karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 06:34:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-06-21 11:56:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-12 17:10:17
Viestit: 68
Paikkakunta: Kangasala
Poikasemme on nyt saavuttanut hienot 8kk iän. Äiti pystyy palaamaan takaisin hyväksi kokemaan Atkinsin ruokavalioon :D Tavoitteena päästä takaisin painoon ennen raskautta ja sen ali. Vähän aikaa hyväkarppailin, mutta pakko oli itselleen myöntää, että minulle se ei sovi. Linjaa tuli venytettyä liikaa ja hiilarikoukku oli taas valmis. Mitä sitä kuitenkaan sen enempää suremaan, vaan täyskäännös ja induktiolle.
Onko muita paluumuuttajia? Näin kesän korvalla on ihanaa, kun saapi nautiskella ruuasta ja salaateista tuntematta syylisyyttä ja turpeaa oloa. Ulkona tarkenee ja ahventa nousee järvestä kiitettävästi täydentämään ruokavaliota. Nautitaan kesästä :smt020


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-06-21 16:37:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-13 23:28:05
Viestit: 1329
"Äiti pystyy palaamaan takaisin hyväksi kokemaan Atkinsin ruokavalioo"

eikö raskaus ja imetysaikana voi olla myös atkinsin valiolla? mielestäni kyllä.

_________________
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/ ... vamme.html


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-06-28 18:59:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-12 17:10:17
Viestit: 68
Paikkakunta: Kangasala
Voi olla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-06-28 19:01:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-12 17:10:17
Viestit: 68
Paikkakunta: Kangasala
Tosin Atkins:n sivuilla kehoitetaan lisäämään hiilareiden saantia odotusaikana. Induktioo ei silloin suositella.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-11 14:29:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-08-07 16:01:15
Viestit: 22
Heippa!

Mä ainakin vastaan haasteeseen! Itse kanssa "olen" ja "en ole" täysikarppi eli jotain pitäisi tehdä, että tapahtuisi muutakin kuin +/-1kg! :) Halua on laihtua, pitäisi vain olla tarkempi näin aluksi, eikä luottaa "mutu"-tuntumaan.

Itsellä tosiaan tavoite siinä 58-60kg ja painoa tällä hetkellä 86,1kg (aamupaino :) ) - pituutta vain 160cm.

Ensimmäinen tavoite olisi tuo 76kg, niin saisin BMI:n alle 30. Tavoite sekin :D

Onnea meille - ja tsemppiä! =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-21 08:16:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-08-07 16:01:15
Viestit: 22
Huomenta!

Täällä ollaan - ei ehkä niin onnellisena kuin voisi, mutta kuitenkin :) .

Paino oli nyt tänä aamuna 84,2kg eli vajaa 2kg - 10 päivässä. Pitäisi kai iloita, mutta toivoisin nopeampaa pudotusta näin alkuun. Jumpassa olen käynyt ainakin sen 3 x viikossa, mutta pakko sanoa, että yhdistettynä tiukka linja ja rankka treeni, niin sitä on aika poikki.. Mutta kun tuntuu, että sitä täytyy tehdä kaikki heti, että saa tuloksia :roll: .

Eilen oli tosiaan ruokailu tälläista 1390Kcal ja liikunta 770Kcal - ja makrotkin katsoin ainakin proteiinin kohdalla tarkasti - taisi olla 94g proteiini ja 12g hiilarit. Rasva n. 116g. Että silleen. Omasta mielestäni tässä jo pitäisi tuloksia syntyä, mutta vaaka ja mittanauha on ihan eri mieltä.. :evil: . Tai eivät ihan erimieltä, mutta hitaampia kuin toivoisin. Ehkä pitäisi ottaa tämä laihdutus rennommalla ranteeella. :D

Ja ilman muuta haluan noudattaa VHH:ta koko elämäni, mutta olisin halunnut nyt sellaisen "nopean" -10kg pudotuksen - sen jälkeenkin jää vielä -16kg pudotettavaa.

Jatketaan tästä, eikä anneta periksi :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-21 10:13:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 19:49:49
Viestit: 1797
Lainaa:
Ehkä pitäisi ottaa tämä laihdutus rennommalla ranteeella. :D


Juuri näin! Kiire pois, et jaksa kauaa, jos liian tiukkana olet ja rääkkäät itseäsi.

_________________
Fyysinen ikä 46 - henkinen ikä 19 - Kylähulluus kunniaan!
Suhina vaan käy, kun menee yli ymmärryksen
carpe diem - karppaajan daimit
.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-21 10:22:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-11 17:45:52
Viestit: 1276
ReiluRasvaprosentti kirjoitti:
Tosin Atkins:n sivuilla kehoitetaan lisäämään hiilareiden saantia odotusaikana. Induktioo ei silloin suositella.


