karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 08:24:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-16 18:41:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mikäpä olisi painokampanja ilman sitä varmaa ryssijää (ainakin aiemmista kampanjoista voisi johtopäätöksen vetää). Eli mukana ollaan ja nyt tavoite -4 kg. Karpimmin syödään, koiran kanssa touhutaan ja uimista olisi myös tarkoitus jatkaa hyvän alun jälkeen.

ViestiLähetetty: 2009-01-16 18:48:20 
Poissa
sintti
sintti

No tavoite ei ole kovin kaukana saavuttamattomissa sulla joten etköhän sie skarppaa tässä karppauksessa tällä kertaa :) :) Mulla ois melkeen sama tavote.. Oikeesti alunperin ajattelin saada nuo joulun neljä kiloa pois..mut oikeesti haluan pudottaa tuohon maagiseen lukemaan mitä en ole pitkään aikaan saanut nähdä!

Mulla ois tavote kans päästä uintiharrastuksen pariin uudelleen. Ja koiran kans täälläki päässä tulee touhuiltua päivittäin.... siinäki vois skarpata sen verran että panostas oikeesti pidempiin lenkkeihin.

ViestiLähetetty: 2009-01-21 07:51:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Näinhän se menee. Hassua, mulla on näköjään sama suunnitelmat - eli kolistella uimahallinovia kerran viikossa ja kulkea pidemmillä lenkeillä koiran kanssa :) Niin ja tehdä itse pöperöni.

ViestiLähetetty: 2009-01-29 22:39:22 
Poissa
sintti
sintti

Juu u. vielä en ole uimahalliin asti selvinnyt... pitäs saada motivaatio takasin pitkän tauon jäljiltä.. kun flunssa alkaa pikkuhiljaa olemaan voitettu.

ViestiLähetetty: 2009-02-04 17:47:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Puuh, takaisin lammikossa. Viikonloppu meni kavereiden kanssa baarissa, itse olin ainakin suurinpiirtein punaviinilinjalla, kuten yleensäkin - kaljasta tulee niiiin pöhö olo. Illalla sitten kokkailtiin kimpassa ja nekin murkinat meni suitsait ääntä kohti - sekään ei aiheuttanut omatunnon tuskia. Itse asiassa hyvä näin: vaikka uutta syömäkulttuuria itselleni sisään ajan, niin en halua olla yltiöniuho asian suhteen.

Uimassa olen käynyt kerran viikossa ja jopa hiihtämässä, sekä tietty sessen kanssa liikuttu.

Niin ja tänään kävin kampaajalla ja nyt on uusi look, ai että kun piristi!

Ja se paino. Muutos on kahdessa viikossa ollut vain 300 g alaspäin, mutta on mahottoman hyvä olo!

ViestiLähetetty: 2009-02-12 07:13:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Painonpunnitseminen aina keskiviikkoisin näyttää olevan tälle hotopäälle liki mahdoton suoritus. Tällä viikkoa se jäi torstaille, mutta väliäkös hällä?

Puntarin näyttämien lukemien perusteella nämä läskitalkoot olisivat puolivälissä. Pudotusta viime punnituskertaan oli 0,5 kg, joka on minusta sopivasti. Mikään kiire ei ole rutistaa näitä jäljellä olevia kiloja pois, mutta ei niitä kyllä ikäväkään tule!

Jännä sinänsä, että paino on pudonnut, vaikka viikonloppuisen Apassionata-reissun ruokavalikoima ei ollut niitä karpimpia. Syötiin helsinkiläisessä Virgin Oil-ravintolassa, aiivan taivaallista ruokaa. Varsinkin ne vihannekset, miten lie olivatkaan valmistettuja!

ViestiLähetetty: 2009-02-18 15:16:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikkopunnitus tehtiin kerrankin ajallaan (eli keskiviikkona). Paino oli viikonlopun kunnon retkahduksesta (siskon tekemä suolainen piirakka, slurps) huolimatta -200 g. Lisäksi suunnitellusta liikuntaohjelmasta poikettiin uintikerran verran...

Mutta käppyrä näyttää oikeaan suuntaan!

ViestiLähetetty: 2009-03-04 08:18:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viime punnituksesta paino on tippunut reilun puoli kiloa - taidankin ruveta punnitsemaan itseäni noin joka toinen viikko, niin tarvii muistaa vähemmän :mrgreen:. Toisaalta viikon "kehitys" voi mun mielestä olla vähän liian lyhyt aika, että vois sanoa läskien sulamista tapahtuneen. Vielä matkaa reilu kilo tavoitteeseen ja mun vappuna ostamat housut lötköttää päällä :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00