karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-27 13:46:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 134 35 36 37 38 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-24 19:59:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
mlv kirjoitti:
Kyllä niiden vauvojen kanssa tahtoo yöherätyksiä tulla, mutta yleensä taitaa mennä ohi.Onpas sinulla tomera isäntä kun on ominut uuden ruokavalion jo noin hyvin tuloksin. Varmaan noissa liemissä on tarpeeksi suoloja ja ravinteita niin että päänsärky ei ole päässyt yllättämään.
Tuo bellybind tukee varmaan hyvin ryhtiäkin, naapurin nuori rouva saa vauvan muutaman viikon sisällä, pitääpä vihjaista jos hän kiinnostuisi, hänelle ensimmäinen joten jännää. Hänellä on kovasti kaikkea tarvittavaa valmiina, totesi eilen että nyt ei puutu enää kuin se vauva.


Viime yö menikin jo sitten taas kahdella herätyksellä joista toisen jouduin itse tekemään kun isäntä piti töihin lähteä viemään. Minä totisesti toivon, että se isäntä malttais siellä reissussakin karpata, oli nimittäin ihan eri virkeä mies oli koko viikon!
Tänään en kerenny itseäni käärimään siihen vyöhön niin heti kun nousee istualtaan seisomaan niin selässä tekee kipeetä ja hetken verran pitää itseään oikoa. Kyllä kohta pitää siihen taas kääriytyä, mun uus hittituote! Vinkkase ihmeessä naapurille!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-24 20:12:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Paino 92,6
Napa 99

Minä ja viisi lasta yksin kotona eka päivä! Olipahan taas yhtä shöytä, se oli luulot pois taas äidiltä ekana päivänä kerta heitolla. Esikoinen ja iita laittoivat vastaan vuorotellen, onneks miehen sisko oli isona apuna iitan suhteen. Jotenkin kyllä nuo isommatkin taitaa jotenkin reakoida tuohon vauvaa kun outoja oovat kaikki olleet vuorollaan. Hyvä yrittää sit näissä hormoonimyrskyissä sitten vielä itse järkeillä kaikkea.
Syömisiin sen verta että luulen tuohon iho-ongelmaan kuitenkin syyn olevan nyt maito. Gluteeniton on pitäny mutta iho sen kun huononee. Mulla on se viili mitä syön kerran päivässä ja nyt eilen ja tänään otin muroja iltapalaksi kun taas reilusti ketoosi tuntuu päällä olevan ja vauvakin pitää jonkinlaisia tankkauspäiviä. En vaan keksi mistä saan niitä hiilareita tarpeeksi jos nyt sen viilin ja murot jätän pois. Mitää hedelmiäkään ei tee mieli. Silmäluomet kauhean kuivat ja halkeilevat ja taipeitakin on alkanut kutittaa päänahan lisäksi. Outoa. Nyt hautaudun sänkyyn naperon viekkuun, kyllä nää illat on ihania ku kaikki lapset nukkuu ja ei kuulu muutako astianpesukoneen ääniä :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-24 20:33:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Iltoja!
Oon täällä mukana seuraillut, on vain niin kiire ollut. Mulla meni viikonloppu marjojen kanssa. Kävin ystävän pihasta keräämässä taas punaisia viinimarjoja ja sitten kaikkea kotona touhuillut. Siivousta, koirahommia, pakastimien järjestelyjä että saan vielä marjoja joihinkin nurkkiin mahtumaan :)
Kiva kuulla, että miehesi on myös innostunut =D> Ja toivokaamme hänen jaksavan jatkaakin.
Mulla on niin hermostunut olo. On aamulla klo 7.20 labrakokeet #-o
Mä pelkään sitä pitkää sokeria. Olen nyt TAAS ollut ihan karpisti, mutta kyl ne viimeaikojen suklaat niissä arvoissa näkyy. Siihen oon varautunut. Nyt otetaan siis kaikki kokeet. Vuosi sitten viimeksi ja nyt on vielä uusi lekuri.
Sulla on siellä vipinää. On ainakin eloa ympärillä.
Nyt on luvattu sään viilenemistä. Olenkin jo ihan valmis ottamaan syksyn vastaan. Koira on ollut niin vaikea nyt kun on kuumat päivät. On tosissaan koitellut hermoja ja voimia. Ja se haukkuu niin paljon sillä mahtavalla äänellään että kyl siinä rauhallisempikin ihminen hermostuu. En tiiä mikä vaivaa mut hyvin vaikeaksi on muuttunut. Katsotaan jos helpottaa kun ilmat viilenee.
Pitää yrittää aikaisin alkaa nukkumaan kun alkaa jo olemaan nälkä. Ja kun ei saa syödä kun otetaan ne kolesterolitkin. Mitähän nekin näyttää...huh :mrgreen:
Öitä vaan ja kauniita unosia :smt015

