karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-13 13:03:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-04-25 09:49:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-29 18:45:41
Viestit: 921
Paikkakunta: Oulun seutu
Hyötyliikunta on tosi hyvästä :) vaivihkaa tulee kulutettua yllättävänkin paljon, eikä tuu sellasta pakkopullan tunnetta. Mullakaan enää oo kun kilo pudotettavaa tästä ihme turpoamisesta. Paljon kevyempi olo ja näyttääkin taas paljon paremmalta.
Joko takki istuu päälle?

_________________
Jojoilun maailmanmestari


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-04-25 10:42:54 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Nonih, hyvinhän se lähtee :) Takki ei ihan istu vielä päälle ku se on kokoa 42 ja mä tällä hetkellä 46 :-p

Mä oikeestaan tykkäänki liikkua, ainakin salilla. Ja vähän paremmassa kunnosa on kivaa pelailla fudistakin yms. Mä vaan inhoon sinne lähtemistä :D Jotain rutiinia pitäis saaha päälle, mutta jos nyt ottais kaiken irti tuosta raksailuinnosta.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-03 07:28:03 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Tältä viikolta sai kyllä punnitus jäädä ihan surutta sivuun. 2 bilepäivää ja 2 krapulapäivää hoitaa sen, että ei tarttee vaa-alle uskaltaa. Onneks nyt ollaan ruodussa ja ehkä mä taas ensi viikolla uskallan :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-08 06:33:09 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Nonih.. nyt on noista "hallituista" ja tunnetuista pileistä yms selvitty ja ehkä uskaltaa taas parin viikon jälkeen astahtaa vaa'alle. Tipahdusta tapahtunut 1.1kg :) Paino siis tänään 97.3kg. Osa tästä saattaa kyl olla mun hiuksia, joista tipahti eilen n. 40cm pois. Ae että, näytän nii nuorelta ja kaikkee, täytynee käydä Prismasta ostaan siideri. Ei siksi, että tekis mieli juoda vaan siksi, että kokeilis josko ne kysyis papereita :D

Tänään tultiin muuten pärrällä töihin. Hyvät nuo mun ajofarkut kun sinne mahtu normifarkut alle :D Nahkatakki saa toistaseks ootella. Sen verran kylmä tuolla vielä on että Gorella mennään. Ja ei tää 3kg pudotus vielä kesää tee :-p..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-08 11:56:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-08 22:20:26 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
kaikkia teitä hämäyttääkseni ja ollakseni hämäyttämästä itteeni täräytin tuohon tickeriin tuon all time high lukeman, joka oli mun Kanadanreissun jälkeen 2.4 ja josta pari ekaa kiloo tiputin ilman karppausta. Käytän kuitenkin iippadilla appista, johon merkkaan painon ja ittee hämää, että täällä tickerissä on eri paino nii nyt on molemmissa siis sama. Eli tiputus siis 5.2kg nyt, paljo enempi ku aamulla :D

Jazz: onneks on toi goretakki :D Mulla ei riittäis kyl jaksatus huoltaa vaa koko ajan. Ajaminen on parasta :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-15 06:22:25 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Tää painonpudotusprojekti etenee niinku Suomen peli eilen.. Maalit tehdään viime hetkellä, tulosta tulee vähän, peli ei ole kaunista katteltavaa, mutta voitto tulee kuitenkin lähes aina. Tällä viikolla siis pudotusta 0.6kg.

