Nist kirjoitti:
No siis toi meidän tohtoris-hattu-keekoilija taitaa olla KTL:lta, ihmettelen vain miten ravitsemusyksikön resurssit riittää siihen, että erikoistutkijatason porukkaa tulee pelleilemään "minulla-on-muuten-tohtorin-pellehattu-ja-sillä-keekoilen-lapsilleni"-tasosia juttuja tänne. Väitelleet ovat siis yleensä erikoistutkijoita, ja olen aina tottunut ajattelemaan että KTL:n erikoistutkijat ovat fiksua porukkaa. Ei olis uskonu... Kyllä nyt hävettää...

Puhuitpa ittes pussiin.

Sun kirjoituksista suorastaan
tuntee sen, miten pidät KTL:n erikoistutkijoita fiksuna porukkana.

Ihan vain tiedoksi sulle, että en ole töissä KTL:ssä, en ole ravitsemustutkija enkä myöskään ole erikoistutkija. Pieleen meni siis sun epätoivoiset arvauksesi.
Eipä näytä tuolla karppimäärällä huumorinkukka kukkivan, kun ei ymmärretä sen vertaa vitsin tynkää, että ei vedetäis hernettä nenään, kun joku vastaa tyhmään kysymykseen tyhmällä vastauksella. Ja tällä tarkoitan sitä, kun pyydettiin kertomaan mitä olen saanut aikaan.

En kai mä nyt niin hullu ole, että laittaisin cv:n tänne "arvioitavaksi".
Mä olen mielenkiinnosta seurannut tätä palstaa aina aika ajoin, mutta täytyy sanoa, että alkaa olla kiintiö täysi.

Nämä teidän salaliittoteoriat, virallisterveellisahdistumiset ja syyllisten etsintä on sen verran absurdia touhua, että menee yli mun hilseen.

Mä ymmärrän, että on vahvasti jonkun asian takana, mutta teillä monilla menee vähän yli. Sori vaan.
Tämä tohtorishattukeekoilija poistuu linjoilta paremmille huumorivesille.