Kiitti ja mukaan vaan
Sähän voit aloittaa läskiäisriehaan kuuluvan kuntoilun lenkkeilemällä illalla kauppaan ostamaan pattereita

. Tai eihän sitä ole pakko kuntoilla, mutta itsellä senkin lisääminen on tavoitteena. Vähintään kerran viikossa joogaa ja kuntosalia ja päivittäin enemmän tai vähemmän koiran kanssa ulkoilua. Mulla on d2:n sun muiden lisäksi tavoitteena välttyä puolta suvun naisista vaivaavilta selkävaivoilta tulevaisuudessa, joten jooga ja sali olisivat erittäin tärkeitä. Kausittain kärsin selkävaivoista, joita ei ollut lainkaan kun joogasin säännöllisesti!
14.1.
Mutta asiaan. Laitoin aloituspainoksi keskiviikon aamupainon, koska sitten saan kokonaisten viikkojen vertailukelpoiset tulokset jatkossakin. Keskiviikkona söin päivällä lähikaupasta haetun salaatin jossa runsaasti kanaa, fetaa, auraa jne. Illalla juustoja ja viiniä (mutta vain yksi lasi)

. Juustojen mukana meni myös viinirypäleitä, puolikas päärynä ja puolikas omena sekä pari hapankorppua. Tälläiset tarjoilut eivät kuulu normaaliin ainakaan arkiruokailuun, mutta oli miehen kanssa merkkipäivä
15.1.
Torstaina hyökkäsin salille jo ennen seitsemää

(sairasta.. oon erittäin aamu-uninen) ja sen jälkeen töihin. Aikomus oli syödä ennen töiden aloittamista mansikoita ja erdistä, mutta mansikat olivat vielä liian jäässä. Söin siis purkillisen tonnikalaa. Lounaalla työpaikan ruokalassa tomaatti-mozzarellasalaatti runsaalla öljyllä sekä toinen lautasellinen rehuja salaattipöydästä. Illalla kotona piti laittaa takkaan tulet kun oli niin kylmä, joten iltaruokana oli paistettua wilhelmiä. Harkitsin rehujen laittamista lisäkkeeksi, mutta totesin että niitä tuli syötyä lounaalla niin runsaasti että eiköhän se riitä tälle päivälle.
Torstaina sain myös juomisen rytmistä kiinni. Olen huono juomaan, sillä unohdan sen helposti ja jossain vaiheessa päivää havahdun väsymykseen. Jos muistan täyttää vesipullon työpisteeseen jo heti aamusta, on todennäköisempää muistaa juoda paljon päivän aikana. Kun pitää juosta vessassa päästämässä toisesta päästä pois, muistaa samalla suunnata keittiöön täyttämään vesipullon! Juuri tämän takia saatan olla viikonloppuna vaikka koko päivän juomatta, en vaan muista