karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Swiss Re Institute
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=82&t=80562
Sivu 1/1

Julkaisija:  Catharsis [ 2018-06-13 14:40:32 ]
Viestin otsikko:  Swiss Re Institute

Tiedossa nelipäiväinen huipputapahtuma (kaksi seminaaria) alkaen huomisesta puolelta päivin. Aiheina ravitsemus ja diabetes:

http://institute.swissre.com/events/foo ... t_bmj.html

Livenä e.m. osoitteesta

http://institute.swissre.com/events/Red ... betes.html

Tämän livestä en löytänyt mainintaa...

Julkaisija:  Catharsis [ 2018-06-14 13:37:38 ]
Viestin otsikko:  Re: Swiss Re Institute

Alkoi juuri!

Julkaisija:  Yufina [ 2018-06-14 19:10:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Swiss Re Institute

Fantastic!

Tämä kannattaa ainakakin katsoa.
Panel discussion on "Low carb high fat diets: Public controversies and opportunities":
Sarah Hallberg piti hienon esittelyn ja puheen heti aluksi. Kahden vuoden tuloksia kannattaa tosiaan odotella.
Vähän jälkeen Nina Teicholz esitti hyvän kysymyksen, vaikka onkin huomenna vuorossa.

Paljon pitäisi saada ääntä lyhyeen aikaan, joten puhe on välillä suht nopeaa, mutta ei anneta sen häiritä hyvää keskustelua.

Täältä voi tosiaan katsoa ketä milloinkin puhu ja kuunnella mieluisansa.
http://institute.swissre.com/events/foo ... html#tab_3

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/