karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-14 19:15:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 419 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-11-01 19:39:31 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18501
Paikkakunta: Jämtland
Oletko Erihanna lukenut kirjan vai kommentoitko vain Heikkilän Facebookia?

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-01 22:23:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-07-29 19:32:13
Viestit: 424
Paikkakunta: Helsinki
[quote="Erihanna" Todellinen asiantuntija kykenee yleensä myös jonkinlaiseen vastavuoroiseen keskusteluun eri mieltä olevien kanssa,...[/quote]

Muistettakoon kuitenkin, että esim Fogelikaan ei käy mitään keskustelua somessa, koska häntä "kiusataan".

Kari


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 07:38:32 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3457
Paikkakunta: Vantaa
Mä olen vähän sitä mieltä että kaiken sen häiriköinnin jälkeen mitä Heikkilä on kohdannut, ei ole ihme ettei mikään keskustelu kiinnosta. Ja Valtsu voi jonkun silmään vaikuttaa epäprovokatiiviselta, mutta kun ei tee hommaa yksin vaan yhdessä Knuutin ja muutaman muun kanssa, lisäksi monta vuotta putkeen vaikkei saa mitään vastausta, niin pelkkää provosointiahan se on. Lisäksi mitä Valtsulle kuuluu Valviran toimenpiteet Heikkilää kohtaan, hoitovirheet ja oikeuksien rajoittamiset? Lisäksi tää molemminpuolinen paskanlätkyttäminen on Valtsun mukaan johtamassa rikosilmoituksen tekoon, kunnianloukkauksesta. Lisäksi tämä "faktantarkistus" on vain ajojahtia, kun ei niitä faktoja voida tarkastaa mistään muista kuin Heikkilän jorinoista. Joku tänään ehdotti Valtsulle että tekisi sen myös Laatikaisen uunituoreesta, ei kuulemma "jaksanut" sitä sillä asenteella lukea :roll: Kuitenkin kirja on niin helppolukuinen että sen lukee yhdessä illassa.

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 07:57:51 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3457
Paikkakunta: Vantaa
Jos nyt jotain positiivista vois Valtsustakin sanoa niin on alkanut puuttumaan epäasiallisiin kommentteihin facebook-sivuillaan. Ei kuitenkaan näihin puoskari-tyyppisiin huuteluihin.

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 11:31:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Lainaa:
Joku tänään ehdotti Valtsulle että tekisi sen myös Laatikaisen uunituoreesta, ei kuulemma "jaksanut" sitä sillä asenteella lukea :roll: Kuitenkin kirja on niin helppolukuinen että sen lukee yhdessä illassa.


Tämä minua ihmetytti! Hyvin, hyvin asenteellista!! Osoittaa, että Valtsu ei ole oikeasti kiinnostunut ruokavaliohoidoista!
Haluaa vain mustamaalata Heikkilää. Se viimeinenkin yksi piste Valtsulta tippui samantien.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 12:01:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-27 15:09:36
Viestit: 1215
Paikkakunta: Helsinki
Eli Heikkilää lukee kuin piru raamattua, muita taas tavalliseen tapaan :-) heheh! Itkettäis jos ei naurattais!

