Juuri kun pääsin riemuitsemaan - se takapakki napsahti! (Tai siis
Vatajan nakki napsahti)
Eli: olin aamulla varannut ruoaksi ihanaista kaalimuusia ja lohta ja raejuustoa. No, söin osan aamulla töissä ja osan päivällä töissä ja lähdin sitten töiden jälkeen seikkailemaan - ja eksyin herkkukauppaan. No, ostokset pysyivät aika karpilla linjalla (Partaäijää ei ollut muita kuin niitä maustettuja versioita, joten se jäi ostamatta..) eli pekonia, Vatajan nakkeja, Rasilaista, manteleita, luomuvoita, auraa, maksamakkaraa, pekonia ja kookosrasvaa. No, kotiin raahauduttuani olikin se kuuluisa nälkä päässyt valloilleen, niin hujahti siinä puolet Vatajan nakeista huiviin kertarysäyksellä. No, pikkumiehille pyöräytin pikapyttiksen ja itselleni ihanan pekoni- nakki-sipulimunakkaan.(josta piti jäädä aamupalaksikin...

) No, munakas hävisi kuin se kuuluisa pieru sinne saharaan tuonne minun vatsaani ja voi apua, mikä ähky on koko illan ollut. Yök yäk ja yök vielä kerran. Miten tässä näin pääsi käymään. Onneksi ei hirveästi hiilareita tullut popsittua, mutta ihan liikaa kuitenkin.
Hirvee morkkis on päällä

Tiedän, että minulla on paljon taipumuksia tuonne ahmimishäiriön suuntaan - ahmimalla nämä kilotkin ovat ainakin pääosin tainneet tulla. Nyt ei hyvältä näytä eikä kunnian kukko laula

Reissuun perjantaina ja ei mene varmana se mekko päälle
No, painun tästä johonkin koloon. Ehkä tämä tästä helpottaa huomenna...
Ps. Joo, tiedän! Syy oli heikoissa aamiaisessa ja lounaassa