karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-30 22:58:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Aloitteleva läskiäiskarppi
ViestiLähetetty: 2009-02-12 13:26:48 
Poissa
sintti
sintti

Olen kokeillut kaikenmaailman kuurit lentoemäntädietistä kaalisoppaan. Lainasin jopa kerran kirjastosta kirjan, jossa muistaakseni oli n. 100 erilaista diettiä. No, en tosiaankaan kokeillut niitä kaikkia, mutta painoni on jojottanut vuosikymmenten saatossa 58-85 kg:n välillä (kolmine synnytyksineen).

Reilu puoli vuotta sitten minulle sattui vakava tapaturma :( ja olen siitä asti ollut sairauslomalla, liikkumiseni on tapahtunut ainoastaan kotioloissa (ja täälläkin vain vähän!) Kesällä makasin sairaalassa neljä viikkoa ja sain sekä suoraan suoneen, että suun kautta kaikenkaikkiaan seitsemän viikkoa todella vahvoja antibiootteja sillä seurauksella, että ruokahalu meni ja paino putosi kuin itsestään 85:stä 74:ään! :shock:

No siitäpä sitten miettimään, että millä sen saisi pysymään saavutetussa tilanteessa. Tyttäreni (seniorikarppi) kannusti karppaamaan, mitä vaihtelevasti sitten teinkin ja paino pysyi alhaalla. Noh, ei kaikki ole näin hyvää... Painohan nousi pienten (ja välillä suurten) repsahdusten vuoksi 78:aan! :roll: :roll: Tyhmä minä! Miksi annoin sen tapahtua??? No jälleen riensi tyttäreni avuksi ja kannusti liittymään läskiäisriehaan. Siitä olikin apua, lähtöpaino 78,6kg ja nyt viimeisin punnitus ke 77,2kg, eli pudotusta viikossa -1,4kg :!: :!:

Nyt tarvii vaan tsempata, jotta tavoitepaino (70kg) saavutetaan.

Tsemppiä kaikille läskinkaristajille =D>

Tellervo

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00