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-25 03:22:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
santikka kirjoitti:
Iltoja!
Oon täällä mukana seuraillut, on vain niin kiire ollut. Mulla meni viikonloppu marjojen kanssa. Kävin ystävän pihasta keräämässä taas punaisia viinimarjoja ja sitten kaikkea kotona touhuillut. Siivousta, koirahommia, pakastimien järjestelyjä että saan vielä marjoja joihinkin nurkkiin mahtumaan :)
Kiva kuulla, että miehesi on myös innostunut =D> Ja toivokaamme hänen jaksavan jatkaakin.
Mulla on niin hermostunut olo. On aamulla klo 7.20 labrakokeet #-o
Mä pelkään sitä pitkää sokeria. Olen nyt TAAS ollut ihan karpisti, mutta kyl ne viimeaikojen suklaat niissä arvoissa näkyy. Siihen oon varautunut. Nyt otetaan siis kaikki kokeet. Vuosi sitten viimeksi ja nyt on vielä uusi lekuri.
Sulla on siellä vipinää. On ainakin eloa ympärillä.
Nyt on luvattu sään viilenemistä. Olenkin jo ihan valmis ottamaan syksyn vastaan. Koira on ollut niin vaikea nyt kun on kuumat päivät. On tosissaan koitellut hermoja ja voimia. Ja se haukkuu niin paljon sillä mahtavalla äänellään että kyl siinä rauhallisempikin ihminen hermostuu. En tiiä mikä vaivaa mut hyvin vaikeaksi on muuttunut. Katsotaan jos helpottaa kun ilmat viilenee.
Pitää yrittää aikaisin alkaa nukkumaan kun alkaa jo olemaan nälkä. Ja kun ei saa syödä kun otetaan ne kolesterolitkin. Mitähän nekin näyttää...huh :mrgreen:
Öitä vaan ja kauniita unosia :smt015


Tsemppiä verikokeisiin! Ei niitä nyt kannata jännittää, vasta sitten kun tulokset tulee! :wink: :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-25 07:32:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta kaunista 8)
Labrat käyty. Nyt olen muutamana aamuna syönyt ihan oikean aamupalan, ja heti huomasin että jotain puuttui kun en nyt aamulla saanut syödä. Mulla oli eilen illalla ihan kaheli ajatus. Joo, kun tuun labrasta menen ihan varmasti ostamaan suklaata. Ihan kun ois lupa syödä. En onneksi ostanut ja siksihän sitä sokeria vältetään, ettei tuu pahaa oloa. Ei vain siksi, että on jotkut verikokeet :lol:
Kananmunat syöty ja viinimarjoja. Kahvia kupissa. Ja kyllä kahvikin koukuttaa. Mulla alkoi se päänsärky mut onneksi nyt loppui heti, kun sain kahvia. Kylmä oli polkea terveysasemalle mutta nyt taitaa lämmetä jo. Koirakin pääsi vain pikaiselle hädälle, joten kohta me mennään tuolla. Ja mietitään, mitähän tälle päivälle keksisi jotain järkevää touhua.
Kai sitä jotain taas...!

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-26 08:09:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Huomentaaa!
Kappas kummaa, eilen en syöny/juonu maitoa (kermaa lukuunottamatta siis) niin iho yllättäen heti parempi! En tiedä kuvittelenko vain mutta mummo silmät ovat poissa!
Rasvansaantia olen alkanut mietiskelemään, jotta miten sitä saisi lisättyä että alakaisi se vatsakin toimimaan ilman sitä tupla magnesiumia. Miehellä on ilmeisesti hyvin menny reissussakin, eilen laittoi viestiä että oli syöny maailman parhaan kebabsalaatin ja parasta siinä varmaan oli se salaatti :smt060
Ihan unelmajuttu jos tämä onnistuis nyt miehelläkin kun hänen elimistö alkaa välittömästi toimimaan karpilla.
Eilen saatiin taas mustikoita ja sittenhän mä tajusin että hei, nyt meillä on kaikki paikat marjoja täynnä, että pitäisköhän niitä alkaa jo ihan syömäänkin! Niistä ainakin tulee niitä hyviä hiilareita!
Ja pikkunen nötkötti se vain nukkua puksuttaa. Perjantaina on taas neuvola, saa nähdä miten on painon kanssa kun en nyt mitenkään erikoisemmin ole silloin yöllä herätellyt syömään. Miksi pitäisi kun kyllä se sitten päivisin tankkailee ja osaa olla vaativa tarpeilleen. Sitäpaitsi minusta näyttää että ihan silmissä kasvaa ja on tuo maito kyllä sellasta kermaa mitä olen sitä pakastanut, että varmasti on makrot kohdillaan siinäkin. Huvittaa vaan kun imetyksen tuen sivuilla lukee, että pitää syödä paljon hyviä KASVISRASVOJA :lol: ööö mitä ne o???

