Paino oli aamulla 55,5 - teinivuosien suosikkifarkkumallini (ilman pilkkua)
Laitanpa päivän syömingit pitkästä aikaa:
aamulla: 3 desiä puolukoista ja A-jugurtista tehtyä juomaa, vähän hunajaakin seassa

, kökkö juustoa, kookoskermakahvi.
aamupäivällä kahvi maidolla
päivällä Atkins-patukka, rooibos tee - Eka kerta kun testasin ko. patukan, oli hyvää, muttei tavaksi tule. Paitsi jos jotenkin selitän sen itselleni laihtumista edistäväksi tavaksi
iltapäivällä lasi punkkua kuppilassa (olin siis kaverin kaa yksillä - jäi oikeasti yhteen, kun oltiin molemmat niin väsyneitä ja mä lisäksi ruuan tarpeessa). Punkku tarjoiltiin jääkaappikylmänä

ja olisin halunnut lämmikkeeksi sen...
Illalla eilen tekemiäni mustapekkajuustopunasipulilihapullia (nam) 6? kpl ja salaattia: 1/2 avoakado, kurkkua, casheweja, 1/2 paprika, loraus oliiviöljyä, Jälkiruokana pieni kotimainen omena, joka taas turvotti ja pieretti törkeest i+ kahvi maidolla.
Olen ollut tänäänkin ihan poikki, vaikka nukuin viime yönä yli 8h. Keskimäärin 6,5 h nukun arkiviikolla yleensä. Johtunee sunnuntain teholiikuntapäivästä. Tai sitten alkaa kaamoskin jo painaa päälle... Kirkasvalolamppu ei skulaa, mulle se on potentiaalinen migreenin laukaisija.
Mieleen tuli tänään taas niinkin masentava ajatus, että mitä jos kroppani on taas jo sillä tavalla tottunut karppaukseen, että siitä huolimatta vanhat vaivat (finnit, niskajumi jne.) palaavat ennalleen? No ei kai sentään... Mutta ei vhh mikään totaalisen autuaaksi tekevä asia ole, vaikka kesällä ketoosipöllyssä siltä tuntuikin. Ehkä tunteeseen vaikutti silloin myös helle ja LOMA.