karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-16 15:17:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Miragirl mukana
ViestiLähetetty: 2013-01-16 23:12:48 
Poissa
sintti
sintti

Heips!
Jospa minäkin ny jotain rohkenisin kirjoittaa, kun kerta leikkiin mukaan olen lähtenyt. Pari vuotta sitten eksyin näille sivuille kurkkimaan ja innostuin karppaamisesta. Sain silloin 10 kiloa jo pois, mutta takaisin tulivat korkojen kera, vaikean raskauden myötä.
Uuden vuoden lähestyessä tein päätöksen, että nyt tämä kotona nyyryäminen ja jatkuva herkuttelu saa jäädä ja aloitan uuden vuoden uusilla kujeilla. (tai oikeastaan vanhoilla hyväksi havaituilla).
Eka viikko oli kauhea! Mä tyhmä söin kaikki jouluherkut uuden vuoden alla ja sit kerralla ketoosiin!! Viikon kärsin ainakin päänsärystä. Mutta nyt on aivan mahtava fiilis! Virtaa on nyt touhuta kolmen lapsen kanssa ja liikuntaakin olen yrittänyt lisätä (ja intoa on nyt enemmän lumen luomiseen ja puunkantoonkin). :)
Strategiset mitat 162cm ja lähtöpaino 1.1.13 80,3 kg
Kamppanjan alussa paino oli 78,7kg ja pikkuhiljaa mennään tavoitetta kohti eli siis 65 kiloon. Tosin nyt jo epäilyttää,että ehtiikö kamppanjan aikana sitä saavuttaa, mut katsotaan mihinkä saakka kantti kestää. Oikeastaan todellinen tavoitepaino olisi tuossa lähempänä 60kg, mutta se on sitten loppuvuoden projekti.
Tsempataan toisiamme! =D>
Kevättä kohden mennään iloisin mielin!

Viestin otsikko: Re: Miragirl mukana
ViestiLähetetty: 2013-01-17 09:42:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nonniin.
Hyvin on alkanut.
Älä ota paineita tuosta kamppanjasta, se on vain hetken motivaatio tsemppausta.
Hienoin asia on tuo lasten kanssa jaksaminen, jo sen takia tämä kannustaa jatkamaan.
Itsesi takia kannattaa hetki jatkaa...Vaikkapa alkuun lopun elämasi.

Iloisin mielin eteenpäin.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-01-17 10:56:15 
Poissa
sintti
sintti

Toinen uusi toivottaa tervetulleeksi. Yhdessä eteenpäin pikkuhiljaa, minäkään en ota mitään paineita painon tippumisen suhteen, tippuu jos on tippuakseen. Tärkeintä on hyvä olo. Tsemppiä.

ViestiLähetetty: 2013-01-17 11:52:50 
Poissa
sintti
sintti

Juu.. Stressiä ei oteta...
Tärkeintä on tässä se hyvä olo ja että jaksaa tehdä monenmoisia asioita päivän aikana! Se on kyllä ihmeellistä, että ruokavalio voi muuttaa melkein koko ihmistä. Mä oon yleensä "sokerihumala-tilassa" TOSI väsynyt ja äreä... Nyt sitten tuntuu, että lasten kans riittää "hermoja" touhuta enempi! Tässähän se sitten siivellä painokin putoo, kun viettää aktiivisempaa elämä!!!! :lol:
Vieläkö malttais pysyä tuolta puntarilta pois, ettei tarvis jokaista gramman nousua ja laskua kytätä!!! :shock: Siittähän se ressi yleensä alkaa... Ruokavaliosta viel sen verran että en ota sitäkään niin turhan vakavasti; valitsen kaupasta tietyt vähähh-tuotteet ja valmistan niistä sitten... Tarkkoja laskuja en tee, mutta n. 20g hh-määrässä yritän alkuun pyöriskellä! Mä en oo mitään pilkunviilaajasorttia!
Minun paheeni on aina ollu iltaisin mutusteltavat sipsit tai jonkun sillivoileivän/näkkärin napostaminen... Makeastakin tykkään, mutta helpompi olla ilman karkkia, kuin sipsiä... Pähkinät ei ole viel oikein korvanneet tätä pahetta, eikä juustopalaset... Katotaan ny, mitä tässä keksii...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00