Jipuu!! Ihka ekaa kertaa mukana kampanjassa ja NIIN INNOLLA. Toivottavasti into riittää loppuun saakka.
Ihanaa että tämmöisiä kampanjoita järkätään, sillä omaan valtavasti kilpailuviettiä ja semmoinen toimii kohdallani, kun tietää että muut eivät luovuta, ei halua itsekään olla yksin luuserina vaihtopenkillä, vaan haluaa olla kunniakkaasti voittajien rivissä.
Upeaa kun niin monilla ihmisillä on jo hurahtanu painoa alaspäin jo yhden viikonkin aikana!
Luin että ihmiset harrastavat paljon joogaa, juoksua, uintia yms. Ite taas oon taolaisuuden seuraajia ja harrastan Taijiquania (3,5 vuotta takana intensiivistä harjoittelua, seuran opetusohjelman mukaan aloittelen 6. vuotta syksyllä). En oleta että kukaan, joka ei ole harrastanut Taijia yhtä paljon, pystyy samaistumaan, mutta olen huomannu karppauksen olleen paras syömistapa tukemaan taijita. Olen epäsäännöllisesti karppaillut monet vuodet (ekan kerran tutuistuin montignaciin 17 vuoden ikäisenä), ja olen jälleen aloittanut vakavammalla otteella viime syksyllä ja nyt siirtynyt ketoosin tasolle ja siitä eteenpäin otan kunnon elämäntavaksi karppailun,mutta olen siis huomannu että tällä ruokavaliolla vahvistuu taijin tuntemukset ja taiji taas on vahvistanu painoni putoamista!

Päivinä, jolloin taijaan, on painon putoaminen suurinta kuin päivinä, jolloin en taijaa. Juoksu-lenkeilläkin olen yrittänyt vähän väliä käydä, mutta se taas ei tue taijita...Joten olen päättänyt että nämä 10 kg yritän pudottaa ainoastaan ketoosi-karppauksen ja taijin voimalla.
Mutta stemppaillaan toisiamme ja yhdessä kohti tavoitteita!