karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 12:54:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kermis pudottelee
ViestiLähetetty: 2009-01-20 17:40:17 
Poissa
sintti
sintti

No niin.
Kappauksen olen aloittanut elokuun alussa kumppanin kanssa.
Oma motivaationi oli aluksi enemmänkin terveydellinen, mutta voisihan sitä samalla pudotellakin.
Karppaus on muuten tuntunut hyvältä, mitä nyt alussa sappi hieman kiukutteli, kun piti ruveta tekemään sitä mitä sapen kuuluukin tehdä. :roll:
Kaikki veriarvot ovat loistavat (maksa, haima jne), ainoa mistä lääkäri oli hieman kireänä oli kokonaiskolestrolin arvo, joka oli hieman yli 6. Hyvän kolestrolin osuus siitä oli kuitenkin 2,5.
Kaikki vatsaoireet (vatsanportin löystymä, refluksintauti) ovat lähes hävinneet. Lääkityksen vahvuuskin on puolitettu (tavoitteena koko lääkityksen lopettaminen, sitten joskus).
Mitään kiertotauteja ei ole sairastettu ollenkaan, vaikka töissä pärskivät ja lapset ovat flunssailleet.

Olen kuitenkin saanut yhden kilon lisää tänä aikana. Tosin mielestäni olen kuitenkin ohentunut :?: karppauksen myötä. Eli vaatekoko on pienentynyt 42/44 ->38/40 (riippuu hieman mallista) :shock:

Hassua muuten, että ei tarvitse enää käyttää kosteusvoidetta vartalolla, niin kuin ennen. Taitaa tämä karppaus rasvata sisältä päin :wink:

No, jos sitten kuitenkin yrittäisi myös pudotella. Täytyy ilmeisesti pitää hieman jotain ruokapäiväkirjaa, että tietää missä kohtaa menee metsään kerran paino nousee eikä putoa. En kuitenkaan ole niin lähellä normaalipainoa, että voisi sanoa minun nyt olevan normaalipainossa... :roll:

Viestin otsikko: Re: Kermis pudottelee
ViestiLähetetty: 2009-01-22 16:36:40 
Poissa
sintti
sintti

Nyt olen muutaman päivän mitannut ja syömisiäni.
20.1.
HH 27
Pr 76
Rasva 284

21.01.
HH 13
Pr 60
Rasva 152

Pystyn melko helposti pitämään hiilarit 20 - 30 välissä ja prodet 60 -80, ongelma tulee helposti tossa rasvassa. Tuntuu että saadakseen sitä tarpeeksi, joutuu oikein pohtimaan että mitä söisi.

Miltä nuo arvot näyttävät?

Viestin otsikko: Re: Kermis pudottelee
ViestiLähetetty: 2009-01-26 20:39:24 
Poissa
sintti
sintti

Heipä ,

Olo on ihan mainio, suorastaan energisen loistava! :D Ketoosi taitaa kolkutella, koska nälän tunne on hävinnyt ja nukun tosi hyvin. Töissä on jaksanut tehdä töitä ja kotona on ollut mukava puuhata kaikenlaista.

Tänään iltapäivällä iski päänsärky ja oli pakko ottaa yksi tabletti, mutta se meni sillä ohi.

Vanhana pisteiden laskijana saan varmaan jonkinmoista "turvaa" tuosta laskemisesta, eli olen edelleen jatkanut laskemista:
22.01.
HH 15
Pr 64
R 128

23.01.
HH 13
Pr 59
R 209

24.01.
HH 10
Pr 87
R 165

25.01.
HH 19
Pr 67
R 216

26.01.
HH 16
Pr 64
R 176

Ehkä tällä viikolla saan punnituksessa jo positiivisia tuloksia :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00