Tämän viikon tulos on saatu aikaiseksi tekemällä puutarhan istutustöitä kovasti kolmena päivänä ja hajoittamalla tässä olkapää ja ranne niin ettei ne oo pelikunnossa, olemalla flunssan takia soffalla ja syömällä siksi juustonaksuja, äitienpäiväkakulla, kahvakuulailutreeneillä, karppimaisella kotiruualla.. Ei kaikki oo menny taaskaan niin hyvin ku olis pitänyt, mutta sopevalla kulutuksella on saatu repsahdukset mitätöityä ja päästy pudotuksen kannalta positiiviseen tulokseen.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-22 11:31:29 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Päh.. Painoa tullut 0,4kg viime viikosta. Tähän on kyllä hyvä syy. Tai aika ikävä.. Koitin nimittäin viikonloppuna käydä vähän pyöräilemässä tosi pitkästä aikaa ja vähän heikolla menestyksellä. Pyörä oli liian iso, asento väärä ja mä sain noidannuolen. Ei oo siis tullut muutamaan päivään tullut tehtyä mitään muuta kuin syötyä kun ei voi kotoonsa poistua eikä mitään tehdä. Nyt on painoa 97.1, mutta tuossa ennen selän rikkoutumista ehti käymään jo 95.9. Vaan ei se auta, selkää kuntoon ja ponnistamaan painoa alas kunhan tästä taas pääsee pystyyn. Lohdutukseks mun mies teki mulle karppitortilloita ja jääneistä lätyistä pitsoja. Nam!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-05-23 06:58:26 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Noniin.. ihan hirveen tarkemmin menemättä yksityiskohtiin eräiden lihasten vihdoin rentoutuessa paino tippui kuin itsestään eilisestä 1.1kg :D Aika kipiänä on paikat vielä, mutta ei kuitenkaan enää kramppaa, joten tulin kuitenkin töihin ja koitan selvitä päivästä. Onneks täällä on kivat sähköpöydät. Ts. jos olis ollut virallinen punnituspäivä vasta tänään niin painohan olis tipahtanut viime viikosta jopa 0.7kg, siitä huolimatta, että tuli tosiaan vietettyä täysin liikkumatonta ja (karppi)syöpötteleväistä aikaa 4 päivää. Ja minähän itselleni jossittelun sallin, koska tää on kerta mun pläskipäikky ;) Eilisen saikun kunniaksi kokeilin muuten tehdä suklaamoussea karppiohjeella. En oo ikinä suklaamoussea tehnytkään, vaikka tykkään siitä ihan hulluna, ja jotenkin oon ajatellut että se saattaisi olla vaikeaa. Herkkuahan se oli ja hirmuisen helppoa tehdä, mutta ei sitä kyllä pystynyt koko annosta vetämään. Vaan jäipähän tällekin päivälle :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-02-07 09:11:25 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-02-14 12:19:56
Viestit: 48
Tulipa tämä blogi mieleen, kun kokeilin tänään sitä the pärrätakkia päälle ja se mahtui! Viime kesänä jäi vähän projekti vaiheeseen, mutta sain painon pidettyä kuitenkin samana eikä se lähtenyt nousemaan vaikka palasin vanhaan (tosin karpahtavampaan) ruokavalioon. Syksyllä aloitin salilla käymisen oikein tosissani, mutta ei se vaan tahtonut lähteä tippumaan se paino, koska en osannut yhdistää ruokavaliota ja treeniä ja söin mitä sattui. Siksipä tartuin kiinni työpaikkani tarjoamaan mahdollisuuteen 3kk Fitfarmin valmennuksesta ja PT:stä. Stressin ja treeneissä jälleen kerran hajonneen selän takia paino ei ole kuitenkaan laskenut niinkuin toivoisi. Paino on Fitfarm-kuurin aikana pudonnut vain 6,1kg (tosin tästä 3vk vapaata koska matkustelin). Tuon 3kk jakso loppuu tiistaina ja tänne palailin hakemaan henkistä tukea. Kokeiltiin PT:n kanssa erilaisia ruokavalioita ja yllättäen vähähiilihydraattinen sopi minulle parhaiten :D Sillä tiellä nyt jatketaan sitten eteenpäin. Kuitenkin aiempaa tietoisempana ravintomääristä etc.

Treenaus menee vähän miten sattuu tuon selän takia, mutta teen parhaani. Stressinhoito taas on hyvällä tolalla, koska viikko sitten saapunut koiranpentu on saanut minut taas nukkumaan kunnolla (tulevasta työttömyydestäni johtuva stressi on jatkunut syksystä lähtien ja huono nukkuminen myös, joten tämä on todella hienoa :))

Vaikka Fitfarm ei ole ihan niin hyvin toiminut kuin olisi toivonut, koska stressaantunut kroppa ei ole halunnut läskeistä irti päästää niin tunnelin päässä näkyy valoa. Jalassa on housut, jotka mahtuivat viimeksi päälle ehkä 3 vuotta sitten (mahtuivat niin että näyttivät hyvältä) ja se pärrätakki kanssa. Ja jokatapauksessa painan nyt 14,4kg vähemmän kuin 1.4 vuosi sitten, jolloin olin maksimipainossani ja aloin tiputtamaan. Hyvä miäli jatkaa tätä matkaa :)

Tässä vielä se pieni stressipallero:
Kuva

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-02-07 10:23:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-18 10:07:24
Viestit: 1890
Paikkakunta: Hämeenlinna
Kiva kuulla kuulumiset, hienosti sulla mennyt =D>

Ihana koiruus :smt060

_________________
ÄLÄ UNELMOI ELÄMÄÄSI, VAAN ELÄ UNELMAASI.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)