karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:23:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Millaisia treenejä?
ViestiLähetetty: 2011-12-09 21:46:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-01-10 19:15:03
Viestit: 373
Millaisia treeni kokonaisuuksia teette kahvakuulalla? Olen itse aika vasta aloitellut kuulailua. Salilla olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti koko aikuisikäni ja nyt taas pari kuukautta tavoitteellisemmin. Kuulan otin senkin takia mukaan treeniohjelmaan, että voin tehdä sitä kotona. Käyn juoksemassa ja kuntosalilla kuitenkin lisäksi. Olen kyllä aika tykästynyt tähän hommaan ja voisin jättää tämän takia yhden salikäynnin välistä. :lol: Mietin vain, että millaiset toistot ja minkä kokoinen kuula mahtaisi olla sopiva mulle. Nyt mulla on 8kg kuula, mutta se tuntuu aika kevyeltä. Tarkoitus olisi kuitenkin kestävyyttä ja voimaa harjoittaa eli laihdutus ei ole tavoitteena. Kertokaapa siis tällaiselle aloittelijalle, että milllaiset sarjat olis sopivia ja kuinka paljon aikaa treeniin noin menee/kannattaa käyttää? Vai onko tässä periaatteena sama kuin kuntosaliharjoittelussa eli jos teen salilla liikkeitä tyyliin 3x15-20 niin teenkö kuulalla samoin?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Millaisia treenejä?
ViestiLähetetty: 2011-12-09 22:50:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-18 19:50:37
Viestit: 374
Paikkakunta: Espoo
Youtube on pullollaan kahvakuulavideoita. Mä olen tehnyt tämän linkin takaa löytyvää ohjelmaa joka kestää 10 min 40 sekuntia kun tekee yhden käden suoritukset molemmilla käsillä. Pahoittelen että videossa on tätä jenkkisixpackmainostusta alussa mutta itse treeni on hyvä ja tehokas kulutettuun aikaan nähden.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Millaisia treenejä?
ViestiLähetetty: 2012-02-19 16:20:01 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Treenaan pelkästään perusliikkeitä.
Täältä voit lukea miksi.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)