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-26 15:37:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Hau!
Vai imetyksen aikana siis pitäis syödä kasvirasvoja? Höh, joo, mitä ne siis onkaan?
On se hyvä kun pieni nukkuu hyvin. Ja mitä sitä turhia herätteleen, jos unta riittää. Kun on niitäkin, jotka oikeesti ei nuku. Siskon poika vauvana ei nukkunut koskaan :lol:
Minä taas hain aamulla ystävältä viinimarjoja. Tuossa niitä putsailen. Ja pähkäilen kuinka kummassa kaikki taas mahtuu. Olen kyl aika haka järjestelemään, joten olen nyt noille marjoille saanut tilaa. No niin on täälläkin marjoja niin, että syödä täytyy. Olen kyl joka päivä pikkuisen ottanut jotain marjaa. Nyt olen tykästynyt noihin viinimarjoihin. Aikoinaan, vuosia sitten en voinut syödä puolukkaa enkä viinimarjaa ilman sokerilisää. Nyt tuntuu että jos laittais sokeria, se pilaa hyvän maun.
Sain myös ystävältä ahvenfileitä. Vielä pitää ne paistaa tänään.
Mukavan vilpoista ollut. Ei tuu hiki touhutessa =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-27 08:55:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Kuva

Tässä kaksi viikkoa bellybindiä. Tuntuis että olis pienenpi maha mutta mitta näyttää samaa kuin viime viikolla.
Mistähän mä saisin viinimarjoja, sulla on kyllä kivoja kamuja kun kaikenlaisia herkkuja santikka saat!
Tänään tulis isäntä kotiin ja innolla odotan miltä hän näyttää! Olen ymmärtänyt että karppi pitää ja painoa varmasti hänellä on taas tippunut. Ekoja kertoja karpilla hänellä putos kahdessa viikossa 17kg! Pitääkin yrittää jotain hyvää ruokaa taas keksiä ja jonkun keiton taas tehdä.
Kaupassa pitäis lähteä käymään ja kun kerta on sadepäivä niin vois ipanat ottaa mukaan ja viedä ne matkukseen kirmailemaan. Toki itse voisi samalla ikeassa käydä :mrgreen:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-28 05:27:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Dodiih!
Tässä sitä taas ollaan. Isäntä ei tullutkaan eilen, tekeevät vielä tämän päivän, mutta mitäpä tekee mamma! Kävin sit ostamassa suklaakeksejä tien toiselta puolelta, ja eivät olleet edes gluteenittomia sekä varmuuden vuoksi vielä pähkinäsuklaata. Keksipaketti on nyt vedetty ja oli taivaallisen hyvää! Luin taas naamakirjasta miten imettävät äidit joutuu tankkaamaan paljon hiilareita maidontulon eteen ja silti vain kaikki laihtuu kun se imettäminen kuluttaa ja suorastaan imee kaiken rasvan pois. Hetkeksi erehdyin kuuluvani tähän ryhmään. Olen myös tehnyt tässä parina iltana puutöitä ja koska "on ollut niin kuuma" olen ollu liian vähissä vaatteissa koska flunssaa se vaan pukkaa taas tulla. Kurkkua kaihertaa, päätä juilii ja aivastuttaa niin maan perteleesti!
Tänään neuvola, söin ja join jo sekä suihkussa kävin. Ja aloitin muuten uuden kokeilun, shampooton kuukausi! Mulla on niin kamalan rasvainen päänahka ja nyt se kutisee ja ärsyttää muutenkin niin pitää kokeilla olisko tosta apua. Hiukset muuten on nyt paremmassa kunnossa kuin vuosiin.
Nyt vielä möhnin pikku tirpan kanssa, raukka on piereskelly koko yön kun söin illalla valkosipulilihapullia, ooops!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-28 05:34:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
Nyt on marjat kerätty. Viel hain n 2-3 l ja sitten ystävä antoi mun kerätä kurkkuja. Hän tulikin sit auttamaan muo niiden säilömisessä. Nyt on 22 lasipurkkia täynnä, tulossa mahtavaa suolakurkkua talven varalle. Pitää tänään viedä ne kylmäkellariin. Eilen menikin aikaa niissä, mutta nyt opin kuinka kurkku säilötään. Sain myös ison määrän papuja pakastettavaksi. Arvostan suuresti ystävääni, koska tuo taas auttaa minua pitkälle, kun on marjoja ja kaikkea mahdollista mitä ei nyt ihan heti tarvitse kaupasta hakea.
Tänään tuntuu niin syksyiseltä. Taitaa tihkuttaa tuolla ulkona. Tässä ois kohta koiruuden ulkoiluttaminen ja töihin lähtö.
Mukavaa viikonloppua sulle ja sun poppoolles 8)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-28 05:36:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Haa, sä vetelit keksejä, mä söinkin suklaata :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-31 18:35:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Paino 91,2 kg
Napa 98