_________________
Tammikuusta 2011 rentokarppaillen. "ketoosihoipuntaa" heinäkuusta 2011 alkaen :-) Normaalipainoisena 2013 alkaen enemmän tai vähemmän ketoosissa, karnivori tammikuusta 2018 alkaen =D>
http://meatheals.com http://justmeat.co/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 12:11:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Jep, se on hämmentävää miten aikuiset ihmiset joskus eivät ollenkaan tajua - tai halua myöntää - syyllistyvänsä ihan suoraan sanottuna KIUSAAMISEEN.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 13:58:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Kiusaamista tuo Heikkilän panettelu ihan on!!
Etenkin kun hän lukee ohimennen vastaavanlaisen opuksen haluamatta sen tarkemmin perehtyä siihen.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 14:00:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
Kunnianhimoista nuorta miestä käytetään pelkkänä työkaluna suojelemaan suurindustrialistien ja -sijoittajien voittoja.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-02 17:45:36 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18501
Paikkakunta: Jämtland
No kyllä toiset näköjään nauttivat siitä kiusaamisesta, ei tavalliselle ihmiselle raha ja selkääntaputus riitä palkkioksi. Kyllä uraa voi luoda ihan kunniallisestikkin ja se kestäisikin sitten vähän eri tavalla.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 11:22:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-09-13 09:50:14
Viestit: 484
Mun on itse niin vaikea ymmärtää, miten tällaiset ihmiset pystyvät elämään itsensä kanssa, tietäen, että heidän propagandansa vahingoittaa muita ihmisiä ja koko suomalaista yhteiskuntaa. Jotkut ehkä uskovatkin asiaansa, mutta esim. Fogelholm, Heiskanen ja Laatikainen tietävät tuhoavansa kaikkien lukijoidensa terveyttä. Ongelmat ovat niin laajalle levinneitä, että tämä koskee sukulaisia, ystäviä, naapureita, lasten puolisoita, asiantuntijoita, joiden palveluksista on itse riippuvainen jne.

Yhteiset verovarat menevät ylirasittuneeseen terveydenhuoltoon, joka ei pysty hoitamaan kaikkia tehtäviään kunnolla. Suomessa ei voi ostaa kaikkia terveyspalveluja yksityiseltä, vaan monet asiat hoidetaan vain julkisella sektorilla, ellei sitten propagandasta tienaamiensa rahojen turvin lähde jonnekin ulkomaille synnyttämään ja saamaan verensiirtoja yms. Suomessa kun tuhoaa kansanterveyttä, niin se rapa roiskuu väkisinkin myös omalle naamalle, vaikka kuinka karppaisi itse. En tajua.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 11:32:53 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47679
Paikkakunta: HomeSweetHome
^^ Ei sitä tarvitsekaan tajuta.
Onhan meillä nämä trumputtimet ja puttiinit ja berluskoonit, jotka vähät välittävät muista.
Jos ei ole sitä mitä meillä kutsutaan omaksitunnoksi ja muissa kielissä yhteistuonnoksi (samvete, conscience) niin eisit.
Aika hyvin tässä maailmassa pärjää ilmankin. Joskus voisi jopa väittää että paremmin kuin jos se mekanismi toimii.
Ainakin aikansa.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 13:01:05 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
Tarkennuksena, oletteko itse lukeneet kirjan ja sitä mieltä, että esimerkiksi Valtsun esille tuomat lähteiden vääristelyt ovat pelkkää panettelua ja kiusaamista? Heikkilällä on aiemminkin ollut tapa joko kirjoittaa täysin ilman lähdeviitteitä, jolloin kyse on lähinnä mielipidekirjoituksesta, tai sitten viitata lähteisiin, joita tulkitsee niin omintakeisesti, että joko ei ymmärrä lukemaansa tai on tarkoitushakuisen harhaanjohtava.

