavoitteeksi saman painon. Ehkä en onnistu saamaan tässä ajassa ihan koko 13 kiloa pois, mutta jos edes sinnepäin, niin olisin tyytyväinen :)

Ja nyt se alkaa...

ViestiLähetetty: 2009-01-16 18:33:56 
Poissa
sintti
sintti

Ai niin, saa tsempata :D

Kampanjasivuni
Ruokapäiväkirjani

ViestiLähetetty: 2009-01-25 16:15:02 
Poissa
sintti
sintti

Torstaina tuli kampanjan aloittamisesta viikko ja omasta mielestäni olin saanut hyvin kiloja (=nesteitä) pois. 2,4 kiloa oli lähtenyt, mikä oli hyvä suoritus varsinkin siihen nähden, että koko viikolla taisi yhtenä päivänä hiilihydraatit jäädä edes lähelle kahtakymmentä.

Ihan hyvä olisikin, jos saisin hiilarit pidettyä lähellä kahtakymmentä, mutta jos ne ovat edes alle neljäkymmentä, olen tyytyväinen.

Olen käynyt melkein joka päivä lenkillä, kiitos hyvän ystäväni :) Yksinäni en varmaan olisi innostunut lenkkeilystä, mutta nyt oikein odotan jokailtaista reipasta kävelylenkkiä.

Luultavasti kävely onkin saanut vauhtia tähän painonpudotukseen, painoni on pudonnut hyvin vielä torstainkin jälkeen, yhteensä on lähtenyt jo 3,5 kiloa.

ViestiLähetetty: 2009-01-25 21:31:41 
Poissa
sintti
sintti

Äsken olimme taas reippaalla kävelylenkillä. Aikaa meni tunti ja kaksikymmentä minuuttia ja piti tehdä vain lyhyt lenkki, kun eilen meni puolitoista tuntia :D Kummasti sitä vain alkaa ahnehtia tuota kävelyäkin, kun hyvään alkuun pääsee.

Nyt jo noin viikon kävelylenkkien jälkeen huomaa, että (rapa)kunto alkaa pikkuhiljaa parantua, piakkoin haetaan kävelysauvat esille ja lisätään vauhtia...

ViestiLähetetty: 2009-02-03 21:46:40 
Poissa
sintti
sintti

Eipäs haetakaan kävelysauvoja vielä pitkään aikaan! Kipsi kädessä ei paljon kävelysauvoilla tee mitään :( Että se siitä kuntoilusta toistaiseksi. Kunhan saisi tuon säryn ensin loppumaan ja saisi antaa käden heilua rauhassa, niin sitten taas voisi yrittää kävelylenkille...

Paino oli viime viikolla jo kivasti tippunut, mutta luulen, että tämän viikon punnituksessa on tullut vähän takaisin. En nyt ole käynyt viikkoon vaa`assa, mutta kun viime viikolla sairaalassa kipsi oli laitettu käteeni, painelin ensimmäiseksi sairaalan kanttiiniin ja söin kahvin kanssa laskiaispullan ihan vaan kostoksi :evil: Tässä on sitten pari kertaa jälkeenkin tullut hiukan lipsuttua, muttei kuitenkaan nyt mitenkään peruuttamattomasti.

No, ensi viikolla paino on varmaan jo alempana, varsinkin, kun en pysty tekemään ruokaa enkä kovin kauaa voi käydä ulkonakaan syömässä ennen kuin rahat loppuu... :)

ViestiLähetetty: 2009-02-04 13:49:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voi harmi :(. Tsemppiä kuitenkin painonpudotukseen vaikka et voikkaan liikkua kunnolla!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00