Olipas kiire päivä. Viikonloppu oli yhtä hiilarimässyä mulla mutta isäntä onneks on vetänyt hienosti! Onneks oli mullakin kuitenkin paino tippunu edellis viikkoon. Huomenna lisää jutustelua!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-31 19:53:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
:smt039

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-03 08:20:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Kuva

Paino 91,3
Napa 98

Tässä kolme viikkoa belly binding.
Tänään ei ole hyvä aamu, tai siis kiukuttaa vaan. Tuntuu että vaan lihon eikä mulla ole mitään vaatteita että edes kauppaan pääsis. Syömiset on karannu ihan totaalisesti suklaakeksien maailmaan. Kromia aloitin taas syömään pari päivää sitten, nyt pitäisi vain alkaa taas muistamaan ottaa kaikki napit niin niistä olis jotain apuakin. Liikkumiseen ei ole tullut vielä minkäänlaista intoa, voisin ihan vaikka lenkilläkin käydä jos vain innostais, nyt vain kaikki aika päivästä tuntuu olevan buukattuna. Ajatukset alkaa taas karkaamaan kaikenmaailman vippaskonsteihin laihtumisen suhteen vaikka miten yritän antaa itselleni löysiä asian kanssa.
Vauva on voinut hyvin ja on kiltti, syö ja nukkuu hyvin ja itsekin saanut nukuttua. Pää vain silti sekaisin, ajatukset pomppii miten sattuu mutta tämä ilmeisesti on asiaan kuuluvaa.
Viikonloppuna on kummipojan synttärit, Mikkeliin siis sunnuntaina.
Jaa isäntä tulee tänään, jospa hänellä menis painonpudotus paremmin kuin allekirjoittaneella...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-05 07:14:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
Se keksien maailma ei ole aina paras olotila. Puhun kokemuksesta.
Mulla ne labrakokeet kaikki hyvät, paitsi pitkäsokeri tietysti koholla. Nyt kokeilen tiukasti olla vhh ruokavaliolla, ei siis yhtään lipsumisia. Mulla ei saa nyt karata mopo käsistä kertaakaan, ja niin tässä nyt menty vaikka helppoa ei ole.
Mukava kuulla, että saat kuitenkin nukuttua. Ilman unta ois aika vaikeaa. Kiva että vauva on kiltti ja sun ei tarvitse öitä valvoa. Nyt ois kyllä aika kivat lenkkeilykelitkin.
Meillä kaikki samaa rataa. Kaksi kertaa viikossa töissä, koiran kanssa olemme olleet paljon metsässä ja siellä kyllä lenkkeilijöitä tulee paljon vastaan, joten irti en paljon oo koiraa pitänyt. Se kun lähtee perään jos joku hölkkää. Ei pysähdy ja hyppii ihmisen eteen. Tuo pieni, vaik kuin on kiltti niin moni tietysti pelästyy isoo rotikkaa :lol: No onhan se ymmärrettävää. Kohta kun / jos alkaa sadekelit, niin silloin metsäkin hiljenee. Aina, mitä paskempi ilma, niin paremmin voi koiraakin pitää irti.
Kohta menemme ulos ja sitten menen ystävän luo. Sanoi että tule ihmeessä hakemaan viimisiä kurkkuja ja papuja pihasta.
Viime syksynä ystävä toi mulle puolukoita, mutta nyt on saanut puhuttua että lähden mukaan metsään, kun se aika on. Tietää todella hyvät puolukkapaikat ja ajattelin että voisihan sitä mennä, vähän vaihtelua. Pakkanenkin on pikkuisen tyhjentynyt, joten kyl sinne taas ämpärillinen marjaa mahtuu.
Ihaninta on, että ei tarvitse köyhän ostella kalliita pakastepussi marjoja.
Mukavaa viikonloppua teidän perheelle, pienille ja isoille :)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-05 07:24:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Huomenta!
