Karmeeta, miten oon unohtanu tänne käydä päivittämässä tilannetta!!!
Nä nyt korjataan tilanne.
Eli nyt mennään neljättä viikkoa. Viimeks oli punnitus 25.5 ja sillon mitat oli 90,5kg ja 97,5cm. Seuraava punnitus oli 1.6. ja silloin vaaka näytti lukemat 89,6kg (kadotusta 900g) ja mittanauha kertoi 96cm (hävitystä 1,5cm). Sitten viimeisin punnitus oli 8.6 ja sen päivän tulokset olivat 88,8kg (kadotusta edelliseen 800g) ja mittanauha näytti 95cm (hävinnyt siis 1cm). Lisäksi otin viime punnitusmittaus-päivänä mukaan vähän lantionympärystä ja silloin mitta oli huimat 104cm. Siihen ei vertailukohtaa ole, mutta seuraavana punnitusmittaus-päivänä saan jo vähän vertailutuloksia siihen.
Kivasti on mennyt, nyt vain vaivaa naistenvaivat joten mässäilyhimoa on havaittavissa ollut parina päivänä. Sitkee olen yrittänyt olla, katotaan miten akan käy.
Tyytyväinen olen ollut tuloksiin, mutta toisinaan tuntuu siltä, että vyötäröstä ei ole mitään lähtenyt. Maha tuntuu ja näyttää olevan vain pehmeetä löllöä vaikka vaaka näyttää viikottain pientä kadotusta. Mutta siinä toivossa elän, että se kuuma kinkku kaivautuu vielä esiin.