Heips!
Jospa minäkin ny jotain rohkenisin kirjoittaa, kun kerta leikkiin mukaan olen lähtenyt. Pari vuotta sitten eksyin näille sivuille kurkkimaan ja innostuin karppaamisesta. Sain silloin 10 kiloa jo pois, mutta takaisin tulivat korkojen kera, vaikean raskauden myötä.
Uuden vuoden lähestyessä tein päätöksen, että nyt tämä kotona nyyryäminen ja jatkuva herkuttelu saa jäädä ja aloitan uuden vuoden uusilla kujeilla. (tai oikeastaan vanhoilla hyväksi havaituilla).
Eka viikko oli kauhea! Mä tyhmä söin kaikki jouluherkut uuden vuoden alla ja sit kerralla ketoosiin!! Viikon kärsin ainakin päänsärystä. Mutta nyt on aivan mahtava fiilis! Virtaa on nyt touhuta kolmen lapsen kanssa ja liikuntaakin olen yrittänyt lisätä (ja intoa on nyt enemmän lumen luomiseen ja puunkantoonkin).
Strategiset mitat 162cm ja lähtöpaino 1.1.13 80,3 kg
Kamppanjan alussa paino oli 78,7kg ja pikkuhiljaa mennään tavoitetta kohti eli siis 65 kiloon. Tosin nyt jo epäilyttää,että ehtiikö kamppanjan aikana sitä saavuttaa, mut katsotaan mihinkä saakka kantti kestää. Oikeastaan todellinen tavoitepaino olisi tuossa lähempänä 60kg, mutta se on sitten loppuvuoden projekti.
Tsempataan toisiamme!
Kevättä kohden mennään iloisin mielin!