Kuudes päivä menossa ja luulin jo päässeeni eroon flunssasta, mutta lyhyt kävely lähikauppaan vei voimat niin perusteellisesti, että pakko vaan levätä, vaikka kotihommia piisaisi

Ikävä tauti kyllä, kun tuntuu, että mitään ei jaksaisi tehdä. No, onneksi sentään sain käytyä ruokakaupassa, koska kaapista alkoi karppausruoat uhkaavasti loppumaan. Kaupassa jouduin jonottamaan kauan keksi- ja karkkihyllyn vieressä ja kyllä tuli hetkeksi ihan voittaja-olo, kun ei yhtään tullut kiusauksia
Vaaka näytti tänä aamuna taas 100 grammaa vähemmän kuin eilen, joten suunta on oikea

Tällä hetkellä näyttää siis hyvälle maanantai-aamuista ensimmäistä "virallista" punnitusta silmällä pitäen. Viime viikonloppuna ostin alennusmyynnistä uudet housut ja mietin pitäisi ostaa isompi vai pienempi koko. Päätin sitten, että nyt on painon pudottava ja ostin aavistuksen tiukat pienemmät housut. Tänään sitten rupesin niitä lyhentämään ja mitat ottaakseni puin housut päälleni ja ne olivat melkeinpä väljät

Eikä ainoastaan vyötäröltä, vaan myös lantiosta ja reisistä

Vielä enemmän ilostuin, kun huomasin, että housut eivät olekaan kokoa 38, niinkuin luulin, vaan kokoa 36. Mainittakoon, että olen normaalipainossani (BMI 20-22) aika pieni, kokoa 34. Tosi yllättynyt olen, että koko 36 tuntuu nyt hyvältä, vaikka matkaa tavoitepainoon on vielä reilut 10 kiloa, eli on tainnut liikunnasta olla hyötyä.
Ihania herkkuja on monet täällä tehneet, mutta itse on taida uskaltaa herkkuihin koskea, ennenkuin normaalipaino on vähän lähempänä... Tässä vaiheessa minun lienee pakko pitää tiukka linja makean suhteen tai repsahdan tosi helposti. Kaupassa ne herkut on ainakin tällä hetkellä helppo ohittaa, mutta uskoisin, että mopo karkaa helposti käsistä, jos näin alussa alan herkuttelemaan.