Hei vaan kaikille!
Tämmöinen porukassa laihduttaminen on mulle ihan uusi juttu, vaikka olenkin palstaa lueskellut jo monta vuotta. Liityin kampanjaan vähän jälkijunassa, mutta ihan hyvin on lähtenyt käyntiin.

Vuoden alussa pudotin ensin viikossa 4 kiloa Atkinsin induktiolla mutta siihen se sitten lässähti... Pari viikkoa sitten aloitin hyväkarppina, ja koko ajan on hiilarien määrä laskenut, kun leivänhimo on vähitellen alkanut unohtua.
Uusi, vähemmän laardipitoinen ulkonäkö olisi tavoitteena. Päämotivaatio on kuitenkin terveyspuolella: alkava diabetes kolkuttelee jo ovella. Perimän puolesta sairastuvuusennusteeni nykyläskeillä on n. 100%, ja ekat oireet ovatkin olleet nähtävissä pidemmän aikaa.

Ekan kerran laihdutin jo pari vuotta sitten 15 kg vähähiilarisella, mutta se tuli takaisin, kun en pitänyt varaani (pizza vei naisen!). Oloni ei kuitenkaan ollut koskaan ollut niin hyvä kuin silloin, joten olen tullut siihen tulokseen, että olen lihansyöjä ja tää on mulle ainoa oikea tapa laihduttaa.

Omalla kohdallani laihiksesta tekee tavallista vaikeamman paha krooninen anemia, mutta siihenhän punalihapitoinen ruokavalio on myös ainoa oikea.
Yritän ottaa rennosti, sillä uutta elämäntapaahan tässä opetellaan. Paljon kevätaurinkoa kaikille!

Marilli
Marillin kampanjasivu