Induktio ei ole sama kuin Atkins. Atkinsissa hiilareita nostetaan induktion jälkeen jopa hyväkarppiin asti.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-21 12:15:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-04-28 20:06:09
Viestit: 577
Paikkakunta: Turku.Kymistä(Kotka) syntyisin.
Hei Tonnikalakeiju !
Katsoin noita sun painonpudotuslukuja...sulla menee hyvin alaspäin tuo paino.Oli sitten ätkinssi tai joku muu.. :smt006

_________________
Tavoitteena hyvä terveys ja alentunut paino eli noin 62-64 kg on sopiva tämän ikäiselle ja kokoiselle (160cm) naiselle.Milloin ätkinsillä milloin milläkin,mutta hiilihydraatteja vahtien.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-21 20:31:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-11 17:45:52
Viestit: 1276
Pikkusisko50 kirjoitti:
Hei Tonnikalakeiju !
Katsoin noita sun painonpudotuslukuja...sulla menee hyvin alaspäin tuo paino.Oli sitten ätkinssi tai joku muu.. :smt006


Kiitos :lol:

Tosin nopeasti ne kilot tulivatkin.. Keväällä lohduttauduin Kotiuunin pakasteiden parissa päivittäin :shock: ja turposin kuin taikina. Eli olen varoittava esimerkki miten lihotaan todella nopeasti kun aletaan kiskoa paskaruokaa kaksin käsin.

Ketokarppaus ja suht alhaiset kalorit toimii mulla kyllä.. Perinteinen atkins suhtautuu liian tiukasti kahviin ja maitotuotteisiin. Ainakin induktiolla. Mun täytyy saada kahvia ja kahviin maitoa monta kertaa päivässä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-22 11:01:41 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-07-22 10:35:30
Viestit: 17
Tonnikalakeiju kirjoitti:
Pikkusisko50 kirjoitti:
Hei Tonnikalakeiju !
Katsoin noita sun painonpudotuslukuja...sulla menee hyvin alaspäin tuo paino.Oli sitten ätkinssi tai joku muu.. :smt006


Kiitos :lol:

Tosin nopeasti ne kilot tulivatkin.. Keväällä lohduttauduin Kotiuunin pakasteiden parissa päivittäin :shock: ja turposin kuin taikina. Eli olen varoittava esimerkki miten lihotaan todella nopeasti kun aletaan kiskoa paskaruokaa kaksin käsin.

Ketokarppaus ja suht alhaiset kalorit toimii mulla kyllä.. Perinteinen atkins suhtautuu liian tiukasti kahviin ja maitotuotteisiin. Ainakin induktiolla. Mun täytyy saada kahvia ja kahviin maitoa monta kertaa päivässä.


Onko sulla ruokapäiväkirjaa? Mietin vain, että olisi kiva tietää, miten syöt. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-22 12:49:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-11 17:45:52
Viestit: 1276
possuliinu kirjoitti:

Onko sulla ruokapäiväkirjaa? Mietin vain, että olisi kiva tietää, miten syöt. :)


Olen aina jotenkin ajatellut että ketäs mun syömiset kiinnostaa ja kelpaako ne edes esimerkiksi...

Kypsyttelen hetken. Voisin kyllä aloittaa. Teksi varmaan hyvää itsellenikin :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-22 13:05:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-04-28 20:06:09
Viestit: 577
Paikkakunta: Turku.Kymistä(Kotka) syntyisin.
Heipsan Tonnikalakeiju,
Laita ihmeessä syömisesi ylös meille muillekin luettavaksi...ja opiksi.On aina kiva tiirailla toisten syömisiä,varsinkin,kun kerrotaan miksi mitäkin syö (sinä sanoit,että alhaiset hiilarit ja suht' alhainen kcal-määrä). Kiitos etukäteen!

