Tervehdys! Kiva kun täällä on käynyt vieraita
Nyt on tämä viikko lähtenyt ruokailujen suhteen paremmin käyntiin, mutta turvotuksia piisaa edelleen kiitettävästi

No, eiköhän ne lähde lähipäivinä, kun hormonit taas tasaantuvat... Tänään väsyttää kauheasti ja aamulla oli kurkku kipeänä, toivottavasti en ole tulossa kipeäksi, kun nyt(kään) ei olisi aikaa sairastaa... Tänään on onneksi töissä aika leppoisa päivä, joten eiköhän tämä tästä. Illalla on vielä ohjelmassa yksi BodyBalance ja odotan jo innolla, että pääsen kokeilemaan uusia treenivaatteita, jotka saapuivat tänä aamuna postin mukana

@ slim1: minulla on aika lailla jatkuvasti noita niska-hartia vaivoja, mutta nyt niska meni yht'äkkiä todella jumiin, taisi tulla yliannostus treeniä ja lihakset sanoivat YYA-sopimuksen irti... Eilinen fysioterapeuttikäynti oli kyllä lupaava, eli tilanne oli paljon parempi kuin viime viikolla
@ LuovunKiloistani: Tervetuloa päikkyäni lukemaan ja tietenkin myös kommentoimaan! Juu, ohjaan iltaisin jumppia toimistotyön vastapainona, tosin liikuin lähes yhtä paljon jo ennen ohjaajaksi ryhtymistäni

Eräänlainen addiktio tämäkin, että pitää päästä jumppaan hikoilemaan
BodyBalance on yksi kahdeksasta Les Mills'n ryhmäliikuntatunnista ja minun ehdoton suosikkini, vaikka toki tykkään myös vauhdikkaammista tunneista. BodyBalance on notkeutta ja lihasvoimaa lisäävä tunti, jossa on vaikutteita tai chi'sta, joogasta ja pilateksesta. Todella rentouttava tunti, joka sopii mainiosti kiireisen päivän päätteeksi ja sopii lähes kaikille ikään ja kokoon katsomatta, esim. minun asiakkaideni iät vaihtelevat 18 ja 80 vuoden välillä ja kaikki ovat tyytyväisinä samalla tunnilla. Tunti voi vaikuttaa ensi yrittämällä aika kevyeltä, mutta kun liikkeisiin menee "syvemmälle" niin haastetta löytyy lähes loputtomiin
Balancen lisäksi treeniohjelmaani kuuluvat BodyStep (step aerobicia), BodyJam (tanssillinen kardiotunti) ja BodyPump (vapailla painoilla tehtävä lihaskuntotunti) ja nyt olen miettinyt BodyCombat'n (taistelulajeista vaikutteita saanut tunti) lisäämistä ohjelmaan, koska siinä saisi niska-hartiaseutu mukavasti liikettä. Eli liikun paljon, mutta lähes pelkästään ryhmäliikuntatuntien merkeissä

Huomenna olisikin näillä näkymin ohjelmassa BodyBalance lounasaikaan ja illalla BodyCombat (asiakkaana) ja toinen BodyBalance

Palataan