Sellanen pikku kämmi kävi että lääkäri soitti sillo torstaina ja en siis vielä ollu käyny niissä kilpparikokeissa. Lääkäri oli onneks tosi ymmärtäväinen, sanoi itsekin että sinulla on siellä varmaan muutakin ajateltavaa ja puuhattavaa että siksi unohdit. Hyvä huomio, soittaa uudestaan ensi torstaina ja sitten jatketaan. Luulen että se on kyllä kohdillaan vaikka onkin taas tuota silmien kutinaa ja kuivaa ihoa, mutta ne varmaan johtuu siitä kun olen niin huonosti syöny. Ummellakin meinaa kyllä olla, mutta sekin varmaan johtuu niistä suklaakekseistä.
Shampooton on ollu nyt viikon ja olen yllättynyt, itseni mielestä hiukset ei ole niin kamalan näköiset mitä kuvittelin ja päänahan kutinakin helpottunut eli siis toistaiseksi hyvin menee!
Vauvalla ollut kanssa nyt räkänenä ja nukkunut ehkä vielä normaalia enemmän. Maitoa tulee reilusti niin nyt olen sitten pumppaillutkin imetysten välissä pakkaseen sitä jemmaa. Kuukauden päästä olis taas hirvenajoon lähtö niin silloin sitä ainakin tarvitsee. Mutsia alustavasti jo silloin pyysin tyttöjen kanssa olemaan, kiva kun se muutti tänne. Olo ei ole laisinkaan niin eristäytynyt kuin mitä joskus talven pimeinä aikoina.
Isäntä tilas nyt sähkötupakkaa ja täytyy sanoa että mukavampi on kun ei enää haise pahalle. Vähä kyllä epäilyttää miten se saa pidettyä sen tallessa, mutta rahallisesti sen ainakin pitäisi olla edukkaampaa. Karppi on hällä pitänyt, paino vain ei ole nyt tainnut pudota??
Tänään ostoksille!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-05 07:26:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
santikka kirjoitti:
Huomenta!
Se keksien maailma ei ole aina paras olotila. Puhun kokemuksesta.
Mulla ne labrakokeet kaikki hyvät, paitsi pitkäsokeri tietysti koholla. Nyt kokeilen tiukasti olla vhh ruokavaliolla, ei siis yhtään lipsumisia. Mulla ei saa nyt karata mopo käsistä kertaakaan, ja niin tässä nyt menty vaikka helppoa ei ole.
Mukava kuulla, että saat kuitenkin nukuttua. Ilman unta ois aika vaikeaa. Kiva että vauva on kiltti ja sun ei tarvitse öitä valvoa. Nyt ois kyllä aika kivat lenkkeilykelitkin.
Meillä kaikki samaa rataa. Kaksi kertaa viikossa töissä, koiran kanssa olemme olleet paljon metsässä ja siellä kyllä lenkkeilijöitä tulee paljon vastaan, joten irti en paljon oo koiraa pitänyt. Se kun lähtee perään jos joku hölkkää. Ei pysähdy ja hyppii ihmisen eteen. Tuo pieni, vaik kuin on kiltti niin moni tietysti pelästyy isoo rotikkaa :lol: No onhan se ymmärrettävää. Kohta kun / jos alkaa sadekelit, niin silloin metsäkin hiljenee. Aina, mitä paskempi ilma, niin paremmin voi koiraakin pitää irti.
Kohta menemme ulos ja sitten menen ystävän luo. Sanoi että tule ihmeessä hakemaan viimisiä kurkkuja ja papuja pihasta.
Viime syksynä ystävä toi mulle puolukoita, mutta nyt on saanut puhuttua että lähden mukaan metsään, kun se aika on. Tietää todella hyvät puolukkapaikat ja ajattelin että voisihan sitä mennä, vähän vaihtelua. Pakkanenkin on pikkuisen tyhjentynyt, joten kyl sinne taas ämpärillinen marjaa mahtuu.
Ihaninta on, että ei tarvitse köyhän ostella kalliita pakastepussi marjoja.
Mukavaa viikonloppua teidän perheelle, pienille ja isoille :)