_________________
Tavoitteena hyvä terveys ja alentunut paino eli noin 62-64 kg on sopiva tämän ikäiselle ja kokoiselle (160cm) naiselle.Milloin ätkinsillä milloin milläkin,mutta hiilihydraatteja vahtien.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-22 13:51:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-26 13:21:49
Viestit: 985
Ciao!
Minä kanssa mukana. Lapsi on tuore (1kk) ja olen hyväkarpilla vielä ainakin jonkin aikaa...
Painoa on +10kg (mietin tässä itsekseni että olisi kiva saada kilot veke jouluksi, sen jälkeen toiset 10kg :roll: ) Eli tavoite on se normaali paino kun vauva on 1v :mrgreen:

Huomenna olen ollut viikon skarpimmalla linjalla ja melkein on -2kg =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-24 13:27:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-07-24 12:24:29
Viestit: 249
Paikkakunta: Rovaniemi
Heipä hei!
Minä kans mukana.
Aloitin Atkins induktion viikko sitten maanantaina. Viime viikolla tippui 2,4, vaikka induktio ei ihan onnistunut, sorruin syömään 100g 70% suklaata ja yhtenä iltana Lidlin kreikkalaista jugua. Ketoosiin en ole onnistunut pääsemään, johtuen varmaan juuri noista lipsuiluista.
Yhteistä Tonnikalakeijun kanssa se että minä tempasin myös 10kg painoa parissa kuukaudessa.
Viime syksynä tiputin 12kg onnistuneesti karpaten, jouluna hirveät määrät suklaata, huhtikuulle asti aikalailla hyväkarppina ja sit se jotenkin repsahti linjalle aivan sama :cry:
Kuten muutkin olen kiinnostunut miten syöt, kun noin hienosti paino tippuu Tonnikalakeiju :D
Tehoskarpin kanssa meillä näyttää mitat (155cm ja 84,6 kg) ja tavoitteet olevan samansuuntaiset ja kärsimättömyys myös yhteinen piirre :)

Toivottavasti ketoosiin tällä viikolla. Kahvia en minäkään jätä, mutta muutoin on menossa tiukkapipoinen aloitus. Samoin ajatuksin, että tuloksia pitäisi tulla ja pian :) Lenkkeilyä vähintään 4xviikko, vaikka raskaalta tuntuu.

=D> tsemppiä meille kaikille!

_________________
Et voi löytää uutta merta, jos et rohkene jättää rantaa näkyvistä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-24 15:49:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-11 17:45:52
Viestit: 1276
Pikkusisko50 kirjoitti:
Heipsan Tonnikalakeiju,
Laita ihmeessä syömisesi ylös meille muillekin luettavaksi...ja opiksi.On aina kiva tiirailla toisten syömisiä,varsinkin,kun kerrotaan miksi mitäkin syö (sinä sanoit,että alhaiset hiilarit ja suht' alhainen kcal-määrä). Kiitos etukäteen!


Laitoin :D .


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2012-07-27 08:31:15 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-07-22 10:35:30
Viestit: 17
Minä aloittelen huomenna tiukistelun tässä. Yksinkertaisesti 20 g hiilaria, kahvia kermalla ja muuten kaikki makeutusaineet yms. pois. :) Karppaaminen ei vaikealta tunnu, mutta pikkuviilauksia täytyy näissä tehdä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2022-08-26 09:19:57 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Palasin mieki takasin tälle, riitti vuosien sairastelut ja muutki oireilut.

On IBS, refluksi, kilpparin vajis, vaihdevuosiongelmat, ja joo reilu vuos sitte leikattu sappirakko kivinee, mistä vieläki ollu kipuja ja ne prkl turvotukset...et onha nois syytä iha riittämii #-o

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2022-09-19 09:54:08 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Ja jatkan edellee, tätä hyvää ja virkeetä olotilaa kaipasinki.
Eile tosin meinas töissä tulla paha olo, mut...
no vissyl meni ohi...ja joo, muistin, et enhä mie ollu syöny mitää vuorokautee...ku ei ollu nälkä =P~
Eli miule käy tää kaikkein parhaiten, enkä enää muuhu sorru.
Painoki lähteny vihdoinki putoamaa ja sentit karisee pikku hiljaa.
Ja miun painonseuranta sivusta voi käydä kattoo verikokeitten tuloksiakin, ei ne huonoja olekaa 8)

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin Atkinsille.
ViestiLähetetty: 2022-10-21 12:04:40 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Paino on putoamissuunnassa vihdoinkin, nousukauden jälkeen. Ja senttejäkin on lähtenyt. Et on sitä jotain sitten tapahtunut koko ajan, vaikka luullin, ettei mitään tapahtuisi. :shock:

Muitakin hyviä seuraamuksia on tullut: refluksi parantunut, enää en tarvitse mahalääkkeitä, ibs helpottanut, enää ei maha oireile nii pahasti, turvotuskin pienentyny, jaksan eri tavalla, henkinen väsymys on poissa, yöt nukun hyvin ja jaksan töissäkin painaa eteenpäin.
Nykynen mies kannustaa ja syö aika lailla samoin ku mie, ni senkin takia tää on nyt helpompaa.

Syömisistä, no olen löytäny vihdoinkin oman keinoni ja tästä on hyvä jatkaa, atkinsilla edellee.

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)