No ei tämä nyt ole "ihan" niin alkanut kuin olisin halunnut, mutta...pääasia lienee ettei kiloja ole ainakaan lisää tullut...
En tiedä miksi en meinaa nyt saada päästä kiinni mitenkään. Pari-kolme päivää menee erinomaisesti ja sitten taas tulee parin päivän repsut ja lopputulos on +-0.
Onpa siis varmaankin aika itsetutkiskelulle vielä enempi: 1) olen kokkaillut itse liian vähän -> tulee repsuiltua kun syö "sinne päin ja kun ei ihan onnistu oikein niin antaa mennä sitten kunnolla" -tyylillä. Ei jei jei!!! Tyhmä minä kun näin elän! Ehkä nyt olisi hyvä ottaa ne omat eväät myös sinne töihin niin tietäisin tasan tarkkaan mitä syön. Enkä sinnepäin. Sillä lähellekkään kaikesta ei voi sanoa mitä ne sisältävät, kun ruoka tulee muualta ei keittiöhenkilökuntakaan osaa sanoa miten se on valmistettu. Siksi siis ruokailu töissä on vain karpihkoa.
2) Aivan liian suuret ruoka-annokset, aivan liian usein höystettynä aivan vääränlaisilla välipaloilla!!! (normisuklaa, keksit yms...)
3) Tämä on jo osaksi hyväkin: Olen lisännyt liikuntaa, mutta ongelma tulee tässä: Sitten syön senkin edestä!
Ehkä näihin kolmeen asian pitäisi nyt ekaksi kiinnittää huomiota. Kun ns. perusruokailut on Ok. Eli ei pottua, riisiä eikä pastaa ja leipää erittäin harvoin. Mukana on ollut muutama niin nimenomaan muutama hedelmä päivässä. Ehkä pitäisi alkuun olla ilman niitäkin se pari viikkoa.
Jahhas...pittääpä alkaa taas ruokapäikkyilemään ja katsoa auttaako se asiaa. Niin ja lisätä sitä rasvapuolta, ettei tulisi sorruttua.
No tästä nyt tuli tämmöinen "paatoksellinen" purina ja purkautuminen. Ehkäpä mä nyt jaksan pysyä ruodussa paremmin

Ja kommetit ovat tervetulleita! Samoin vinkit saman kokeneilta tai muuten vaan

pömpiäinen