Noniin, nyt sitten vihdoin ymmärsin (ehkä) miten tää kampanjointi toimii. Eli allekirjoituksesta löytyy linkki mun kampanjasivuille ja tarkotus on kevääseen mennessä olla noin 10 kg kevyempi. Tän vuoden tavote on sitten vähän suurempi, jouluna olis tarkotus olla jo normaalipainon rajoissa, eli noin reilu 25kg kevyempi.
Hyvin tää mun karppaus on lähtenyt käyntiin, kolme viikkoa takana ja 3,5 kiloa pudonnut. Ihanaa että vihdoin löytänyt ruokavalion joka oikeesti sopii mulle ja missä ei tartte kituutella, kitukuureja kun on tullut kokeiltua ihan tarpeeksi.
Liikuntaan mä toivoisin löytäväni vielä jostain motivaatiota. Tykkään liikunnasta, mutta se lähteminen, ovesta ulos astuminen on mulla niin pirun vaikeeta. Oon niin huono lähtemään yksin, eikä tässä lähellä asu ees ketään kavereita joidenka kanssa olis sit helpompi lähteä. Uiminen, lenkkeily ja saleilu olis mulle oikeesti ihan helppoa ja mukavaa liikuntaa, mutta vielä en ole saanut itseäni liikkeelle. Potkuja persiille saa siis antaa!
Jos tähän ketjuun kirjottelee ruokapäiväkirjaa (kokeneempien karppien kommenttien toivossa) samalla kun päivittelee kampanjassa edistymistä niin saako siitä huutia? Vai pitääkö kaikki ruokapäiväkirjaan viittaavat viestit osoittaa tonne ruokapäiväkirjaosioon?