Hei kaikille!
Olen aina ollut pikkasen pyöreä, lapsesta asti. Meillä on aina syöty halpaa hiilaripitoista ruokaa ja jotenkin tuntuu siltä, että tule hyvin vähillä hiilareilla toimeen. Leipä lihottaa tai turvottaa minut lyhyessä ajassa muodottomaksi. En ole laskenut, paljonko sitä hiilaria saan, mutta luulisin olevani normipäivänä hyvä-alakarpin välimaastoissa. Toisaalta pieniä lipsuiluja on ollut, viikonloppuna 150 gr vaniljajäätelöä ja puolikas kindermunaa. Leipää en syö, pastasta ja perunoista nyt puhumattakaan

Olen 24 vuotias kahden lapsen äiti. Kuopus syntyi lokakuussa 2007. Sen jälkeen paino jämähti tuohon 65 kiloon, joka minun pituudelleni on liikaa. Tässäpä tämä minun "käyräni".
http://karppaus.info/kilot/jasen.php?id=17096#kommentit Karppauksen aloitin läskiäisriehan viikolla 9 tai 10.
Minusta on aina sanottu, että "syön kuin pieni lintu" tai vaihtehtoisesti hiiri. Varpuset tosin syövät kaksi kertaa painonsa päivän aikana, joten tokkopa tarkoittavat sen sortin lintua

. Silti siis aika pullea. Karppauksen alussa söin uutuudenviehätyksen takia enemmän, mutta nyt menee ruokaa varmaan sen verran, että useimmat pitäisivät kitudieettinä. Silloin syön enemmän, kun on esim kanaa ruokana, tai sitä munapannaria. Tck- sämpylöitä on mennyt pari kertaa päivässä, kun niin hyviä ovat. Eli kananmunia kuluu pari päivässä. Partaäijä-jogurtti mustaviinimarjoilla osui ja upposi, yhden 500 gr purkin ostanut ja kahdessa päivässä söin. Voisin kyllä syödä enemmänkin, mutta päässä kummittelee aina se, että "syöminen lihottaa". Puolet marjaa olen laittanut sekaan, mutta nyt ajattelin olla viikon ilman.
Liikuntaa ei ole tullut paljoa harrastettua, nyt en oikein ehdi enkä jaksa, kun on taapero kokoajan lahkeessa kiinni, kun yrittää jumpata. Hoidan lapsia kotona ja olen samalla yrittäjä kotona. Pitäisi silti yrittää jumpata.
Kaikki neuvot ja kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita