No niin.
Kappauksen olen aloittanut elokuun alussa kumppanin kanssa.
Oma motivaationi oli aluksi enemmänkin terveydellinen, mutta voisihan sitä samalla pudotellakin.
Karppaus on muuten tuntunut hyvältä, mitä nyt alussa sappi hieman kiukutteli, kun piti ruveta tekemään sitä mitä sapen kuuluukin tehdä.
Kaikki veriarvot ovat loistavat (maksa, haima jne), ainoa mistä lääkäri oli hieman kireänä oli kokonaiskolestrolin arvo, joka oli hieman yli 6. Hyvän kolestrolin osuus siitä oli kuitenkin 2,5.
Kaikki vatsaoireet (vatsanportin löystymä, refluksintauti) ovat lähes hävinneet. Lääkityksen vahvuuskin on puolitettu (tavoitteena koko lääkityksen lopettaminen, sitten joskus).
Mitään kiertotauteja ei ole sairastettu ollenkaan, vaikka töissä pärskivät ja lapset ovat flunssailleet.
Olen kuitenkin saanut yhden kilon lisää tänä aikana. Tosin mielestäni olen kuitenkin ohentunut

karppauksen myötä. Eli vaatekoko on pienentynyt 42/44 ->38/40 (riippuu hieman mallista)
Hassua muuten, että ei tarvitse enää käyttää kosteusvoidetta vartalolla, niin kuin ennen. Taitaa tämä karppaus rasvata sisältä päin
No, jos sitten kuitenkin yrittäisi myös pudotella. Täytyy ilmeisesti pitää hieman jotain ruokapäiväkirjaa, että tietää missä kohtaa menee metsään kerran paino nousee eikä putoa. En kuitenkaan ole niin lähellä normaalipainoa, että voisi sanoa minun nyt olevan normaalipainossa...