pallo-pallo kirjoitti:
Tämän päivän (20.7) Iltalehdessä seuraava arvio kirjasta:
Melkein kivikautinen
Joka odottaa Melkein kivikautiselta keittokirjalta kivikautista ruokaextremeä, pettyy - kuten minäkin. Kirja näet on Atkins-henkinen hiilarintorjujien ruokaopas, jossa haetaan suuntaviivoja kivikauden ruokavaliosta.
Ihan terveellistä se on lähiruokaa ja voita kehuessaan, mutta putoaa uskonnon puolelle mm. leivän hylätessään. GI ja GK ovat tämän uskonnon psalmeja.
Toimittajana Markku Haapio
Voi pyhä sylvi että mulla alkoi näkymään punaista silmissä kun tavasin ton arvostelun läpi

,,,
Mutta ei kait voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu eli jos ei tajua niin ei tajua, kun on edaminsilonen aivokuori niin on,,, mutta pitäs nyt edes näppiksensä lukittuna

!
Mua ei yhtään hermostuta jos/kun joku sanoo että on perehtynyt aiheeseen ja huomannut kunnon kokeilujakson jälkeen ettei hänelle "hiilarintorjujien" menu sovi mutta ihan kauheaa on kun on säkki päässä eikä tiedä yhtään mitään koko aiheesta ja sitten on vielä päästävä sanomaan aiheesta "asiantuntijan arvio"; ÄRRR

,,,!!
Usein olen huomannut että ihan hirveän harvat ovat näistä kommentaattoreista, niin kuin taviksistakin tuomitsijoista, itse perehtyneet aiheeseen oikeasti.
(Sori purkauksesta; juuri kuunnellu yhden lihavan, päänsärkyisen, pilleripurkkikapsakkia mukanaan raahanneen kaikkitietävän hiilarinpuputtajan vuodatuksia ja "tietoja"

,,, mutta en langennut enää ansaan; en sanallakaan vihjannut että apu SAATTAISI löytyä ruokavaliomuutoksesta; ou nou, not me, mä en tyrkytä enää kenellekkään yhtään mitään

!)