Hyvää viikonloppua myös teille! :smt006

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-11 12:23:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Jokohan nyt kerkeis kirjoittaa loppuun asti!
Paino 92,4 (maanantaina siis)
Napa 97,5

Monta kertaa yrittänyt tällä viikolla kirjoittaa ja aina vain kesken jäänyt.
Kyllä on masentanut tuo paino juttu koko viikon. Kummittelee se junnun imetysaika kun lihoin synnytyksen jälkeen sen 10kg. Tänään oltiin neuvolassa painokontrollissa ja vauvalla paino oli noussut 200g per viikko eli reilusti yli minimin joten ihan huolella voin yrittää nyt omia syömisiä kiristää sillä näin tämä ei voi jatkua! Belly bindigistä pidän nyt tauon, että omatkin lihakset joutuvat töihin ja uudelleen aloitan kuukauden päästä. Tähän asti olen siis ollut gluteeniton mutta nyt meinaan aloittaa kokonaan viljattoman ja riisikin pois. Ongelma kuitenkin taitaa olla se liika proteiini joten nyt pitää yrittää keinoja saada sitä pois ja rasvaa enemmän. Rasvaa menee jo nyt niin paljon tosin että en kyllä keksi miten sitä saisi lisättyä. Hiilareita en laske enkä seuraa koska ketoosi tuntuu olevan päällä kuitenkin. Rasvapaasto kyllä kiinnostaisi kovasti. Tämänhetkiset vitamiinit ja lisäravinteet seuraavanlaiset; aamulla D-100, sinkki, probiootti
Päivällä kromia ja illalla magnesium sekä yöllä jos herään niin kupari.
Lääkäri soitti ja TSH 0,02 T3 5,2 ja T4 17. Lasketaan siis thyroxin yhteen 0,1mg. Mitään liiketoimintaan viittaavaa ei ole, edes painonlaskusss :(
Taas meinaa kiire tulla enkä kerenny edes kirjoittaa kaikkea, mutta paremmalla aikaa siis!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-11 20:33:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Tulin moikkaamaan :smt039
Tuntuu että kiirettä pitää täälläkin. Siis oikeesti, päivät menee hujauksessa. Mukavaa viikonloppua toivotan :smt035

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-09-13 08:03:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Haukotus.
Unet menee sillälailla, että nukahdan yhdeksän kymmenen aikaan ja yöllä herätään kolmelta syömään ja ehkä kerran ennen seitsemää eli minulle se on loistava tilanne. Syömisien kanssa meinaan nyt tehdä niin että painotan siihen kasvispuoleen, sillä proteiinia on silti eniten vaikken kanamunia (vauva oksentaa jos olen syöny) enkä maitotuotteita kermaa lukuunottamatta käytä. Aamupalaksi olen alkanut syödä marjoja kermalla ja kahvia. Päivällä se kasvispainotteinen ja illalla sit jotain lihaa. Veden juonti on onneks tasaantunut, aluksi meni litra per imetyskerta mutta nyt se on jotain kolme-neljän litraa.
Vauva on hurmaava ja on oikea päivänsäde. Nukkuu edelleen paljon, muutamia tunteja päivässä valveilla. Hermot on ollu tiukilla ainoastaan noiden kahden vanhemman kanssa, mutta vaihtelua sekin tietysti on, liian helppojahan ne on ollutkin, teini-ikäisenä se sit kostautuu.
Mies ollut esimerkillisesti ja itsekin sanonut miten paljon paremmin voi, myös ilman oikeaa tupakkaa ollut nyt kaksi viikkoa, paino vain ei silti ole pudonnut lisää :(
Toissa päivänä otin aktiivisuusrannekkeen taas käyttöön ja on julmia lukemia. Puolet aktiivisuudesta puuttuu! No, tästä on hyvä lähteä. Nyt liikkeelle! Huomenna punnitus :shock:

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 134 35 36 37 38 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)