karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-05 20:45:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-11 18:25:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ainakaan vielä, koska olen niin alussa. Minulle kun on nyt vasta nyt alkanut selviään, että miten oiken karpataan.

Painoa sain kyllä kesän aikana 6-7 kg pois. Mutta se nousi takasin kun aloin pinnaan syönnnistä, enkä ollutakaan
enää niin tarkka hiilareitten kanssa kun alussa.

Nyt on kylllä aikomus pysyä lujana. Onhan siitä jo tarpeeksi näyttöä, että Diabets 2 pysyy paremmin kurissa karpatessa.¨

On kuitenkin kokonaan eri asia, kuinka selviän täällä Routarporsaassa. Ja etenkin kun ei vielä edes kunnolla tiedä , että mitä tämä oikeastaan pitäää sisäällään.

Niin,ja kannattaako sitä päätä oikestaan työntää joka paikkaan? Ja varsinkaan jos ei edes vielä ymmärrä itse asiasta tämän enempää.

Mutta utelias olen ja haluan tietää, että Onko tämä Routaporsas jokin klubi, ja pitääkö tänne maksaa jos täällä on mukana?
Ja onko täällä jotku saännöt vai miten tämä oikein toimii. Kertokaa ihmeessä vähän enemmän tästä-

http://karppaus.barnochvuxen.com/#home

ViestiLähetetty: 2011-11-11 18:42:26 
Poissa
Lankakarppi
Lankakarppi

Karppaus.infossa on aina menossa jokin painonpudotuskampanja kampanjojen väliaikoja lukuunottamatta. Tällä kertaa se on tämä Routaporsas.

Tänne vaan kampanjaan mukaan. Vielä ehtii. Vaatii ainoastaan rekisteröinnin ja sinähän olet jo rekisteröitynyt karppifoorumille. Voit valita asetuksissa, näkyykö sun paino muille vai pelkästään painonpudotus. Moni onnistuu kampanjasssa tavoitteensa saavuttamaan, monet eivät. Ei siis kannata laittaa hirveän isoja tavoitteita. Vain sen verran tavoitteeksi, mikä on mahdollista painonpudotuksessa saavuttaa. Kamppis on jo käsittääkseni puolivälissä, joten hirveän isoja kilotavoitteita ei kannata asettaa. Katso kampanjasivua ja mieti, montako viikkoa on jäljellä ja mikä voisi olla realistinen painonpudotus siinä ajassa. Ketään ei kivitetä, ellei omaan tavoitteeseensa pääse.

ViestiLähetetty: 2011-11-11 19:14:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niinpä, tunnen sen että täällä ei ole onneksi vaatimuksia, vaan kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja sehän on erittäin hyvä asia.

En yritäkään nostaa enää rimaa liian ylös, vaikka alussa tein kyllä sen virheen. Mutta jotakin sitä aina oppii erehdyksistä.

Nyt olisin tyytyväinen jos saisin painoa alas ensi alkuun 5-10kg. Ja sitten siitä on hyvä
sitten jatkaa.

Tässä on vaan tämän hetkisiä ajatuksia, saa nähdä milloin niistä tulee totta.

Taitaa olle parasta, että vielä ei yritäkään routaporsaaseen, vaan keskittyy siihen mitä on oppinut tähän asti.
On ollut nin paljon uutta opittavaa, että ei sitä jaksa kokoajan ottaa uutta vastaan.

Tunnen, että nyt olis hyvä pysyä vähän aikaa paikallaan, ja kerrata stiä mitä on oppinut tähän asti.
Ja kun tämän hallitsee, yrittää sen jälkeen vasta mennä eteenpäin.

Mutta seuraan tilannetta koko ajan. Ja katson, että koska olen valmis seuraavaan vaiheeseen. :) :)

http://karppaus.barnochvuxen.com/#home

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00