Ja edelleen ihmettelen, miksi kritiikkiin ei voi vastata neutraalisti, vaan aina täytyy mennä henkilökohtaisuuksiin tai (rehellisesti sanottuna psykoottisilta harhaluuloilta vaikuttaviin) salaliittoteoriohin. Se syö uskottavuutta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 13:53:25 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18501
Paikkakunta: Jämtland
Olen lukenut Heikkilän kirjan mutta en enää seuraa Valtsun kommentteja( Tarkennus, minulle riittää se mitä Valtsu kommentoi täällä Karppilassa, samaa vanhaa linjaa), valitsen itse ne tutkimukset jotka luen asioista joita seuraan. En lukisi Laatikaisen kirjan repostelujakaan, en tosin kirjaansakkaan. Jos joku kirja-arvostelu ei osaa antaa tasapainoista arviota kirjasta niin on aivan sama kehuuko liikaa vai haukkuuko ainoastaan. Heikkilän ohjeilla olen itse saanut oman diabetes2 remissioon ja kun seuraan tässä lähellä viralliserheellisellä insuliinilla hoidettuja sokeutumassa ja jalkavaivojen kanssa kamppailevia, eikä niitä ole vain yksi - toisaalta taas ketodieetillä laihtuneita ja lääkkeistään päässeitä niin ei voi kuin ihmetellä miten joku viitsii jatkaa vuodesta toiseen kaiken negatiivisen kaivamista.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 17:27:43 
Poissa
zombikarppi
zombikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-13 23:34:32
Viestit: 3457
Paikkakunta: Vantaa
En ole lukenut, mutta en myöskään epäile etteikö Valtsun kaivelemat virheet ole todellisia. Minua tässä jurppii joukolla vainoaminen ja vuosien ajojahti. Antin perimmäinen viesti, eli aito ruoka hiilarirajoituksella on hyvin teilattu facebookissa puoskaroinniksi, hörhöilyksi, Antti hulluksi ja hänen asiakkaansa lahkolaisiksi. Parantuneita ei ole, on vain hoitovirheitä joita ei sitten kuitenkaan ole koska Valtsun mukaan Valvira puuttuu vasta silloin Antin lääkärinoikeuksiin.

Valtsu yrittää kampittaa Heikkilää blogissaan, facebookissa, kannustaa väkeä boikotoimaan Otavaa (kustantaja), on vissiin valittanut Valviraankin kun kerran on tietoinen ettei heitä kiinnosta. Ai niin, eikä suostu tekemään vastaavaa "kriittistä" tarkastelua juurikaan mistään muusta.

_________________
It’s always the ones with the dirty hands pointing the fingers.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 18:33:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2018-08-24 21:30:31
Viestit: 747
Eikös laatikainen itse julkaissut jonkun syövästä eroon keittokirjan tässä hiljattain

Syö hyvin, voi paremmin. Ravinto syövän ehkäisyssä ja hoidon tukena.
Reijo Laatikainen, Timo Joensuu
2017 ISBN: 9789522885692

Ehkäisee joka kolmannen syövän jos noudattaa kirjan ohjeita.

Lainaa:
Jopa kolmannes syöpätapauksista voitaisiin välttää terveellisellä ravinnolla ja riittävällä liikunnalla. Hyvillä valinnoilla ruokapöydässä on merkitystä syövän ehkäisyssä mutta myös syövän lääketieteellisen hoidon tukena.

_________________
Centimo 80 Aviation


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 19:02:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Valtsu on sokeutunut siitä jalustasta, jonne Knuuti on hänet nostanut.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 19:19:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-02-22 08:20:56
Viestit: 381
Catharsis kirjoitti:
Valtsu on sokeutunut siitä jalustasta, jonne Knuuti on hänet nostanut.




Kumpikin toimii kuin kankaankutojat H C Andersenin sadussa: Keisarin uudet vaatteet.

Paljon muitakin opetettuja toimii ravitsemus- ja lääketieteessä samalla periaatteella varsinkin silloin oma kunnia on uhattuna.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 19:24:59 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93893
MotionK kirjoitti:
Eikös laatikainen itse julkaissut jonkun syövästä eroon keittokirjan tässä hiljattain

Syö hyvin, voi paremmin. Ravinto syövän ehkäisyssä ja hoidon tukena.
Reijo Laatikainen, Timo Joensuu
2017 ISBN: 9789522885692

Ehkäisee joka kolmannen syövän jos noudattaa kirjan ohjeita.

Lainaa:
Jopa kolmannes syöpätapauksista voitaisiin välttää terveellisellä ravinnolla ja riittävällä liikunnalla. Hyvillä valinnoilla ruokapöydässä on merkitystä syövän ehkäisyssä mutta myös syövän lääketieteellisen hoidon tukena.


Saako ravitsemusterapeutti lupailla tuommoisia. No - lääkärinoikeuksia häneltä ei voi ottaa pois.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-11-03 19:28:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Oikeastaan vain ketogeenisella ruokavaliolla on todettu tuon tyyppisiä ominaisuuksia. Laatikainen tuskin kannattaa ketogeenisiä ruokavaliota.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 419 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)