karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-29 16:10:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-21 22:34:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heipä hei, :)

Tämä on eka kerta kun osallistuin painonpudotuskampanjaan! Aloitin karppailun viime heinäkuussa ja loppuvuonna olin jo ihan koukussa. Paino tosin ei tippunut paljoa, mutta olo oli hyvä. Joulukuu meni ihan överiksi ja nyt on paluu ruotuun!! :D

Menen naimisiin 23.5. ja tavoitteena on pudottaa siihen mennessä 5 kiloa. Ei sinänsä paha tavoite, sillä 5 kiloa 4 kuukauden aikana. Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta... :cry: Olen painanut koko aikuisikäni 65 kiloa. Siitä se on korkeimmillaan ollut hetkellisesti 67 ja kerran pudotin pointsien avulla 61 kiloon ( josta se nousi nopeesti takas 65:een. ) :roll:

Eli katsotaan mitä tästä tulee. Tsemppiä kaivataan!! Onneksi on tämä foorumi... ja hääpuku kaapissa. Siinä on korsetti jota voi kiristää ihan niin pieneksi kuin vain kutistun. Eli laihtuminen ei haittaa ollenkaan. :!:

Eli lähtöpaino 64,9. Äsken söin ison kasan lakritsia. :oops: Onneksi huomenna on uusi päivä!!

ViestiLähetetty: 2009-01-22 10:19:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä vaan sinne kovasti :mrgreen:

BLOGI

ViestiLähetetty: 2009-01-22 20:04:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos Puzika! :)

Kävin taas aamulla vaa'alla. Lukema oli 65,6 kg. :cry: :shock: Varmaan meikäläisen karkkiviikko tehnyt tepposet.. [-X

Mä punnitsen itseni joka aamu.. On ehkä vähän sairasta??? Mut siihen on niin tottunut. Yritän opetella pois tavasta :roll: Joo. teenkin niin, että meen seuraavaksi vasta keskiviikkoaamulla puntarille läskiäisriehaa varten. :D

ViestiLähetetty: 2009-01-25 22:45:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään alkoi kyllä menkat, mutta turvotuksesta huolimatta päätin mittailla itseni heti näin läskiäisriehan alkuun! :D

Elikä pituus 164 cm
Paino 65,5 kg

Vyötärön kapein kohta: 79 cm
Vatsan paksuin kohta: 91 cm
Lantio: 98 cm
Reisi: 60 cm
Rinnan ympärys: 89 cm

Mua alkoi itseä ihan nauruttaa, kun mietin, että joillakin malleilla on yhtä kapea vyötärö kuin mun reisi.. :lol: Nooh.. toivottavasti se on pienenemään päin. Ja meitsi kyllä urheilee niin kovasti, että reisilihakset varmaan pullottaa. Just joo. :lol:

ViestiLähetetty: 2009-01-28 09:21:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jee!! Tänään viikkopunnituksessa paino siis 64,6! Alaspäin.. hitaasti mutta varmasti! =D>

ViestiLähetetty: 2009-02-05 20:47:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä painoin eilen taas 64,9 kg. Tänään aamulla 64,7 kg. Erityisen tyytyväinen olen siihen, ettei se noussut enää yli 65. =D> Viikonlopusta on taas tulossa haastava :shock: : perjantaina ensin ravintolaan syömään ja illalla saunailta, jossa syöpötellään. Lauantaina taas reissupäivä Tampereelle ja siellä illalla 3:n ruokalajin illallinen viineineen. :D

Mä yritän syödä vähän vähemmän ja olla silleen suht koht karpisti liikenteessä. Oon yrittänyt pitää ruokapäiväkirjaa, mutta eihän siitä mitään oo tullut, kun on sattunut olemaan turhankin kiireistä viime päivinä. :? No, mä voisin alkaa tähän ketjuun kirjoittelemaan sellaista yleistä päikkyä ja seurailen tuota laihdutusprojektia! :)

ViestiLähetetty: 2009-02-09 21:54:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tää on kyl joo vaikeeta!! En ees halua astua vaa'alle viikonlopun jälkeen. :shock: Teatteriviikonloppuna tuli juotua siideriä, olutta jne. [-X Sit sunnuntaina söin jouluisia suklaakonvehteja liikaa. :oops: Kiva viikonloppu, jee jee... :!:

No, nyt takaisin ruotuun. Ke aamulla onkin sit punnitus. Vaakaa kohti vaikka mitä tulis. Tänään oli kyllä ihan hyvä päivä syömisten suhteen...paitsi ehkä liikaa karkkia :)

Aamulla söin pari desiä partista.
Lounaalla töissä naudanpihvi, salaattia, kasviksia. Jälkkäriksi kahvia ja 1 pala tummaa suklaata.
Iltapäivällä muutama lakritsin pala ja kahvia.
Jumpassa 1,5 h
Illalla kotona iso lautanen kasvis-fetagratiinia, 200g raejuustoa, 1 dl partista.

ViestiLähetetty: 2009-02-11 20:39:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No, onneksi paino ei oo noussut tämän enempää... Tänään painoin 65,1 kg eli viikonlopun syömiset ei onneks nostanut painoa. Joka päivä on tullut syötyä jotain herkkuja. Töissä on ollut juhlia ja tilaisuuksia ja kiireessä on tullut syötyä vaikka mitä. Nyt pitäis pikku hiljaa alkaa tiukistelemaan tosissaan!

Tänään aamulla olin salilla. Juoksin 20 min matolla ja tein kokovartalotreenin.

ViestiLähetetty: 2009-02-16 20:49:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä asetan itselleni nyt selkeän tavoitteen. 28.2. eli helmikuun viimeinen päivä mun painon pitää alkaa luvulla 63. Eli jos se vaaka näyttää 63.9 niin mä oon tyytyväinen! Haasteellista tulee kyllä olemaan, sillä huomenna alkaa 3 päivän koulutus ja en yhtään tiedä mitä siellä on syötävänä... mutta yritys on kova! :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00