karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-27 05:39:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-15 21:16:22 
Poissa
sintti
sintti

Noniin, Karppaillut joskus vuosia sitten Zonen tyyliin ja onnistunein tuloksin. Nyt kaksi lasta ja paaaljon kiloja. Kolme viikkoa karppaustyyppistä elämää takana, koko ajan tiukentaen hiilareiden määrää.
Tästä hyvästä olosta riehaantuneena lähden minäkin Läskiäisriehaan mukaan: 165cm, 87kg ja tavoitteena olisi 73kg!! joten hommaa on ja paljon...

Mutta asenteella ja tahdonvoimalla mennään!

ViestiLähetetty: 2009-01-23 13:06:57 
Poissa
sintti
sintti

Eli tuosta edellisestä pudotusta siis kilon verran, nyt paino sen 86 kg. Jotenkin jämähti kun niin huimalla vauhdilla tuo alku lähti... joten skarpimmin vaan karppaillaan, olo on kuitenkin hyvä, eikä hiilarihoukutuksia juurikaan edes enään ole, kun ei vaan enää tee mieli :D

Seuraavan kerran taas ensi viikolla puntariin!

ViestiLähetetty: 2009-01-23 15:35:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tosi hienosti sulla on pudonnut paino =D> Onhan toi 7 kiloa kuukauden aikana (jos oikein ymmärsin) todella hyvin ja kilo viikossa on minun mielestäni alun nesteiden poistumisen jälkeen todella hyvin! Minä aloitin karppaamisen vasta tämän viikon maanantaina ja nyt on paino pudonnut 2,8 kiloa, mutta nesteitähän ne tietty vaan. Jatkossa olen tyytyväinen, jos putoaa puoli kiloa viikossa ja tuo sinun pudotuksesi on sentään jo tuplat minun tavoitteeseeni verrattuna :D

ViestiLähetetty: 2009-01-24 12:37:12 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Hieno tulos Ilonainen!
=D>

ViestiLähetetty: 2009-02-01 00:05:50 
Poissa
sintti
sintti

Ei siis pudotusta edellisviikkoon... syynkin tiedän. #-o
Taitaapa olla alkkis-paholainen minun kohdallani!! Vaikka olenkin nauttinut, siideriä(light, vähillä hiilareilla) tai punkkua joku lasi mennyt, niin mihinkään "krapulamössöihin" (lue hiilareihin) en ole kertaakan sortunut!! Joten sen suhteen olen todella ylpeä itestäni. Paino ei laske, tosin hyvä olo muutoin on ja vaatteet istuu huomattavasti edellistä paremmin päälle :)

Mutta liika on liikaa tässäkin suhteessa. Nyt niskasta kiinni, tähän en halua kuitenkaan jumahtaa. En millään!!

Eli siis, nyt liikkumaan lähtee tämä mamma. Crostrainer heilumaan ja urakalla!! :lol: Ja tarkkana muutoinkin!!

ViestiLähetetty: 2009-02-01 19:00:22 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Tsemppiä! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-02-10 14:40:24 
Poissa
sintti
sintti

[-X Ei pudotusta- edelleenkään... Mutta olenpa tässä ollut yövuoroissa ja vieläpä ihanaakin ihanaisemmat hormooniturvotukset just päällänsä. Pakko kai olla iloinen, että paino ei ainakaan ole NOUSSUT yhtään.

Viime viikolla kävin myös pelaamassa sulkapalloa, joka ei polvien osalta ollutkaan ollenkaan hyvä vaihtoehto... Nyt on sitten toinen polvi kipeänä. Mutta lannistu en, olen päättänyt päästä tästä röllykästä eroon lopullisesti. Ja jollain tapaa koen nyt jo omaksuneeni tämän vähähiilarisen elämäntavan, on jo ihan helppo tehdä valintoja oikeaan suuntaan, enkä koe olevani minkäänlaisella kuurilla. Ja tämä energianmäärä jo yksin takaa sen, että entiseen ei ole enää paluuta, rakastan oloani, kun jaksaa tehdä vaikka ja mitä! Tuntuu, että vuorokaudessa ei riitä tunteja tarpeeksi :lol:

Nyt kuitenkin pitää tiukentaa hiilareita (ruisleipä on paheeni!!!), sekä saada jalka kuntoon liikkumista varten!

Kiitokset tsempistä mamu :D Sitä tässä nyt todellakin tarvitaan!!

