Luultavasti on sama projekti. Ja jos uusintaa meillä ei projektiin tule, niin menen kuitenkin jonnekin yksityiselle. Haluan kyllä tietää, mihin suuntaan olen menossa
Ruokavallankumous-kirjassa oli juttua tuosta PCOS:stakin ja siitä, että karppauksesta olisi apua siihenkin. Antaa varmasti lisämotivaatiota
Kerran mulla sai puolikas pulla aikaan tosi voimakkaan hiilarihimon. Ei ollut mitään rajaa sen jälkeen

Yritin sitä puolikasta perustella sillä, että tarvisten hiilaria ennen kotimatkaa (13 km pyöräilyä). Enää en etsi tällaisia tekosyitä

Tarvitsen hiilaria ennen liikuntasuoritusta, jos tarvitsen nopeutta. Kestävyyttä kyllä riittää karppieväilläkin. Työmatka pitenee 10 minuutilla ilman hiilareita, mutta ainahan sitä voi lähteä sen verran aikaisemmin
Perjantaina söin 2104,2 29,1 104,6 157,5 3,2 20,0. Luvut on kcal/hiilarit/prode/rasva/suola/kuitu. Mä kopsaan näitä suoraan mun excel-taulukosta enkä jaksa joka kerta laittaa selitystä, mutta järjestys on aina sama

Kulutusta tuolle päivää oli 2032, joten vajetta ei tullut. Lauantaina oli herkkupäivä 2440,7 59,2 161,9 158,8 7,1 6,2 ja kulutusta 2315 kcal. Sunnuntain lukemat oli 1626,3 70,5 74,1 98,4 2,5 5,3 ja kulutus 2291. Vaakalukema oli huonoin tänään eli näkyikö noi eiliset runsaat hiilarit ja vähäinen rasva heti vaa'alla? No, yhden viikonlopun perusteella ei voi kauheesti johtopäätöksiä tehdä
Pystytkö sä käymään vaa'alla vain kerran viikossa? Se olis parasta, mutta minä en ainakaan pysty

Tulee käytyä aamuin illoin, välillä siinä välissäkin

Karppauksen myötä aamu ja iltapaino ei kauheasti heittele. Ennen pystyi arvoimaan, että iltapainosta vähennetään kilo, niin tulee aamupaino. Ei enää. Nyt saattaa aamupaino olla ihan samassa kuin iltapaino, ehkä parisataa grammaa heittää.
Nyt on nälkä. Vielä sinnittelen ainakin tunnin. Tulossa on broileria kerma-koskenlaskijajuustokastikkeella...nam

Ja jälkkäriksi sulatettua voita ja kookkoshiutaleita, mantelirouhetta, leseitä ja vähän makeutusta. Tätä ne työpaikan miehet jaksaa ihmetellä
Mukavaa maanantaita