ViestiLähetetty: 2009-02-13 09:30:25 
Poissa
sintti
sintti

:smt038 :smt038 \:D/ Jihaa, viimeinkin näytti vaakakin taas miinusmerkkistä jopa 600g! Kyllä nyt taas jaksaa ja porskuttaa. Hyvää viikonloppua kaikille!

Nyt kun vielä saan sen tonne tickkeriin.... Jostain syystä ei ollenkaan anna muuttaa itseään/ ei aktivoidu tuo tickkeri... apua, anyone?? terveisin Käsi

ViestiLähetetty: 2009-02-16 13:46:42 
Poissa
sintti
sintti

:lol: Täällä meikä vaan hekottelee kilpaa tuon auringon kanssa! En tajua mitä nyt oikein tapahtuu, mutta vaaka näyttää nyt taas ihan huimia pudotuksia. Jopa siis tuosta perjantaista 1,2kg lähtenyt...

Harmittaa vaan vietävästi, kun en osaa/saa tuota tikkua toimimaan, että saisin merkattua pudotuksen sinne :x Osaisikohan joku auttaa? Koitan vielä uudelleen, mutta kun jokaisen viestin kohdalla suunnilleen yrittänyt, eikä onnistu.

Olo on jokatapauksessa ihan loistava, energiaa on vaikka muille jakaa (vaikka muksut kipeinä ja valvottaneet) ja kevättä kohden vaan vauhti kiihtyy, ihana aurinkokin tänään paistanut koko päivän!

Tsippadii, tervemenoa röllykkä, tervetuloa normaali vatsa :lol:

ViestiLähetetty: 2009-02-16 13:57:03 
Poissa
namukarppi
namukarppi

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ohje:Ticker

Löytyiskö täältä apua?

ViestiLähetetty: 2009-02-16 18:04:54 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos mamu!! :D Siis ei se toiminut niin kuin ohjeessa, eli toimisi linkkinä tuonne sivuille, mutta teinpä kokonaan uuden tikun, jolla korvasin tuon edellisen. Katsotaan nyt kuinka jatkossa sen kanssa onnistun. Mutta eipä tuo nyt niin kova homma ole uusikaan tehdä...

Onkohan sulla, tai muilla tätä lukevilla liittynyt huonovointisuutta mihinkään karppailun vaiheeseen? Siis kun mulla sellanen hiukan etova olo nyt ollut jo pari päivää, just nyt kun toi painokin laskenut. Meillä on kyllä ollu mahatautia lapsilla, mutta kun ei mulla ole edes ollu maha sekaisin saatikka oksettanut...? Raskaanakaan en ole :lol:

Tai sitten vaan karppailulla on niin hyvä vaikutus, että mahatautikaan ei iske kunnolla päälle!! Olo on kyllä muutoin niin mahtava, että en voi sitä liiaksi täällä mainostaa :D

ViestiLähetetty: 2009-02-16 18:37:34 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Ihan alussa oli. Meni ruokahalu päiviksi. Mutta eipä sen koommin.
Toivottavasti sulla menee pian ohi!

ViestiLähetetty: 2009-03-08 14:53:36 
Poissa
sintti
sintti

Aurinkoista naistenpäivää kaikille :D

Täällä ollaan hormoniturvotuksen kourissa ja viiikonlopun viinisaldokin oli kiitettävä, joten jätin suosiolla puntaroinnin väliin... Ruuissa olen karpisti kyllä pysynyt ja farkkujakin on saanut jo kaventaa reippaasti !! Jee!

JOtenkin tuo keväinen aurinko saa vielä mielen niin kepeäksi ja lisää pontta karppeiluun. Sovitin tuossa männäpäivänä hääpuvun hametta, ja kyllä siinä vielä muutaman sentin käppi on, että napin ja vetoketjun kiinni saa #-o Mutta hyvällä mallilla mennään, kesään mennessä aion olla tavoitteessani. Huomasin tuossa vyötä kiinnittäessäni, että myös muutama reikä on tarvinnut jo siirtyä kireempään 8) Ihan mahtava fiilis. Eilen tulostelin reseptejä ja täytyy vissiin kokeilla mutakakkua sekä juustoleipästä tai mantelileipää, siitä kun niin monet tuntuu kirjottavan. Voisi sitten tiputtaa tuon ruisleivän pois kokonaan, sitä kun mun silloin tällöin tulee syötyä...

Huomenna perunakuitua ja muita aineksia siis ostelemaan. Nyt nauttimaan auringosta, jahka muksut heräilevät uniltaan :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00